zou kunnen, werk je ook bij het btereffende filiaal? (zit @ mobile atm)quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:14 schreef Geqxon het volgende:
Als het kassameisje personeelskorting aanslaat, is dat een vorm van sjans?
Nope.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zou kunnen, werk je ook bij het btereffende filiaal? (zit @ mobile atm)
Theoretisch is dit een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:14 schreef Geqxon het volgende:
Als het kassameisje personeelskorting aanslaat, is dat een vorm van sjans?
Het is inderdaad een mogelijkheid van. Ken je dat meissie Gex?quote:Op woensdag 2 april 2008 06:06 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen! Ben ik eindelijk eens eerder dan Sjowhan met posten?![]()
[q]![]()
[..]
Theoretisch is dit een mogelijkheid.![]()
Maar het kan ook een "typ"fout zijn.![]()
Er is niet echt een 'centraal' topic;quote:Op woensdag 2 april 2008 06:31 schreef Lobasca het volgende:
Goedemorgen, in welk topic moet ik zijn met een vraag over mijn lap, die kuren heeft?
Tnx..ik ga op onderzoekquote:Op woensdag 2 april 2008 06:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er is niet echt een 'centraal' topic;
- Je kan er een zelf openen
- Je kan kijken of iemand al een topic geopend had met dezelfde problemen
Tofquote:Op woensdag 2 april 2008 06:51 schreef mschol het volgende:
* mschol heeft een jaarcontract aangeboden gekregen @ huidige stage met mogelijke verlenging
als ik em aanneem dan ga ik 3 dagen na einde stage (27 juni stop ik met stage, dan zou ik dus per 1 juli in dienst komen)
als ik stage goed afrond (waar ik van verwacht dat dat gewoon gebeurd) dan ben ik klaar en dus direct na opleiding..quote:
Heel erg netjesquote:Op woensdag 2 april 2008 06:51 schreef mschol het volgende:
* mschol heeft een jaarcontract aangeboden gekregen @ huidige stage met mogelijke verlenging
als ik em aanneem dan ga ik 3 dagen na einde stage (27 juni stop ik met stage, dan zou ik dus per 1 juli in dienst komen)
Is mschol zo jong??quote:Op woensdag 2 april 2008 10:42 schreef mschol het volgende:
Elfjarige scholier werkt als systeembeheerder
Dan moet je dus in Feedback zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 10:51 schreef Tokus het volgende:
heh, jammer dat Grafische opslag van non-grafische data / supercompressie dicht is. Het was net grappig zo grappig.
Al was het eigenlijk geen topic voor DIG, maar meer wat voor TRU of een andere plek waar zotten hun ideeen spuien.
Dat vind ik wel tof. Kleine smurf die je netwerk beheerdquote:Op woensdag 2 april 2008 10:42 schreef mschol het volgende:
Elfjarige scholier werkt als systeembeheerder
Erg professioneel ookquote:Op woensdag 2 april 2008 11:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat vind ik wel tof. Kleine smurf die je netwerk beheerd
Inderdaad. "Ja ik heb even overal Doom op geinstalleerd, dat vond ik leuk. Plan van Aanpak? Funtioneel Ontwerp? Technisch Ontwerp? Sign of Approval? Project Initiation Document? Hè??".quote:
en voor hetzelfde geld is ie hoogbegaafd en lult ie je helemaal onder tafelquote:Op woensdag 2 april 2008 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad. "Ja ik heb even overal Doom op geinstalleerd, dat vond ik leuk. Plan van Aanpak? Funtioneel Ontwerp? Technisch Ontwerp? Sign of Approval? Project Initiation Document? Hè??".
Hij heeft gewoon geen ervaring. En dan kom je nergens. Leuk dat je een netwerk in de lucht kan houden, maar ik durf te wedden dat hij veel verder niet komt.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en voor hetzelfde geld is ie hoogbegaafd en lult ie je helemaal onder tafel![]()
Hoogbegaafd hoeft nog niet te betekenen dat die overal verstand van heeft hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 11:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en voor hetzelfde geld is ie hoogbegaafd en lult ie je helemaal onder tafel![]()
een basisschool wil dat natuurlijk allemaal hebbenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad. "Ja ik heb even overal Doom op geinstalleerd, dat vond ik leuk. Plan van Aanpak? Funtioneel Ontwerp? Technisch Ontwerp? Sign of Approval? Project Initiation Document? Hè??".
Maar wat als deze jongen er op een gegeven moment genoeg van heeft? Hoe wil hij het netwerk dan aan een nieuwe systeembeheerder overdragen?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
een basisschool wil dat natuurlijk allemaal hebben
die zijn allang blij dat ze iemand hebben gevonden die gratis/goedkoop hun netwerk in de gaten houdt..
documentatie hoeft voor hen niet uitgebreid te zijn..
Goede vraagquote:Op woensdag 2 april 2008 11:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar wat als deze jongen er op een gegeven moment genoeg van heeft? Hoe wil hij het netwerk dan aan een nieuwe systeembeheerder overdragen?
Dat niet, maar als hem iets uitgelegd wordt, snapt ie het vaak wel in 1x (wellicht in 2x)quote:Op woensdag 2 april 2008 11:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoogbegaafd hoeft nog niet te betekenen dat die overal verstand van heeft hoor
Dan moet je nog eens het artikel doorlezen...quote:Op woensdag 2 april 2008 12:08 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat niet, maar als hem iets uitgelegd wordt, snapt ie het vaak wel in 1x (wellicht in 2x)
Kennissen van me hebben 2 hoogbegaafde kinderen en die hoef je de moeilijkste dingen maar 1x uit te leggen en dan snappen ze het hoor. Wie weet heeft hij al diverse cursussen gedaan...
dan is die persoon de lul als hij uitgebreide documentatie wil hebbenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar wat als deze jongen er op een gegeven moment genoeg van heeft? Hoe wil hij het netwerk dan aan een nieuwe systeembeheerder overdragen?
Dat gaat je op lange termijn bakken geld kosten....quote:Op woensdag 2 april 2008 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is die persoon de lul als hij uitgebreide documentatie wil hebben
ik heb eerder al @basisschool gewerkt en geloof me, ze geven niks om documentatie.. het moet werken
Of alleen de datumquote:Op woensdag 2 april 2008 12:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan moet je nog eens het artikel doorlezen...
Belastinggeld jaquote:Op woensdag 2 april 2008 12:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat gaat je op lange termijn bakken geld kosten....
bij een basisschool? dan heb je dat binnen een dag gedaanquote:Op woensdag 2 april 2008 12:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat gaat je op lange termijn bakken geld kosten....
Een compleet netwerk uitrollen?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bij een basisschool? dan heb je dat binnen een dag gedaan
Joh, denk dat 90% van de tienertjes in die tijd veel ergere hobbies heeft dan deze little nerd. Dus ik vind het wel tof, en vooral ook omdat de school iig hem stimuleert om verder te gaan met z'n hobby. Denk dat je dat gastje nog wel met een beurs op een Ivey league uni kan vinden over een paar jaar.quote:
Niet om het een of ander, maar de helft van de afgestudeerden kan misschien die documenten maken, maar daar houd het ook bij op.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
nee, documenteren van een basisschool netwerk. en een compleet netwerkuitrollen op een basisschool moet ook nog wel kunnenquote:
Tuurlijk, niets is gratis in deze wereldquote:Op woensdag 2 april 2008 18:37 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb een vraagje over abbonnement dat ik net heb afgesloten.
Het betreft een Telfort Unlimited abbo, heb hem net binnen gehad en zie dat de start datum abbonnementskosten 28-04-2008 in gaat maar ik kan al wel bellen.
als ik naar telfort nummers bel betaal ik dan gewoon geld of niet?
Ik ook, kan ik wat uitslapenquote:Op donderdag 3 april 200807:36 schreef mschol het volgende:
morghe [afbeelding]
* ]mschol wil lange vakantie [afbeelding
quote:Op donderdag 3 april 200808:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Nog 7 uurtjes en dan is het weekend [afbeelding] .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |