Van jezelf als in aangeboren of omdat je al veel aan sport doet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:55 schreef vannilesoep het volgende:
Ik mag 10 Juli voor de keuringPsygologisch onderzoek en de medische keuring. Is het nog verstandig om 3 - 4 weken nog flink te trainen op conditie/kracht, of is dit tijdverspilling? Ik heb een vrij goede conditie van mezelf, maar zal nog een paar kilometers gaan lopen
Hoe kom je erbij dat de Artillerie niet wordt uitgezonden? Volgens mij zijn er echt wel wat phw's in Afghanistan op dit moment hoor...quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:23 schreef Esses het volgende:
Ik moet heel eerlijk zijn, artillerie lijkt me niets, hele tijd in een tank en nergens heen gaan.(uitzending, terwijl inf wel gaat) maar dat kan ook wel een beetje aan mij liggen.
Dat klopt, maar hoeveelquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de Artillerie niet wordt uitgezonden? Volgens mij zijn er echt wel wat phw's in Afghanistan op dit moment hoor...
cavaleristen gaan ook op uitzendingquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:23 schreef Esses het volgende:
Ik moet heel eerlijk zijn, artillerie lijkt me niets, hele tijd in een tank en nergens heen gaan.(uitzending, terwijl inf wel gaat) maar dat kan ook wel een beetje aan mij liggen.
True, maar heb je daarvoor gekozen? Je wou bv. leo chauff moet je als infanterist er op uit...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:32 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
cavaleristen gaan ook op uitzendingalleen niet met leopards maar als painf.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:56 schreef Pumatje het volgende:
every soldier a rifleman.
Maar cav. die naar Afghanistan gaat krijgt enkel taak als compound bewaking hoorde ik van vriend van me.
( OO cav ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |