Ook als het Brian betrof of Amanda? Geloof ik niets vanquote:Op dinsdag 1 april 2008 07:48 schreef Poezewoes het volgende:
Vind je?
Nou normaal reageer ik hier niet veel maar vind het wel erg serieus sorry hoor !
Niks Huub Huub als het een ander was geweest was ik net zo verontwaardig geweest !
Diezelfde streamers roepen wel op om massaal te gaan tegenstemmen. Als ik iets wel verschrikkelijk vind, is dit het wel. Tegenstemmen, tegenfilms, gatverdamme, mn haren gaan er recht van overeind staan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:58 schreef Poezewoes het volgende:
Ja oké maar als de buitenwacht dat niet zo ziet vind ik het nog een gevaarlijk programma ook!
Mij maakt het niet uit wie er wint maar wel dat het een beetje eerlijk moet gaan en geen stramers oproepen tot geweld!!
Ach, joh. Als je terugleest wat hier allemaal neer is gezet over Brian & Amanda, daar lusten de honden geen brood van. Dat was net zo erg, of misschien nog vele malen erger. Wil overigens die andere opmerking niet goedpraten. Maar kom op, hier is ook vanalles over B&A gezegd. Tot doodsbedreigingen aan toe. En nu gaan diezelfde hypocrieten 'tegen-SMS'en' ? Mag ik even een teiltje?quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:09 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien wel een kassakraker, normaal wind ik mij niet zo op maar als er mensen zijn die dreigen hetzelfde te doen met Huub als met Theo v Gogh dat gaat mij echt te ver!
Of hij is ingelicht over die dreigbrief en zoiets heeft even tijd nodig.Of zullen ze hem niks zeggen over die brief.quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:52 schreef T-lex het volgende:
Na hier gelezen te hebben dat Huub en Claire niet in beeld kwamen vannacht ben ik ff bij de buren gaan zoeken of ik daar iets kon vinden. Kom daar een cap tegen van bijna 03:30 (bedtijd 01:00) met daarop Huub die terug de villa in komt. Die heeft dus tot diep in de nacht bij de buren gezeten.![]()
Moest zeker ff een borreltje drinken of wat filmpjes terugkijken.
Ik heb iets gemist denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Of hij is ingelicht over die dreigbrief en zoiets heeft even tijd nodig.Of zullen ze hem niks zeggen over die brief.
Goedemorgen, deze dreigbrief.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:15 schreef Verida het volgende:
Ik heb iets gemist denk ik
Welke dreigbrief?
wat een waanzinquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen, deze dreigbrief.
Site : Kleine Frankie.
Wat wil jij daarmee insinuariseren?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:55 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een alibi; de brief is in perfect Nederlands geschreven![]()
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
Cap op VV. Misschien kunnen ze er ook eens een plaatsen van Amanda als onder de dekens vandaan kruipt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |