Maar dan nog, BC is weg. Aan de vrouw dan maar gezien je je ei bloedworst niet echt kwijt kan als ik je hoor de laatste tijdquote:Op woensdag 9 april 2008 17:05 schreef Geqxon het volgende:
We hebben altijd phluphy nog. En die vind het niet zo erg.
Toch?
Met teh ladies gaat het anders prima.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maar dan nog, BC is weg. Aan de vrouw dan maar gezien je je ei bloedworst niet echt kwijt kan als ik je hoor de laatste tijd.
Nèh. Opgegroeid in een mannencultuur, ben wel wat gewend, al blijf ik preuts!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:05 schreef Geqxon het volgende:
We hebben altijd phluphy nog. En die vind het niet zo erg.
Toch?
Preuts? Met jouw naam?!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nèh. Opgegroeid in een mannencultuur, ben wel wat gewend, al blijf ik preuts!
Dat is niet preuts, dat is naïef.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zó preuts dat ik de betekenis niet kende toen ik deze naam koos.
Precies, pluis *Guardian of Worlds* heet niet voor niks pluis:quote:Op donderdag 10 april 2008 13:49 schreef phluphy het volgende:
Oh, en schattige puppies noem je toch óók "fluffy"? In de zin van "heeft hoog aaibaarheidsgehalte"?
Is het een konijn met korte oren, of een cavia met grote oren ???quote:Op donderdag 10 april 2008 14:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Precies, pluis *Guardian of Worlds* heet niet voor niks pluis:
[ afbeelding ]
Zij is een knijntje met korte oortjes een heel veel pluisheidquote:Op donderdag 10 april 2008 14:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Is het een konijn met korte oren, of een cavia met grote oren ???
Hij/zij is wel cute, btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |