Had die boom daar maar niet moeten gaan staanquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
hij trok net een boom uit de grond
Ja, het zijn allebei jongens.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het een mannetje/stier/bul
Ok. Vrijgezellengroepje dus.quote:
was je ook aan het wachten tot ie weer iets liet vallenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:35 schreef Disana het volgende:
En tenslotte, als dank voor het aangenaam verpozen...
[ afbeelding ]
2 programma's heb je nodig.quote:
LOL, ja.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
was je ook aan het wachten tot ie weer iets liet vallen
Hee Kaat!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:41 schreef Kaat38 het volgende:
Helluwwwwww! Kaat is blij! zie dat er hier ook de AfricaCam word gevolgd!
Vergelijk Kenniet met die prachtige olifanten van net, de keuze lijkt mij snel gemaakt!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee Kaat!Al die beesten zijn toch mooier dan wat we in De Kooi zien?
Dat doetie gewoon voor onsquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
hij blijft mooi poseren
Die twee vergelijk ik gewoon met domme hyena's en tevens met gieren, verder kom ik niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:47 schreef Disana het volgende:
Wat is het er druk vandaag. Na de olifanten verschijnen de koedoes en de wildebeesten.
Kaat, ik vind A en B vaak dieren, zo primitief. Maar de echte dieren hebben veel meer waardigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |