abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57748484
er gaan vele theorieën hier over.
maar zo ver ik zelf weet hebben zommige volkeren zo als de maya's een calender die na 2012 stopen.

nu hoorde ik dat er dan een scheiding gaat plaats vinden tussen de goede mensen en slechte mensen.

en weer hele andere theorieen.

hoe staan jullie hier tegen over ?
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_57751046
Opgeruimd en naar TRU.
pi_57751460
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat er niets gebeurt. Al is het romantisch om te hopen van wel. Ik heb inderdaad verschillende theoriën gelezen, onder andere dat de polen omkeren, het derde oog geopend worden of een opbaring op een andere manier.
Ik vind het allemaal niet aannemelijk.
Din jävla kuk!
  dinsdag 1 april 2008 @ 00:25:48 #4
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_57751512
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:23 schreef ehqo het volgende:
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat er niets gebeurt. Al is het romantisch om te hopen van wel. Ik heb inderdaad verschillende theoriën gelezen, onder andere dat de polen omkeren, het derde oog geopend worden of een opbaring op een andere manier.
Ik vind het allemaal niet aannemelijk.
Volgens mij zijn die aardassen al gedraait tijdens de tsunami, sindsdien is het weer ook veranderd in de hele wereld...
Misschien ben ik abuis maar misschien? Is het zo?
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_57751580
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:25 schreef Druuna het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die aardassen al gedraait tijdens de tsunami, sindsdien is het weer ook veranderd in de hele wereld...
Ik ga voor abuis.
Din jävla kuk!
  dinsdag 1 april 2008 @ 00:33:31 #6
14827 Kogando
Modelprutser
pi_57751688
Ik denk dat het dan 2013 wordt..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_57751780
Vroeger in het prille tijdperk van de computers werd er ook geen rekening gehouden met het feit dat het ooit het jaar 2000 zou worden. Zouden de Maya's vroeger misschien ook niet gedacht hebben van mwaaah, 2012 moet voorlopig wel even vergenoeg vooruit gepland zijn
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
  dinsdag 1 april 2008 @ 01:15:33 #8
209360 Druuna
pi_57752386
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:28 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ik ga voor abuis.
Jij bent niet pluis
dan een atoom."
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:29:42 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_57758349
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:39 schreef daanski82 het volgende:
er gaan vele theorieën hier over.
maar zo ver ik zelf weet hebben zommige volkeren zo als de maya's een calender die na 2012 stopen.

nu hoorde ik dat er dan een scheiding gaat plaats vinden tussen de goede mensen en slechte mensen.

hoe staan jullie hier tegen over ?
Ik zou niet weten wat/of er iets te gebeuren staat maar mijn persoonlijke favoriet is toch wel die van de overgebleven Mayanen zelf en die hebben het dus over een verhoogt bewustzijn rond die tijd. Dit omdat het zonnestelsel waar wij zich in bevinden zich met een hoek van 65% oid op het moment neerwaards door de melkweg beweegt richting de middelijn ervan. In de middelijn bevindt zich meer straling ( volgens de theorie ) en die zal ook effect hebben op ons, en dan geen brandwonden en stralingsziekte oid .

Dat is ook een reden waarom ons zonnestelsel zich aan het opwarmen is, iig de planeten erin. Niet alleen de aarde. Maar bijvoorbeeld Pluto heeft relatief het meeste last van global warming. Daar wonen iig geen mensen.

Maar voor hetzelfde geld is het enige wat er gebeurt na 2012 dat het 2013 wordt en verder niets .

Leesvoer: http://www.seriewoordenaar.nl/seriewoordenaar/content/Lees.asp?Navcode=wisdom&InleidingKey=62
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:10:55 #10
181126 MouzurX
Misschien?
pi_57762250
quote:

[..]

Uhh dan zou mijn kompas naar het zuiden moeten wijzen en dat is voor zover ik weet niet zo
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 1 april 2008 @ 21:21:24 #11
210136 Axim
Nuff said...
pi_57767270
polen bewegen sowieso voor degenen die dat niet weten, maar het klopt inderdaad dat je kompas dan naar het zuiden zal gaan wijzen. Dat komt omdat de aarde een soort staafmagneet is, maar omdat de aarde van binnen niet hard is (magma, etc.) beweegt de ijzer (die als magneet functioneert) zich constant heen en weer. Natuurlijk is het niet van de ene op de andere dag, maar de polen zijn al in de afgelopen 30 miljoen jaar (volgens mij natuurkunde boek Scoop deel 2 vwo, blz 72) meer dan 100 keer verwisseld. Men verklaart dit door middel van meteoriet inslagen, ik ga daar verder niet op in, als men het hier toch wilt weten, dan typ ik die pagina wel ff over of ik scan hem wel. Maarja, ik geloof niet dat er plots in 2012 de polen omgedraaid zijn, dat is een langzaam verschijnsel.
pi_57769107
quote:

[..]

Als dat echt zo zou zijn, dan zou elk kompas de verkeerde kant op wijzen.
Ik neem aan dat dat wel wereldnieuws zou zijn geweest

abuis dus.

Maar na 2012 imho:

Bewolkt, met enkele momenten van zon
Extremistisch gematigd.
  woensdag 2 april 2008 @ 08:41:43 #13
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57773675
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:39 schreef daanski82 het volgende:
En wie bepaalt dan wie er goed of slecht zijn?
pi_57773681
Na 2012 wordt het doorgaans 2013.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 2 april 2008 @ 11:39:33 #15
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57776363
Een scheiding tussen goede en slechte mensen geloof ik niet in. Sowieso geloof ik niet zo in "goede" en "slechte" mensen.
Ik ga met jogi mee in deze, en geloof in een verhoogd bewustzijn.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  woensdag 2 april 2008 @ 12:38:35 #16
181126 MouzurX
Misschien?
pi_57777447
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:21 schreef Axim het volgende:
polen bewegen sowieso voor degenen die dat niet weten, maar het klopt inderdaad dat je kompas dan naar het zuiden zal gaan wijzen. Dat komt omdat de aarde een soort staafmagneet is, maar omdat de aarde van binnen niet hard is (magma, etc.) beweegt de ijzer (die als magneet functioneert) zich constant heen en weer. Natuurlijk is het niet van de ene op de andere dag, maar de polen zijn al in de afgelopen 30 miljoen jaar (volgens mij natuurkunde boek Scoop deel 2 vwo, blz 72) meer dan 100 keer verwisseld. Men verklaart dit door middel van meteoriet inslagen, ik ga daar verder niet op in, als men het hier toch wilt weten, dan typ ik die pagina wel ff over of ik scan hem wel. Maarja, ik geloof niet dat er plots in 2012 de polen omgedraaid zijn, dat is een langzaam verschijnsel.
De polen wandelen idd een beetje heen en weer maar helemaal ronddraaien gebeurt best "snel" volgens mij hoor..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 2 april 2008 @ 12:46:32 #17
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_57777596
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:53 schreef P8 het volgende:

[..]

Als dat echt zo zou zijn, dan zou elk kompas de verkeerde kant op wijzen.
Ik neem aan dat dat wel wereldnieuws zou zijn geweest

abuis dus.
Niet helemaal Door de kracht van de aardbeving zijn de platen daar dusdanig verschoven dat het aardmagnetisch veld lichtelijk verplaatste, enkele centimeters volgens mij. Niet dat je daar iets van merkt, maar toch
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  woensdag 2 april 2008 @ 20:22:49 #18
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_57787755
Na 2012 zijn we allemaal brak van de nacht ervoor, en zullen er weer allemaal knapen zonder leven een jaartal uitkiezen (ergens binnen 20 jaar) om weer es lekker apocalyptisch te gaan doen.
  woensdag 2 april 2008 @ 20:29:10 #19
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57787953
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:22 schreef RickoKun het volgende:
Na 2012 zijn we allemaal brak van de nacht ervoor, en zullen er weer allemaal knapen zonder leven een jaartal uitkiezen (ergens binnen 20 jaar) om weer es lekker apocalyptisch te gaan doen.
Standaard...
En zo leven we nog wel 60 miljoen jaar verder...
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  woensdag 2 april 2008 @ 22:27:26 #20
209360 Druuna
pi_57791941
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:10 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Uhh dan zou mijn kompas naar het zuiden moeten wijzen en dat is voor zover ik weet niet zo
Het gaat om misschien miniscule graden...
dan een atoom."
pi_57795353
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat/of er iets te gebeuren staat maar mijn persoonlijke favoriet is toch wel die van de overgebleven Mayanen zelf en die hebben het dus over een verhoogt bewustzijn rond die tijd. Dit omdat het zonnestelsel waar wij zich in bevinden zich met een hoek van 65% oid op het moment neerwaards door de melkweg beweegt richting de middelijn ervan. In de middelijn bevindt zich meer straling ( volgens de theorie ) en die zal ook effect hebben op ons, en dan geen brandwonden en stralingsziekte oid .

Dat is ook een reden waarom ons zonnestelsel zich aan het opwarmen is, iig de planeten erin. Niet alleen de aarde. Maar bijvoorbeeld Pluto heeft relatief het meeste last van global warming. Daar wonen iig geen mensen.

Maar voor hetzelfde geld is het enige wat er gebeurt na 2012 dat het 2013 wordt en verder niets .

Leesvoer: http://www.seriewoordenaar.nl/seriewoordenaar/content/Lees.asp?Navcode=wisdom&InleidingKey=62
Ik snap dat van die hoek van 65 procent(?) niet. Verder beweegt ons zonnestelsel naar 't midden toe? Ik dacht van niet eigenlijk... Overigens bevinden we ons heel erg richting de outerring van onze melkweg, ontiegelijk ver van 't midden. Het lijkt me sterk dat die zogenaamde straling in de komende 4 jaar in zo'n mate gaat toenemen dat er iets 'speciaals' gaat gebeuren, als je nagaat hoe kort 4 jaar in astronomische tijden is (wat de kans dat bovenstaande zou gebeuren volgens mij dus ook weer kleiner maakt).

overigens schijnt er in 't midden van onze melkweg een huge black hole te zitten...niet erg prettig
  donderdag 3 april 2008 @ 07:46:34 #22
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57797420
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:39 schreef maedel het volgende:
Een scheiding tussen goede en slechte mensen geloof ik niet in. Sowieso geloof ik niet zo in "goede" en "slechte" mensen.
Hence my question.
"Goed" en "Slecht" zijn immers door mensen bedachte en bedreven definities.
  donderdag 3 april 2008 @ 10:02:39 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_57799066
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:16 schreef z0mg het volgende:

[..]

Ik snap dat van die hoek van 65 procent(?) niet. Verder beweegt ons zonnestelsel naar 't midden toe? Ik dacht van niet eigenlijk... Overigens bevinden we ons heel erg richting de outerring van onze melkweg, ontiegelijk ver van 't midden. Het lijkt me sterk dat die zogenaamde straling in de komende 4 jaar in zo'n mate gaat toenemen dat er iets 'speciaals' gaat gebeuren, als je nagaat hoe kort 4 jaar in astronomische tijden is (wat de kans dat bovenstaande zou gebeuren volgens mij dus ook weer kleiner maakt).

overigens schijnt er in 't midden van onze melkweg een huge black hole te zitten...niet erg prettig
Oeh, nee, niet het centrum van de melkweg maar het midden van de breedte .

Plaatje! We zitten volgens dit plaatje 0.6 % van de middelijn .
Vrijheid
  donderdag 3 april 2008 @ 10:09:15 #24
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57799166
Wilde gok, maar Ik denk dat het dan 2013 wordt.
zzz
  donderdag 3 april 2008 @ 10:52:30 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_57799931
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
Wilde gok, maar Ik denk dat het dan 2013 wordt.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')