Goede vraagquote:Op woensdag 2 april 2008 11:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar wat als deze jongen er op een gegeven moment genoeg van heeft? Hoe wil hij het netwerk dan aan een nieuwe systeembeheerder overdragen?
Dat niet, maar als hem iets uitgelegd wordt, snapt ie het vaak wel in 1x (wellicht in 2x)quote:Op woensdag 2 april 2008 11:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoogbegaafd hoeft nog niet te betekenen dat die overal verstand van heeft hoor
Dan moet je nog eens het artikel doorlezen...quote:Op woensdag 2 april 2008 12:08 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat niet, maar als hem iets uitgelegd wordt, snapt ie het vaak wel in 1x (wellicht in 2x)
Kennissen van me hebben 2 hoogbegaafde kinderen en die hoef je de moeilijkste dingen maar 1x uit te leggen en dan snappen ze het hoor. Wie weet heeft hij al diverse cursussen gedaan...
dan is die persoon de lul als hij uitgebreide documentatie wil hebbenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar wat als deze jongen er op een gegeven moment genoeg van heeft? Hoe wil hij het netwerk dan aan een nieuwe systeembeheerder overdragen?
Dat gaat je op lange termijn bakken geld kosten....quote:Op woensdag 2 april 2008 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is die persoon de lul als hij uitgebreide documentatie wil hebben
ik heb eerder al @basisschool gewerkt en geloof me, ze geven niks om documentatie.. het moet werken
Of alleen de datumquote:Op woensdag 2 april 2008 12:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan moet je nog eens het artikel doorlezen...
Belastinggeld jaquote:Op woensdag 2 april 2008 12:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat gaat je op lange termijn bakken geld kosten....
bij een basisschool? dan heb je dat binnen een dag gedaanquote:Op woensdag 2 april 2008 12:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat gaat je op lange termijn bakken geld kosten....
Een compleet netwerk uitrollen?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bij een basisschool? dan heb je dat binnen een dag gedaan
Joh, denk dat 90% van de tienertjes in die tijd veel ergere hobbies heeft dan deze little nerd. Dus ik vind het wel tof, en vooral ook omdat de school iig hem stimuleert om verder te gaan met z'n hobby. Denk dat je dat gastje nog wel met een beurs op een Ivey league uni kan vinden over een paar jaar.quote:
Niet om het een of ander, maar de helft van de afgestudeerden kan misschien die documenten maken, maar daar houd het ook bij op.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad. "Ja ik heb even overal Doom op geinstalleerd, dat vond ik leuk. Plan van Aanpak? Funtioneel Ontwerp? Technisch Ontwerp? Sign of Approval? Project Initiation Document? Hè??".
nee, documenteren van een basisschool netwerk. en een compleet netwerkuitrollen op een basisschool moet ook nog wel kunnenquote:
Tuurlijk, niets is gratis in deze wereldquote:Op woensdag 2 april 2008 18:37 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb een vraagje over abbonnement dat ik net heb afgesloten.
Het betreft een Telfort Unlimited abbo, heb hem net binnen gehad en zie dat de start datum abbonnementskosten 28-04-2008 in gaat maar ik kan al wel bellen.
als ik naar telfort nummers bel betaal ik dan gewoon geld of niet?
Ik ook, kan ik wat uitslapenquote:Op donderdag 3 april 200807:36 schreef mschol het volgende:
morghe [afbeelding]
* ]mschol wil lange vakantie [afbeelding
quote:Op donderdag 3 april 200808:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Nog 7 uurtjes en dan is het weekend [afbeelding] .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |