Kunnen we daar ook weer rustig over zijn.quote:***************************************
Jami ziet af van Mohammed-tekenfilm
` Ehsan Jami ziet af van zijn plan om
een tekenfilm over de profeet Mohammed
te maken.Hij zegt in het tv-programma
Netwerk dat hij dat doet na een oproep
van minister Hirsch Ballin.
De minister stelde dat de tekenfilm een
wig zou drijven tussen groepen in de
samenleving.Jami zegt dat hij dat niet
wil.Met zijn tekenfilm wilde het
Leidschendamse raadslid laten zien dat
Mohammed seksueel pervers was.Een
expliciet plaatje uit de film had hij
al op tv laten zien.
Jami,die een comité voor ex-moslims
oprichtte,wilde de film presenteren op
20 april,de geboortedag van Hitler.
Dat is geen toeval, vandaar dat het erbij staat.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:30 schreef RipCore het volgende:
Vooral de woorden 'de geboortedag van Hitler' vond ik veel toegevoegde waarde hebben.
Ja, dat begrijp ik. Alleen door enkel dat neer te zetten en het niet verder toe te lichten, komt het bij mij zo multi interpretabel over.. Was ie het van plan omdat ie Hitler zo'n toffe vent vond? Of om zo duidelijk te maken dat (extreme) moslims en hun doelen wel wat weg hebben van het totalitaire regime van onze Adolf?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is geen toeval, vandaar dat het erbij staat.
Ja, wat uitleg zou wel verhelderend zijn, anders kun je het inderdaad beter niet neerzetten.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Alleen door enkel dat neer te zetten en het niet verder toe te lichten, komt het bij mij zo multi interpretabel over.. Was ie het van plan omdat ie Hitler zo'n toffe vent vond? Of om zo duidelijk te maken dat (extreme) moslims en hun doelen wel wat weg hebben van het totalitaire regime van onze Adolf?
Yep, niet omdat ie m niet uitbrengt, maar omdat hij eerst keek naar de reacties diequote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
Maak meer van dit soort filmpjes, zodat gematigden echt het idee hebben dat Nederland gewoon anti-islamitisch is en dus naderhand de handen van radicalen inrennen uit angst voor Nederland en dus bescherming bij hen zoeken.
cry me a riverquote:Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
Maak meer van dit soort filmpjes, zodat gematigden echt het idee hebben dat Nederland gewoon anti-islamitisch is en dus naderhand de handen van radicalen inrennen uit angst voor Nederland en dus bescherming bij hen zoeken.
Is ook wel een beetje over the topquote:De omstreden film bevat onder meer een tekening met daarop de profeet afgebeeld met een erectie, als hij samen met zijn 9-jarige vrouw Aïsha naar de moskee gaat om haar te ontmaagden. Op de moskee staat daarnaast ook een hakenkruis afgebeeld.
Jij wint de "onzinnigste opmerking"-award.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dat die film er had moeten komen. En de regering manipuleert mensen zodanig dat men nu zelfcensuur gaat toepassen. We zagen dat tot nu toe alleen in communistische staten of streng islamitische landen.
nou, ik denk eerder dat Ellian met hem gepraat heeft en hem attent gemaakt heeft op het feit dat hij dan een tweede Salman Rushdie gaat worden .. en die beveiliging moeten wij dan ook weer betalen ?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dat die film er had moeten komen. En de regering manipuleert mensen zodanig dat men nu zelfcensuur gaat toepassen. We zagen dat tot nu toe alleen in communistische staten of streng islamitische landen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |