Ik weet ook van die mensen eigenlijk alleen nog maar de voornaam van eentje en de achternaam van 'n ander en dat ze uit Appeltern komt. En in een bungalow woont. Met haar vriend. Die ook bij de landmacht zit. Heb d'r echt uren mee zitten paffen in 't rokershok.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:38 schreef Pumatje het volgende:
raymond geloof ik dat ie heet .. ben zijn naam eerlijkgezegd kwijt.
schilder van beroep.. solliciteerd voor luchtmobiel.. moest herkeuring vanwege gebrek aan conditie.
was ook iets te zwaar geloof ik. in de eind 20..( dacht ik )
maarre. kijk mijn post hierboven, misschjien heb jij een antwoord op me vraag
tarmelane, excuses als ik je beledig, maar ging je niet ook voor de KMar? Maar inderdaad, veel voornamen, maar de rest?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:36 schreef Tarmelane het volgende:
[..]
Ik weet ook van die mensen eigenlijk alleen nog maar de voornaam van eentje en de achternaam van 'n ander en dat ze uit Appeltern komt. En in een bungalow woont. Met haar vriend. Die ook bij de landmacht zit. Heb d'r echt uren mee zitten paffen in 't rokershok.
Pumatje, ik speel gewoon een beetje door op de tendens ;-). Beetje trollen tegen de organisatie waar je eigen ambities liggen (A)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:20 schreef Pumatje het volgende:
waarom zou je hem beledigen? Omdat je vermoed dat ie naar Kmar gaat?
doe ff normaal esses
ik bedoelde het ook in het voordeel van de Kmar hoor, kmar is niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Pumatje, ik speel gewoon een beetje door op de tendens ;-). Beetje trollen tegen de organisatie waar je eigen ambities liggen (A)
moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik had gehoord dat 70% word afgekeurd op de psygologische test, hoe kan dat? Is het zo moeilijk?
Het ligt eraan wat je doet. Bv. kmar dunt de groep absurd rap uit, en is dit zeker wel 70%. Blijft haast niets over.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:56 schreef Erasmo het volgende:
Je
[..]
moet niet alles geloven wat je hoort.
Dat is de kmar ja. Hij heeft het niet over een specifieke groep.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je doet. Bv. kmar dunt de groen absurd rap uit, en is dit zeker wel 70%. Blijft haast niets over.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 juni 2008 17:04 schreef Pumatje het volgende:
Whoheohoee!
Ben net terug uit adam!
Ben goedgekeurd voor Cluster 4 !![]()
Helaas.. Godverdekut!
Cavalerie zit he-le-maal vol
De lichting Aug. zit vol, de Lichting November zit vol.. en ze weten nog niets over de lichting Februarie van 2009.... ik wil meteen aan de bak.
Dus heb gekozen voor OnderOfficier PantserInfanterie
thx man.. nee het word de 13 mech.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Kom je bij 42 blj? Bereid je maar alvast voor op veel stekkeren.
Mooi man, gefeliciteerd.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:04 schreef Pumatje het volgende:
Whoheohoee!
Ben net terug uit adam!
Ben goedgekeurd voor Cluster 4 !![]()
Helaas.. Godverdekut!
Cavalerie zit he-le-maal vol
De lichting Aug. zit vol, de Lichting November zit vol.. en ze weten nog niets over de lichting Februarie van 2009.... ik wil meteen aan de bak.
Dus heb gekozen voor OnderOfficier PantserInfanterie
stel dit gebeurd tijdens mijn KMS opleiding zal ik het wel aangeven daar bij mijn "begeleider".quote:Op maandag 9 juni 2008 17:20 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi man, gefeliciteerd.Jammer dat je eerste keuze vol zit, maar misschien kan je nog wisselen als er wat uitvallen bij de cavalerie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |