Volgens mij zijn die aardassen al gedraait tijdens de tsunami, sindsdien is het weer ook veranderd in de hele wereld...quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:23 schreef ehqo het volgende:
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat er niets gebeurt. Al is het romantisch om te hopen van wel. Ik heb inderdaad verschillende theoriën gelezen, onder andere dat de polen omkeren, het derde oog geopend worden of een opbaring op een andere manier.
Ik vind het allemaal niet aannemelijk.
Ik ga voor abuis.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:25 schreef Druuna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die aardassen al gedraait tijdens de tsunami, sindsdien is het weer ook veranderd in de hele wereld...
Misschien ben ik abuis maar misschien? Is het zo?
Jij bent niet pluisquote:
Ik zou niet weten wat/of er iets te gebeuren staat maar mijn persoonlijke favoriet is toch wel die van de overgebleven Mayanen zelf en die hebben het dus over een verhoogt bewustzijn rond die tijd. Dit omdat het zonnestelsel waar wij zich in bevinden zich met een hoek van 65% oid op het moment neerwaards door de melkweg beweegt richting de middelijn ervan. In de middelijn bevindt zich meer straling ( volgens de theorie ) en die zal ook effect hebben op ons, en dan geen brandwonden en stralingsziekte oidquote:Op maandag 31 maart 2008 22:39 schreef daanski82 het volgende:
er gaan vele theorieën hier over.
maar zo ver ik zelf weet hebben zommige volkeren zo als de maya's een calender die na 2012 stopen.
nu hoorde ik dat er dan een scheiding gaat plaats vinden tussen de goede mensen en slechte mensen.
en weer hele andere theorieen.
hoe staan jullie hier tegen over ?
Uhh dan zou mijn kompas naar het zuiden moeten wijzen en dat is voor zover ik weet niet zoquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:25 schreef Druuna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die aardassen al gedraait tijdens de tsunami, sindsdien is het weer ook veranderd in de hele wereld...
Als dat echt zo zou zijn, dan zou elk kompas de verkeerde kant op wijzen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:25 schreef Druuna het volgende:
[..]
En wie bepaalt dan wie er goed of slecht zijn?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:39 schreef daanski82 het volgende:
nu hoorde ik dat er dan een scheiding gaat plaats vinden tussen de goede mensen en slechte mensen.
en weer hele andere theorieen.
De polen wandelen idd een beetje heen en weer maar helemaal ronddraaien gebeurt best "snel" volgens mij hoor..quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:21 schreef Axim het volgende:
polen bewegen sowieso voor degenen die dat niet weten, maar het klopt inderdaad dat je kompas dan naar het zuiden zal gaan wijzen. Dat komt omdat de aarde een soort staafmagneet is, maar omdat de aarde van binnen niet hard is (magma, etc.) beweegt de ijzer (die als magneet functioneert) zich constant heen en weer. Natuurlijk is het niet van de ene op de andere dag, maar de polen zijn al in de afgelopen 30 miljoen jaar (volgens mij natuurkunde boek Scoop deel 2 vwo, blz 72) meer dan 100 keer verwisseld. Men verklaart dit door middel van meteoriet inslagen, ik ga daar verder niet op in, als men het hier toch wilt weten, dan typ ik die pagina wel ff over of ik scan hem wel. Maarja, ik geloof niet dat er plots in 2012 de polen omgedraaid zijn, dat is een langzaam verschijnsel.
Niet helemaalquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:53 schreef P8 het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn, dan zou elk kompas de verkeerde kant op wijzen.
Ik neem aan dat dat wel wereldnieuws zou zijn geweest![]()
abuis dus.
Standaard...quote:Op woensdag 2 april 2008 20:22 schreef RickoKun het volgende:
Na 2012 zijn we allemaal brak van de nacht ervoor, en zullen er weer allemaal knapen zonder leven een jaartal uitkiezen (ergens binnen 20 jaar) om weer es lekker apocalyptisch te gaan doen.
Het gaat om misschien miniscule graden...quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhh dan zou mijn kompas naar het zuiden moeten wijzen en dat is voor zover ik weet niet zo
Ik snap dat van die hoek van 65 procent(?) niet. Verder beweegt ons zonnestelsel naar 't midden toe? Ik dacht van niet eigenlijk... Overigens bevinden we ons heel erg richting de outerring van onze melkweg, ontiegelijk ver van 't midden. Het lijkt me sterk dat die zogenaamde straling in de komende 4 jaar in zo'n mate gaat toenemen dat er iets 'speciaals' gaat gebeuren, als je nagaat hoe kort 4 jaar in astronomische tijden is (wat de kans dat bovenstaande zou gebeuren volgens mij dus ook weer kleiner maakt).quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat/of er iets te gebeuren staat maar mijn persoonlijke favoriet is toch wel die van de overgebleven Mayanen zelf en die hebben het dus over een verhoogt bewustzijn rond die tijd. Dit omdat het zonnestelsel waar wij zich in bevinden zich met een hoek van 65% oid op het moment neerwaards door de melkweg beweegt richting de middelijn ervan. In de middelijn bevindt zich meer straling ( volgens de theorie ) en die zal ook effect hebben op ons, en dan geen brandwonden en stralingsziekte oid.
Dat is ook een reden waarom ons zonnestelsel zich aan het opwarmen is, iig de planeten erin. Niet alleen de aarde. Maar bijvoorbeeld Pluto heeft relatief het meeste last van global warming. Daar wonen iig geen mensen.
Maar voor hetzelfde geld is het enige wat er gebeurt na 2012 dat het 2013 wordt en verder niets.
Leesvoer: http://www.seriewoordenaar.nl/seriewoordenaar/content/Lees.asp?Navcode=wisdom&InleidingKey=62
Hence my question.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:39 schreef maedel het volgende:
Een scheiding tussen goede en slechte mensen geloof ik niet in. Sowieso geloof ik niet zo in "goede" en "slechte" mensen.
Oeh, nee, niet het centrum van de melkweg maar het midden van de breedtequote:Op donderdag 3 april 2008 00:16 schreef z0mg het volgende:
[..]
Ik snap dat van die hoek van 65 procent(?) niet. Verder beweegt ons zonnestelsel naar 't midden toe? Ik dacht van niet eigenlijk... Overigens bevinden we ons heel erg richting de outerring van onze melkweg, ontiegelijk ver van 't midden. Het lijkt me sterk dat die zogenaamde straling in de komende 4 jaar in zo'n mate gaat toenemen dat er iets 'speciaals' gaat gebeuren, als je nagaat hoe kort 4 jaar in astronomische tijden is (wat de kans dat bovenstaande zou gebeuren volgens mij dus ook weer kleiner maakt).
overigens schijnt er in 't midden van onze melkweg een huge black hole te zitten...niet erg prettig![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
Wilde gok, maar Ik denk dat het dan 2013 wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |