quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:31 schreef SCH het volgende:* knippie *
Het gepsrek was in Deventer. Stuk of 4 volwassenen, het was best een kruisverhoor. Toch een beetje testen van dat pacifisitische als ik me goed herinneren. Maar ik had een verhaal. Of ik dan nooit geweld zou gebruiken? Het klassieke voorbeeld wat ik zou doen als mijn vriendin (!) in een steegje met een mes bedreigd werd enz.
ben ook in deventer gekeurd. Tijdens de medische controle 2 waarschuwingen gehad, 1e bij de ogendokter, die had enkele tegeltjes staan met cijfers erop, vraagt ie aan mij "wat zie je? "
Ik moest zonodig antwoorden "dat je vrouw wel kwaad zal zijn dat je de tegels uit de badkamer sloopt". Van humor zijn ze niet gediend in het leger, kolere kreeg me toch een preek.
Daarna de kolonel, studeerde aan de MTS, of ik telefoonlijnen wilde aanleggen in een bos, vriendelijk bedankt voor het verleidelijke aanbod om touwtjes om bomen heen te leggen. Vroeg om een plek in de keuken, vroeg de kolonel, waarom? ik zeg, met eten kan je je oefeningen afkopen en er word daar altijd bier bewaard.
was trouwens de laatste lichting met dienstplicht, hij keurde me af met S3, dus mocht wel maar hoefde niet. en uitstel werd afstel
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S