abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:04:56 #226
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59110690
Wat veel mensen in opleiding hier zeg...
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:24:55 #227
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59111179
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:27 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

en jij wil naar de KMS? Succes

? ja
k klaag niet dat er geen airco is..
k klaag dat me trainingen niet meer compleet krijg door het benauwde weer, en aangezien ik weer herkeuring heb aanstaande maandag wil ik wel goed voorbereid zijn.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_59111562
50/50 voor kort model B&T en ik kon zo gepaatst worden voor de technische dienst, maar daar moest ik nog even contact voor opnemen om een parate eenheid te bezoeken.
Gesprek was bést wel zwaar, ik denk ook dat ik me niet genoeg had voorbereid, alhoewel ik zelf dacht van wel. Ze vroegen dingen over de staatsinrichting, het nieuws, mijn motivatie om bij de landmacht te gaan (en niet de brandweer ), mijn ervaring met leiding geven en wat ik van de opleiding verwacht en weet en hoe mijn positie later zal zijn en hoe ik in bepaalde gevallen zou reageren, bijvoorbeeld op uitzending (ze geven je wel een casus en dan willen ze weten hoe je daar op zou reageren, als je 't maar goed onderbouwt).

Maargoed, ik wilde eigenlijk toch kort model gaan doen maar op aandringen van mn ouders toch maar gesolliciteerd naar lang.

Dus, als het GO goed gaat, zit ik in augustus ook lekker op de KMA, niet B&T dan toch de TD .
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:57:06 #229
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_59112079
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef Tarmelane het volgende:
50/50 voor kort model B&T en ik kon zo gepaatst worden voor de technische dienst, maar daar moest ik nog even contact voor opnemen om een parate eenheid te bezoeken.
Gesprek was bést wel zwaar, ik denk ook dat ik me niet genoeg had voorbereid, alhoewel ik zelf dacht van wel. Ze vroegen dingen over de staatsinrichting, het nieuws, mijn motivatie om bij de landmacht te gaan (en niet de brandweer ), mijn ervaring met leiding geven en wat ik van de opleiding verwacht en weet en hoe mijn positie later zal zijn en hoe ik in bepaalde gevallen zou reageren, bijvoorbeeld op uitzending (ze geven je wel een casus en dan willen ze weten hoe je daar op zou reageren, als je 't maar goed onderbouwt).

Maargoed, ik wilde eigenlijk toch kort model gaan doen maar op aandringen van mn ouders toch maar gesolliciteerd naar lang.

Dus, als het GO goed gaat, zit ik in augustus ook lekker op de KMA, niet B&T dan toch de TD .
Aangezien ik nu bij de TD zit kun jij mijn nieuwe luit worden.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_59112107
Is dat een slecht iets?
pi_59113619
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:13 schreef Mattt het volgende:
Yay. Vorige week woensdag psychologisch en medisch goedgekeurt, heb nu een reservering opleidingsplaats bij de KMAR. . Cluster 4
Ben alleen wel doorverwezen naar een longarts in UMC waar ik binnekort naar toe moet . Hopen dat het goed komt.

Zijn er trouwens mee mensen wezen overnachten in de Marinekazerne in amsterdam ?
Is zeker wel goed te doen, en erg gezellig .
ik moet ook donderdag naar het cmh (UMC) ( morge dus )
vandaag extra urine testje gehad , niks gevonden meer
ze zetten em vandaag nog op kweek voor de zekerheid morgen nog even bellen of er echt niets is gevonden
hele opluchting!
ze hadden bij het GO wat stofjes gevonden dat een ontsteking kon zijn.
maar veel aan de waterflesjes gezeten

@ pumatje
ik heb een paar jaar geleden ventolin voorgesc hreven gekregen omdat ik het een beetje benauwd had
histaminetest afgenomen : advies was.... kom volgend jaar maar weer terug .
2 weken ventolin gebruikt en weggeflikkerd, nooit een herhaal recept gekregen.
ventolin is eigenlijk voor astma
maar omdat ik het heb gebruikt willen ze perse testjes doen om te zien of ik niet op de helft van de stormbaan K.O. lig.
ik snap het allemaal wel maak me er ook geen zorgen om

@ matt
ik ben ook blijven slapen @ kazerne nergens last van , was een beetje warm maar we hadden gewoon het raam open gegooid . iedereen lag voor 12 uur K.O. had niet zo'n drukke kamer.
we zaten met z'n 5en op een kamer.
heb gewoon prima geslapen , had alleen wel even ruzie met de deken ben gewent om hem lekker om me heen te slaan maar die deken was zo dik dattie steeds bol ging staan

xx
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:06:49 #232
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59113789
die dekens daar hebben inderdaad een eigen leven

de kussens ook volgens mij, kunnen doden vallen als je daarmee een kussengevecht voert
pi_59114262
wuahah die zou je nog net als de broodjes in de kantine dwars door de ramen gooien zo hard zijn ze
x
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:26:49 #234
211797 Esses
Splendide mendax
pi_59114424
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:06 schreef Pumatje het volgende:
die dekens daar hebben inderdaad een eigen leven

de kussens ook volgens mij, kunnen doden vallen als je daarmee een kussengevecht voert
Uit ervaring weet ik dat die kussens niet zo hard zijn tijdens een kussengevecht... heerlijk van die dames aan de overkant van de gang
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:37:04 #235
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59116620
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:34:49 #236
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_59120483
De eerste keer dat ik op de marinekazerne was, zaten er 2 ongelooflijke bitches daar een beetje de les te lezen wat wel en niet mocht, dit en dat. En ó wee als het voor 11 uur niet stil was, dan schopte ze je er zo uit .

Soms had ik echt gevoel alsof we gedeporteerd werden naar een werkkamp .

Maar in principe is het natuurlijk wel goed dat ze streng zijn daar :.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_59120582
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Mattt het volgende:
De eerste keer dat ik op de marinekazerne was, zaten er 2 ongelooflijke bitches daar een beetje de les te lezen wat wel en niet mocht, dit en dat. En ó wee als het voor 11 uur niet stil was, dan schopte ze je er zo uit .

Soms had ik echt gevoel alsof we gedeporteerd werden naar een werkkamp .

Maar in principe is het natuurlijk wel goed dat ze streng zijn daar :.
wen dr maar aan als je bij defensie wil. Als je dr nu al moeite mee hebt.... zoek dan ander werk.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:49:16 #238
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59120912
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:37 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

wen dr maar aan als je bij defensie wil. Als je dr nu al moeite mee hebt.... zoek dan ander werk.
Dat volk bij de keuringen is soms toch wel een geval apart hoor.
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:00:12 #239
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_59121164
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:37 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat het vekeerd is ? Snap het ook wel. Vond het alleen soms iets wat te overdreven.
Want 2e keer had ik hele relaxe gasten, en waar het ook allemaal werkte.
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:34:20 #240
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59121940
is gewoon beetje showforce

ik had hele relaxte figuren, wel streng, maar niet overdreven idioot.

wat wel grappig was toen we de poort om kwamen in een rij, dat ie riep. Allemaal in rijen van 3!

Nou ineens wist volgens mij niemand meer wat een rij van 3 betekende ofzo maar jeetje wat ging dat mis

zag je die gast met zijn ogen rollen

toen we binnen kwamen was het gewoon, geen gespook meer op de gang, iedereen blijft in zijn eigen kamer. Jullie worden wakkergemaakt in de ochtend om zoveel zoveel, en na 11 uur is het overal muisstil.. sommigen komen hier om echt aan hun toekomst te werken.

En daarna.. Voordat ik gejank krijg van wat meisjes die bij elkaar willen liggen, heeft iemand voorkeur om bij mekaar te slapen.. ?

njah, ik had dus wel een paar contacten gelegd daar maar wist niet of dit nu een geintje was of serieus.. dus hield maar mijn mond dicht.. maar stapte gewoon achter t groepje aan

om 3 uur pas kunnen slapen was me verkouden zeg, gejeuk in me neus..
pi_59149888
ach gut
k had een meisje ontmoet in het het rokers hok , daar liep ik ook mee naar de kamers. had een leuke kamer , dag erna heb ik nog bijna de hele dag met een ander meisje zitten kletsen.
geen kussengevechten ofzo gewoon braaf en netjes om 12 uur k.o.

je hebt wel gelijk ik zag soms toch een paar types ertussen zitten waarvan ik wel even raar keek.
meesten waren ook niet door( hier heb ik het al over het po)
bedoel het is toch een sollicitatie , let dan een beetje op dat je representatief eruit ziet.
en daar bedoel ik niet barbie mee ( ook sommige dames)
pi_59151363
Hehe, bij mij op de kamer zaten allemaal ventjes die zich zorgen maakte over de plastest, want ze zaten op te scheppen dat ze "gisteren nog een puntje op hadden"... Dan vraag ik me ook echt af wat je daar doet. Ik baal er wel enorm van dat ik niet om de emails ofzo gevraagd heb van een paar mensen die ik daar ontmoet heb .
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:48:11 #243
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_59151490
Haha - ik zelf maakte me absoluut niet druk om de pistest,ze controleren zoiezo niet op drugs .
Maar alleen op ziektes en of er eiwitten in je pis zitten.
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:54:02 #244
211797 Esses
Splendide mendax
pi_59152983
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:28 schreef ought2bmine het volgende:
ach gut
k had een meisje ontmoet in het het rokers hok , daar liep ik ook mee naar de kamers. had een leuke kamer , dag erna heb ik nog bijna de hele dag met een ander meisje zitten kletsen.
geen kussengevechten ofzo gewoon braaf en netjes om 12 uur k.o.

je hebt wel gelijk ik zag soms toch een paar types ertussen zitten waarvan ik wel even raar keek.
meesten waren ook niet door( hier heb ik het al over het po)
bedoel het is toch een sollicitatie , let dan een beetje op dat je representatief eruit ziet.
en daar bedoel ik niet barbie mee ( ook sommige dames)
Of je broek vooral op je heupen dragen, en niet ONDER je boxershort (no clue wie ik bedoel afgekeurd)
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:48 schreef Mattt het volgende:
Haha - ik zelf maakte me absoluut niet druk om de pistest,ze controleren zoiezo niet op drugs .
Maar alleen op ziektes en of er eiwitten in je pis zitten.
Foute opmerking he, hoop dat je uberhaupt niets gebruikt anders mogen ze van mij alsnog je PO intrekken
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:07:13 #245
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59153262
volgens mij doen ze steekproeven qua drugs.. kweenie
gwoon van afblijven die shizzle...

en ik baal er ook om dat ik niet om e-mails heb gevraagd, heb nog goede gesprekken gehad met een jongen
die naar de kmar ging..
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:07:32 #246
211797 Esses
Splendide mendax
pi_59154602
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:07 schreef Pumatje het volgende:
...
en ik baal er ook om dat ik niet om e-mails heb gevraagd, heb nog goede gesprekken gehad met een jongen
die naar de kmar ging..
Ik heb het van eentje, de ander zie ik de 10e weer. Mja, zal ''m dan zijn email adres wel even vragen. Baal er wel een beetje van.

Mja vooral dat laatste stukje datie naar de KMar ging doet 't em he ;-)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:21:06 #247
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_59160082
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:07 schreef Pumatje het volgende:
volgens mij doen ze steekproeven qua drugs.. kweenie
gwoon van afblijven die shizzle...

die naar de kmar ging..
Wanneer had jij keuring ?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:59:25 #248
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59160686
haha ja idd esses

ik had keuring.. eh eind februarie.
nu moet ik 9 juni weer.. ik vind het jammer want een jongen die naar luchtdebiel ging heb ik ook goede gesprekken mee gehad, die ging de 10e, oudere grote gast esses.. die zul je gegarandeerd wel zien.

maar weet iemand.. stel dat je een herkeuring krijgt zoals ik heb gerekregen, bij de uitslaggevende arts.. gelden dan de gegevens van de laatste keuring of gewoon van de beste? dus 1e of 2e..
  vrijdag 6 juni 2008 @ 01:33:44 #249
211797 Esses
Splendide mendax
pi_59161216
oudere grotere gast Bij de vorige heb ik grof gezegd wel oudere gasten gezien, maar die gingen voor repectievelijk arts en tandarts. Moet denk ik dan dit keer wat jonger kijken. Roker? (maakt 't wat makkelijker)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 01:38:35 #250
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59161285
raymond geloof ik dat ie heet .. ben zijn naam eerlijkgezegd kwijt.
schilder van beroep.. solliciteerd voor luchtmobiel.. moest herkeuring vanwege gebrek aan conditie.

was ook iets te zwaar geloof ik. in de eind 20..( dacht ik )

maarre. kijk mijn post hierboven, misschjien heb jij een antwoord op me vraag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')