Sta je open voor suggesties?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wurm me graag ergens ongevraagd tussen
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]ik wist al wel dat ik je lief vond maar nu
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:16 schreef nectarientje het volgende:ik wist al wel dat ik je lief vond maar nu
Mag ik dit beschouwen als een "Ja, maar het moet wel de juiste suggestie zijn"?quote:
Niet voor 24 april, want ik moet de komende weken al meer geld uitgeven dan ik heb.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]Jullie samen
Wanneer gaan we Grote Markt daten?
Ik ben de komende weken/weekenden bij mijn weten gewoon in Den Haag dus roep vooral iets!quote:
Wil je ook lid worden van de Twist-fanclub?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]ik wist al wel dat ik je lief vond maar nu
Is er een fanclub?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil je ook lid worden van de Twist-fanclub?
Jij welquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:20 schreef Litpho het volgende:
Mag ik dit beschouwen als een "Ja, maar het moet wel de juiste suggestie zijn"?
Vrijdag de 11e want dan ben ik helemaal alleen...quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:21 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben de komende weken/weekenden bij mijn weten gewoon in Den Haag dus roep vooral iets!
onder voorbehoud natuurlijk want geheid dat ik een aantal afspraken over het hoofd zie nu
jamaar jamaar jij natuurlijk ookquote:
Dat wilde ik maar even horen. Wanneer gaan wij weer eens daten?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jamaar jamaar jij natuurlijk ook
Ahhwquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:32 schreef Thisbe het volgende:
Is het al weekend? ik voel me net een dood vogeltje.
Het is weekend. Morgen helaas al niet meer. Ik weet niet hoe een dood vogeltje zich voelt dus ik heb geen referentiekader wat dat betreft.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:32 schreef Thisbe het volgende:
Is het al weekend? ik voel me net een dood vogeltje.
Erger mij er zowaar vandaag ook aanquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:43 schreef Q. het volgende:
Godsgruwelijke achterlijk trage teringzooi weer. Fucking amateurs hier..
Zo, dat is er weer uit.
Die post kun je over een week, maand, jaar wel weer recyclenquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:43 schreef Q. het volgende:
Godsgruwelijke achterlijk trage teringzooi weer. Fucking amateurs hier..
Zo, dat is er weer uit.
Over slechte herinneringen gesproken. Dit nummer wil ik NOOIT meer horen.quote:
Ik heb hem al bijna 200.000 keer geplaatst.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:47 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Die post kun je over een week, maand, jaar wel weer recyclen
De artiest, niet het nummer.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Over slechte herinneringen gesproken. Dit nummer wil ik NOOIT meer horen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
De artiest, niet het nummer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bright_Eyes_%28band%29
-edit-
Het duurde DRIE MINUTEN om deze edit te kunnen tikken..
Zielige konijntjesfilmquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Over slechte herinneringen gesproken. Dit nummer wil ik NOOIT meer horen.
Daar is elke huidige gebruiker al.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef Q. het volgende:
Dingen blocken mag niet, dan kom je in de FOK!-hel.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen zal het rond 7 uur best wel sneller zijn.
Amste:rdam.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef CherryLips het volgende:
oeh leuke vacature gezien bij een uitgeverij voor drie dagen in de week... maar het is weer in Amsterdam.
Lieve schat, ik werk op het moment in Almere. Hoe erg kan Amsterdam dan nog zijn?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef CherryLips het volgende:
oeh leuke vacature gezien bij een uitgeverij voor drie dagen in de week... maar het is weer in Amsterdam.
Een uitgeverij midden in de binnenstadquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lieve schat, ik werk op het moment in Almere. Hoe erg kan Amsterdam dan nog zijn?
Ik geloof niet in functies die niet aan reiskostenvergoeding doen. Met uitzondering van werk in mijn woonplaats heb ik altijd reiskostenvergoeding gekregen. Maar goed, weet je al of ze daar überhaupt niet of wel aan doen of zoek je gewoon beren op de weg (naar Amsterdam)?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een uitgeverij midden in de binnenstaddat is het probleem niet, alleen als je 18 uur in de week werkt en stel ze doen niet aan reiskostenvergoeding, dan houdt de lol een beetje op
.
Die toko in Hilversum van laatst deed ook niet aan volledige reiskostenvergoeding.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik geloof niet in functies die niet aan reiskostenvergoeding doen. Met uitzondering van werk in mijn woonplaats heb ik altijd reiskostenvergoeding gekregen. Maar goed, weet je al of ze daar überhaupt niet of wel aan doen of zoek je gewoon beren op de weg (naar Amsterdam)?
Die deden ook aan je voor een eventuele hypothetische freelancerfunctie die op elk moment op zou kunnen houden je 1600 euro aan software laten kopen. Ik mag hopen dat dat niet representatief isquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die toko in Hilversum van laatst deed ook niet aan volledige reiskostenvergoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |