Vond ik ook, en er zitten gewoon toffe dingen op, ook dat projectie schermpje is er nog geloof ik, maar er is alleen blauwe led verlichting aan de onderkant.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef Geqxon het volgende:
A, die is al een heel stuk minder 16-jarige-gamer. Nice. Ook mooi hoe het klepje verwerkt is. Erg mooi.
Ja, die is wel stijlvol inderdaad. Word ook zonder voeding geleverdquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA strakke actie dudequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:03 schreef Geqxon het volgende:
Fucked up!
Het was ongeveer 5 over, tijd om mijn bed uit te gaan. Dus ik loop naar de douche, uitgebreid douchen, haar wassen, beetje met de zeep spelen. Mgoed, ik zet de douche uit, en het was opeens wel erg stil in het huis. Snel afgedroogd, en met de handdoek om mij heen geslagen de gang op gelopen.
Hé, kijk ik zo door de dakkoepel, was het compleet donker. Creepy armageddon gedachten schoten gelijk door mij heen, what the fuck? Judgement day?
Kom in in mijn kamer, zie ik op mijn wekker dat het verdomme tien voor half drie in de nacht is.!
Issie nog niet getrouwd dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey Jo0Lz aan gezien jij zo met twitter bezig bent de laatste paar dagen: http://www.linkfog.com/2008/03/21/get-married-on-twitter/
Maar dan nog, BC is weg. Aan de vrouw dan maar gezien je je ei bloedworst niet echt kwijt kan als ik je hoor de laatste tijdquote:Op woensdag 9 april 2008 17:05 schreef Geqxon het volgende:
We hebben altijd phluphy nog. En die vind het niet zo erg.
Toch?
Met teh ladies gaat het anders prima.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maar dan nog, BC is weg. Aan de vrouw dan maar gezien je je ei bloedworst niet echt kwijt kan als ik je hoor de laatste tijd.
Nèh. Opgegroeid in een mannencultuur, ben wel wat gewend, al blijf ik preuts!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:05 schreef Geqxon het volgende:
We hebben altijd phluphy nog. En die vind het niet zo erg.
Toch?
Preuts? Met jouw naam?!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nèh. Opgegroeid in een mannencultuur, ben wel wat gewend, al blijf ik preuts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |