quote:Op donderdag 3 april 2008 17:25 schreef Disana het volgende:
En daar is ie weer, onze miljoenpoot.
[ afbeelding ]
Ja maar eigenlijk zou je dan een uitgesleten paadje moeten zien. Met zoveel voetjes...quote:Op donderdag 3 april 2008 19:50 schreef methan het volgende:
Die miljoenpoot woont zeker onder die boom. Elke dag een wandelingetje eromheen.
voetje voor voetje
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk zou je dan een uitgesleten paadje moeten zien. Met zoveel voetjes...
Ze zijn er eentje vergeten mee te nemenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef methan het volgende:
tot nu toe vrij rustig vanmorgen .Er zijn een paar impala's langs geweest en nu lopen er koedoe's
Je moet wel in beweging blijven met zoveel pootjes he.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
@ venomsnake: Die miljoenpoot woont zeker onder die boom. Elke dag een wandelingetje eromheen.
Eerst leek het wel een reuzenslak.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:57 schreef MzFox het volgende:
Haha ik zat ook al 2 minuten te kijken voordat ik ontdekte wat het was
Je wordt op je wenken bediendquote:Op zondag 6 april 2008 12:04 schreef Disana het volgende:
Wrattenzwijnen, eindelijk... en ik was er niet bij
![]()
Leuke caps
Hoe christelijkquote:Op zondag 6 april 2008 13:23 schreef Schunckelstar het volgende:
ik zie dat dieren dezelfde zondagse tijdsbesteding hebben als ik, niks doen en lekker lui liggen![]()
[ afbeelding ]
Dit is een hele kudde !!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 april 2008 11:05 schreef Disana het volgende:
Later op de dag heb ik altijd maar een stuk of drie zebra's tegelijk gezien. Nu zijn het er meer dan twintig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt welquote:Op maandag 7 april 2008 11:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is nogal winderig vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |