quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
mooi stukkie toneel terwijl brian er nu ook loopt
nee was een tv momentje de kijkers /stremaers verwarren voor ontslagronde aprilquote:
Ik trapte erinquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee was een tv momentje de kijkers /stremaers verwarren voor ontslagronde april
Leest ie alweer de Quote? Die moet hij inmiddels uit zijn hoofd kennen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:30 schreef Lobasca het volgende:
Brian lepelt een verhaal over Tatjana en één of andere miljonair, uit de Quote op....
Dit deed 'ie uit zijn hoofd, of het moet op de plasma gestaan hebben..quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leest ie alweer de Quote? Die moet hij inmiddels uit zijn hoofd kennen.
Best gezellig aan de ontbijttafel.![]()
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:30 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Brian zeggen dat Duke Danger binnenkort komt optreden. Lijkt me wel muziek voor Nostalgist.![]()
http://www.dukedanger.com/
Brian wil rijk worden, dat is zijn droomquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:40 schreef RSie het volgende:
haha, ja hoor Brian de Stenenschuiver!
moet ie toch wel met wat meer vermogen op de proppen omen dan de winst die hij uit dit programma kan halen.
van de panden die je daarmee kan aanschaffen en verhuren etc. kan je echt geen vette boterham betalen.
Dat zei hij gisteren ook al tegen Joep en Ed, inversteren in panden op Bonaire. Die gast heeft het behoorlijk hoog in zijn pauperbol.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef Lobasca het volgende:
O, ja..hij heeft ooit gezegd dat hij na DGK in de pandjesbizz wil..
Vergis je niet, met een miljoen eigen vermogen kun je er aardig wat bijlenen als je het goed aanpakt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:40 schreef RSie het volgende:
haha, ja hoor Brian de Stenenschuiver!
moet ie toch wel met wat meer vermogen op de proppen omen dan de winst die hij uit dit programma kan halen.
van de panden die je daarmee kan aanschaffen en verhuren etc. kan je echt geen vette boterham betalen.
Heb jij een filmpje voor me, van dat gesprek, kan zelf niet op VOL komen, en hier staat 'ie nog niet..quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei hij gisteren ook al tegen Joep en Ed, inversteren in panden op Bonaire. Die gast heeft het behoorlijk hoog in zijn pauperbol.
En daar zit 'm net de crux bij Brian, ben ik bang.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vergis je niet, met een miljoen eigen vermogen kun je er aardig wat bijlenen als je het goed aanpakt.
Sterker nog, je hebt er 5 recreatiewoningen voor op een redelijke plek en die kunnen aardig rendement opleveren.
Een miljoen maar verder geen vast inkomen is geen basis waar je veel geld op bij kan lenen hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vergis je niet, met een miljoen eigen vermogen kun je er aardig wat bijlenen als je het goed aanpakt.
Sterker nog, je hebt er 5 recreatiewoningen voor op een redelijke plek en die kunnen aardig rendement opleveren.
Alsje,quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:50 schreef Lobasca het volgende:
Heb jij een filmpje voor me, van dat gesprek, kan zelf niet op VOL komen, en hier staat 'ie nog niet..
Darling, wat moet ik zonder jou? !quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje,![]()
Collect Call voor Brian.
Ben even weg, tot later.
Is verhuuropbrengst dan geen inkomenquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een miljoen maar verder geen vast inkomen is geen basis waar je veel geld op bij kan lenen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |