Hier wordt nog een nootje gegeten:quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:02 schreef methan het volgende:
EEkhoorntje in de (cameraboom)
neee, dat is het eekhoorntje dat na het boompje klimmen nog wat water dronk en toen daar ging zittenquote:
Oooohhh, nu je het zegt zie ik het ook. Stomquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:22 schreef methan het volgende:
[..]
neee, dat is het eekhoorntje dat na het boompje klimmen nog wat water dronk en toen daar ging zitten![]()
http://www.worldexplorer.be/vervetaap.htmquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Disana het volgende:
Ik heb eens op Wikipedia gekeken omdat ik het zo raar vind dat je de vervet aapjes hier bijna altijd alleen ziet. Maar daar staat dat ze in groepen leven, vaak van meer dan 20 apen maar ook wel kleiner.
Verder staat er dat ze ongedierte zijn dat zonder meer gedood mag worden in Zuid-Afrika.
Deze aapjes kennen een vorm van taal zoals wij die kennen. Ze hebben specifieke waarschuwingsgeluiden voor verschillende dreigingen, zoals voor luipaarden, slangen en adelaars.
Hun scrotum is fel blauw maar wordt wit als ze in de sociale orde zakken.
Vervetten zijn sociale dieren die in troepen van wel veertig tot vijftig apen levenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:40 schreef methan het volgende:
[..]
http://www.worldexplorer.be/vervetaap.htm
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Disana het volgende:
Verder staat er dat ze ongedierte zijn dat zonder meer gedood mag worden in Zuid-Afrika
Ik heb op een ander forum een twee van deze afbeeldinkjes geplaatst. Is dat ok? Ik wil ze daar ook wat enthousiast ervoor makenquote:
Doen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Ik heb op een ander forum een twee van deze afbeeldinkjes geplaatst. Is dat ok? Ik wil ze daar ook wat enthousiast ervoor maken
Dank je! Het was mijn eerst echte 'sighting' op Africam. Ik had ook die kudde impala's gezien, maar die waren natuurlijk wat onduidelijk. Toen keek ik rond 13.00u, en toen dacht ik hem net gemist te hebben. Hij liep gelukkig nog wat rond de boom. Daarom vond ik de plaatjes ook erg leuk!quote:
Dat is ook het mooie ervan he, dat je ineens iets ziet met eigen ogen, real live in Zuid-Afrika. Hoe denk je dat ik me voelde toen ik die luipaard zag kort geleden. Ik was hartstikke trots op m'n caps!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:31 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Dank je! Het was mijn eerst echte 'sighting' op Africam. Ik had ook die kudde impala's gezien, maar die waren natuurlijk wat onduidelijk. Toen keek ik rond 13.00u, en toen dacht ik hem net gemist te hebben. Hij liep gelukkig nog wat rond de boom. Daarom vond ik de plaatjes ook erg leuk!
Had hij ook geen dorstquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:30 schreef Disana het volgende:
Dat moet een hyena zijn. Wandelde langs zonder te drinken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |