Dat is niet preuts, dat is naïef.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zó preuts dat ik de betekenis niet kende toen ik deze naam koos.
Precies, pluis *Guardian of Worlds* heet niet voor niks pluis:quote:Op donderdag 10 april 2008 13:49 schreef phluphy het volgende:
Oh, en schattige puppies noem je toch óók "fluffy"? In de zin van "heeft hoog aaibaarheidsgehalte"?
Is het een konijn met korte oren, of een cavia met grote oren ???quote:Op donderdag 10 april 2008 14:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Precies, pluis *Guardian of Worlds* heet niet voor niks pluis:
[ afbeelding ]
Zij is een knijntje met korte oortjes een heel veel pluisheidquote:Op donderdag 10 april 2008 14:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Is het een konijn met korte oren, of een cavia met grote oren ???
Hij/zij is wel cute, btw.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:23 schreef mschol het volgende:
*crosses fingers*
Winternals disk commander ziet m'n schijf vanuit bart PE, en is nu de gehele webserver inhoud aan het copieeren naar share op mijn pc
euhh, volgens mij wel ja..quote:Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Winternals is toch zo'n app pakket?
Dat gaat heel erg veel te ver. Ook zit het dinnetje niet op twitterquote:Op woensdag 9 april 2008 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey Jo0Lz aan gezien jij zo met twitter bezig bent de laatste paar dagen: http://www.linkfog.com/2008/03/21/get-married-on-twitter/
You know what to do!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat gaat heel erg veel te ver. Ook zit het dinnetje niet op twitter.
Goedemorgen!
Haha ja mij ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat gaat heel erg veel te ver. Ook zit het dinnetje niet op twitter.
Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |