quote:
Aangezien ik nu bij de TD zit kun jij mijn nieuwe luit worden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef Tarmelane het volgende:
50/50 voor kort model B&T en ik kon zo gepaatst worden voor de technische dienst, maar daar moest ik nog even contact voor opnemen om een parate eenheid te bezoeken.
Gesprek was bést wel zwaar, ik denk ook dat ik me niet genoeg had voorbereid, alhoewel ik zelf dacht van wel. Ze vroegen dingen over de staatsinrichting, het nieuws, mijn motivatie om bij de landmacht te gaan (en niet de brandweer), mijn ervaring met leiding geven en wat ik van de opleiding verwacht en weet en hoe mijn positie later zal zijn en hoe ik in bepaalde gevallen zou reageren, bijvoorbeeld op uitzending (ze geven je wel een casus en dan willen ze weten hoe je daar op zou reageren, als je 't maar goed onderbouwt).
Maargoed, ik wilde eigenlijk toch kort model gaan doen maar op aandringen van mn ouders toch maar gesolliciteerd naar lang.
Dus, als het GO goed gaat, zit ik in augustus ook lekker op de KMA, niet B&T dan toch de TD![]()
![]()
![]()
.
ik moet ook donderdag naar het cmh (UMC) ( morge dusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:13 schreef Mattt het volgende:
Yay. Vorige week woensdag psychologisch en medisch goedgekeurt, heb nu een reservering opleidingsplaats bij de KMAR.. Cluster 4
![]()
Ben alleen wel doorverwezen naar een longarts in UMC waar ik binnekort naar toe moet. Hopen dat het goed komt.
Zijn er trouwens mee mensen wezen overnachten in de Marinekazerne in amsterdam ?
Is zeker wel goed te doen, en erg gezellig.
Uit ervaring weet ik dat die kussens niet zo hard zijn tijdens een kussengevecht... heerlijk van die dames aan de overkant van de gangquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:06 schreef Pumatje het volgende:
die dekens daar hebben inderdaad een eigen leven![]()
de kussens ook volgens mij, kunnen doden vallen als je daarmee een kussengevecht voert
wen dr maar aan als je bij defensie wil. Als je dr nu al moeite mee hebt.... zoek dan ander werk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Mattt het volgende:
De eerste keer dat ik op de marinekazerne was, zaten er 2 ongelooflijke bitches daar een beetje de les te lezen wat wel en niet mocht, dit en dat. En ó wee als het voor 11 uur niet stil was, dan schopte ze je er zo uit.
Soms had ik echt gevoel alsof we gedeporteerd werden naar een werkkamp.
Maar in principe is het natuurlijk wel goed dat ze streng zijn daar :.
Dat volk bij de keuringen is soms toch wel een geval apart hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:37 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
wen dr maar aan als je bij defensie wil. Als je dr nu al moeite mee hebt.... zoek dan ander werk.
Ik zeg toch ook niet dat het vekeerd is ? Snap het ook wel. Vond het alleen soms iets wat te overdreven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:37 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
wen dr maar aan als je bij defensie wil. Als je dr nu al moeite mee hebt.... zoek dan ander werk.
Of je broek vooral op je heupen dragen, en niet ONDER je boxershort (no clue wie ik bedoelquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:28 schreef ought2bmine het volgende:
ach gut
k had een meisje ontmoet in het het rokers hok , daar liep ik ook mee naar de kamers. had een leuke kamer , dag erna heb ik nog bijna de hele dag met een ander meisje zitten kletsen.
geen kussengevechten ofzogewoon braaf en netjes om 12 uur k.o.
je hebt wel gelijk ik zag soms toch een paar types ertussen zitten waarvan ik wel even raar keek.
meesten waren ook niet door( hier heb ik het al over het po)
bedoel het is toch een sollicitatie , let dan een beetje op dat je representatief eruit ziet.
en daar bedoel ik niet barbie mee( ook sommige dames)
Foute opmerking he, hoop dat je uberhaupt niets gebruikt anders mogen ze van mij alsnog je PO intrekkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:48 schreef Mattt het volgende:
Haha - ik zelf maakte me absoluut niet druk om de pistest,ze controleren zoiezo niet op drugs.
Maar alleen op ziektes en of er eiwitten in je pis zitten.
Ik heb het van eentje, de ander zie ik de 10e weer. Mja, zal ''m dan zijn email adres wel even vragen. Baal er wel een beetje van.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:07 schreef Pumatje het volgende:
...
en ik baal er ook om dat ik niet om e-mails heb gevraagd, heb nog goede gesprekken gehad met een jongen
die naar de kmar ging..
Wanneer had jij keuring ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:07 schreef Pumatje het volgende:
volgens mij doen ze steekproeven qua drugs.. kweenie![]()
gwoon van afblijven die shizzle...
en ik baal er ook om dat ik niet om e-mails heb gevraagd, heb nog goede gesprekken gehad met een jongen
die naar de kmar ging..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |