Sowieso, mensen die zichzelf helemaal de shit vinden zijn irritantquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef Kpl87 het volgende:
Hier een Natresser ..
Tuurlijk respect voor de beroeps! Maar ik moet bekennen dat ik genoeg Natressers ken die zich helemaal geweldig vinden. Vooral tijdens steunverleningen als we oefenvijand moeten spelen, vind het dan ook erg jammer dat dat soort lui bij de Natres rond lopen. Beetje de naam zwart maken ..
En het minbeeld voor de Natres komt natuurlijk ook grotendeels door de oude garde, die gelukkig wel verdwijnt, niks mis met wat ouderen natuurlijk. Maar er zit verschil in, ook gewoon meedoen aan de conditietesten etc! (Y)
Je moet wel onthouden dat je in een team komt, en als je niet tijdens oefenmoment komt het team dus eigenlijk een man tekort komt. (Is mij verteld tijdens voorlichtingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Druid het volgende:
Ik overweeg me later dit jaar ook aan te gaan melden bij de NATRES, maar ik heb een vraag die actieve reservisten hopelijk kunnen beantwoorden. Hoe zit het met (vrijwillig) opkomen door de week, en dan wel overdag? Oftewel, naast c.q. in plaats van weekend/avond. Is dit mogelijk?
Thanks!
De Natres bewaakt draagt toch echt een wapen als ze civiele installaties moeten bewaken voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef michail8 het volgende:
Net naar de voorlichting geweest van de Groep Luchtmacht Reserve.. Volgende week voorlichting van de Natres.
Volgens hun doen zij het "echte" werk, omdat ze militaire dingen bewaken en daarbij een wapen dragen, en Natressers civiele dingen bewaken en ingezet worden bij rampen en geen wapen dragen..
Niet mijn stelling. Ik weet het namelijk niet. Dit is wat mij verteld is gisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef JaFFe het volgende:
Jouw stelling is bij dezen onwaar bevonden
als je het niet zeker weet waarom zeg je het dan wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:52 schreef michail8 het volgende:
[..]
Niet mijn stelling. Ik weet het namelijk niet. Dit is wat mij verteld is gisteren.
Een groot deel is student en afhankelijk van welke groep je terecht komt zitten er ook een aantal oudere lui bij, ga maar uit van 30 jaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:19 schreef michail8 het volgende:
Wat ik vergeten ben te vragen, wat is de gemiddelde leeftijd bij Natres/GLR?
Omdat ie wilde weten of dit waar is neem ik aan. Maar zelfs op dingen als de Vierdaagse Nijmegen staat de Natres bewapend de kampen te bewaken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef jester_ali18 het volgende:
[..]
als je het niet zeker weet waarom zeg je het dan wel?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef jester_ali18 het volgende:
[..]
als je het niet zeker weet waarom zeg je het dan wel?
Hmm minders, toch weer wat vertraging terwijl je snel aan de gang wiltquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:52 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik kom net van mijn medische keuring af. Is op zich allemaal goed gegaan, op mijn matige ogen en mijn net iets te hoge gewicht na is er niets zichtbaars mis met mijn gezondheid, maar omdat er een hartafwijking zit in mijn familie aan vaderskant willen ze toch dat ik even naar Utrecht ga om het te laten nakijken. De keuringsarts zei wel dat er op mijn hartfilmpje niets te zien was en dat het 99% zeker wel goed zat, maar toch.
Dus mijn sporttest is weer uitgesteld. Nou ja, nog even een maandje trainen kan ook geen kwaad
Whehe ik zal proberen me er niet zo druk over te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Pumatje het volgende:
ja dan cluster 4.
Je maakt je echt veel en veel en veel en veel te druk.
als je qua conditie test cluster 4 niet haalt vraag ik me af wat je hebt liggen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |