abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2008 @ 20:17:25 #1
862 Arcee
Look closer
pi_57744438
quote:
Jami ziet af van Mohammed-tekenfilm

` Ehsan Jami ziet af van zijn plan om
een tekenfilm over de profeet Mohammed
te maken.Hij zegt in het tv-programma
Netwerk dat hij dat doet na een oproep
van minister Hirsch Ballin.

De minister stelde dat de tekenfilm een
wig zou drijven tussen groepen in de
samenleving.Jami zegt dat hij dat niet
wil.Met zijn tekenfilm wilde het
Leidschendamse raadslid laten zien dat
Mohammed seksueel pervers was.Een
expliciet plaatje uit de film had hij
al op tv laten zien.

Jami,die een comité voor ex-moslims
oprichtte,wilde de film presenteren op
20 april,de geboortedag van Hitler.
Kunnen we daar ook weer rustig over zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_57744532
Waarom in INT ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2008 @ 20:24:06 #3
862 Arcee
Look closer
pi_57744596
Omdat-ie 'm niet maakt.

Mag ook in een ander forum, hoor. In NWS loopt al een Jami-topic, vandaar deze hier.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 31 maart 2008 @ 20:26:04 #4
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_57744642
...htmkuchmietjekuchhoest...
Siamo Tutti Antifascisti!
  maandag 31 maart 2008 @ 20:27:34 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_57744676
Gebukt voor het knuffelende links
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 31 maart 2008 @ 20:28:43 #6
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_57744707
Wat een Spuit 11 zeg...
pi_57744724
jami wat een dom flikkertje is het ook
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 31 maart 2008 @ 20:30:02 #8
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_57744756
Vooral de woorden 'de geboortedag van Hitler' vond ik veel toegevoegde waarde hebben.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  maandag 31 maart 2008 @ 20:32:09 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_57744831
Ik vindt dat die film er had moeten komen. En de regering manipuleert mensen zodanig dat men nu zelfcensuur gaat toepassen. We zagen dat tot nu toe alleen in communistische staten of streng islamitische landen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_57744842
Erg constructief zou een tekenfilm over de Koran ook niet gauw worden.

Hij kan beter de spotprentjes van de kranten bundelen om te laten zien hoe belachelijk mensen reageren op islam kritiek.
pi_57745272
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:30 schreef RipCore het volgende:
Vooral de woorden 'de geboortedag van Hitler' vond ik veel toegevoegde waarde hebben.
Dat is geen toeval, vandaar dat het erbij staat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 31 maart 2008 @ 20:54:13 #12
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_57745471
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is geen toeval, vandaar dat het erbij staat.
Ja, dat begrijp ik. Alleen door enkel dat neer te zetten en het niet verder toe te lichten, komt het bij mij zo multi interpretabel over.. Was ie het van plan omdat ie Hitler zo'n toffe vent vond? Of om zo duidelijk te maken dat (extreme) moslims en hun doelen wel wat weg hebben van het totalitaire regime van onze Adolf?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_57745590
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef RipCore het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik. Alleen door enkel dat neer te zetten en het niet verder toe te lichten, komt het bij mij zo multi interpretabel over.. Was ie het van plan omdat ie Hitler zo'n toffe vent vond? Of om zo duidelijk te maken dat (extreme) moslims en hun doelen wel wat weg hebben van het totalitaire regime van onze Adolf?
Ja, wat uitleg zou wel verhelderend zijn, anders kun je het inderdaad beter niet neerzetten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_57745637
Maak meer van dit soort filmpjes, zodat gematigden echt het idee hebben dat Nederland gewoon anti-islamitisch is en dus naderhand de handen van radicalen inrennen uit angst voor Nederland en dus bescherming bij hen zoeken.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 31 maart 2008 @ 21:04:04 #15
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_57745755
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:26 schreef wijsneus het volgende:
...htmkuchmietjekuchhoest...
Yep, niet omdat ie m niet uitbrengt, maar omdat hij eerst keek naar de reacties die
op de Wildersfilm kwamen om daarna te beslissen dat ie m niet ging uitbrengen...

Ook leek het me vanuit de interviews niet echt iemand die voor een bepaalde
groep zou spreken, maar louter voor zichzelf...

Ik ben geen Wilders-aanhanger maar k geloof wel dat de film van Wilders een gesprek
heeft gestart waarin veel gezegd wordt wat voorheen alleen in de onderbuikjes van
veel mensen lag... Iets waar (voor welke reden dan ook) niet over gepraat werd...

Zorgen over wat er in het Midden-Oosten en radicale landen over ons gedacht wordt
en waarom, en nog meer over hoe dat opgelost kan worden... en dat we nooit echt
horen hoe de moslimgemeenschap hier daar tegenover staat en eventueel bij kan helpen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_57745761
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
Maak meer van dit soort filmpjes, zodat gematigden echt het idee hebben dat Nederland gewoon anti-islamitisch is en dus naderhand de handen van radicalen inrennen uit angst voor Nederland en dus bescherming bij hen zoeken.
pi_57745800
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
cry me a river
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_57745858
schopje naar NWS
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57746018
Hij is een beroepsmongool.
  maandag 31 maart 2008 @ 21:25:59 #20
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_57746376
Daarnet netwerk gezien. Wat een onsamenhangend verhaal, dat hij vertelde.

Hij doet het niet vanwege zijn respect voor de minister, vanwege het feit dat het een wig kan drijven. Hij is niet onder druk gezet. Het is zijn keuze. Hij is onder druk gezet. Iran is de schuld. Hij komt op de vrijheid van meningsuiting en de democratie in Nederland. Nee, hij komt tegemoet aan de eisen van Hirsch Ballin, omdat hij veel respect heeft voor de minister. Er komt geen tekenfilm. Er komt wel een film.

Enfin je begrijpt het beeld. Ongelooflijk hoe iemand zichzelf zo klem kan lullen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_57746445
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 31 maart 2008 @ 21:39:18 #22
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57746764
Het maakt hem wel een mooie tegenhanger van de gemiddelde moslim.
Zyggie.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:00:34 #23
28033 Pek
je moet wat
pi_57747405
quote:
De omstreden film bevat onder meer een tekening met daarop de profeet afgebeeld met een erectie, als hij samen met zijn 9-jarige vrouw Aïsha naar de moskee gaat om haar te ontmaagden. Op de moskee staat daarnaast ook een hakenkruis afgebeeld.
Is ook wel een beetje over the top
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:10:55 #24
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57747678
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dat die film er had moeten komen. En de regering manipuleert mensen zodanig dat men nu zelfcensuur gaat toepassen. We zagen dat tot nu toe alleen in communistische staten of streng islamitische landen.
Jij wint de "onzinnigste opmerking"-award.
Iedereen past zelfcensuur toe, man.
pi_57747690
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef Megumi het volgende:
nou, ik denk eerder dat Ellian met hem gepraat heeft en hem attent gemaakt heeft op het feit dat hij dan een tweede Salman Rushdie gaat worden .. en die beveiliging moeten wij dan ook weer betalen ?
doe mij nog 10 van die filmpies .. we hebben toch miljoenen ten over voor beveiliging en so what als ze ons boycotten, kunnen we best missen ?

maw, wat is er mis met een beetje zelfcensuur als de consequenties dik in de flappen lopen .. en dat dan afgezien van de spanningen die het oproept tussen bevolkingsgroepen waar je nou niet echt op zit te wachten ?

ik bedoel maar, nou leuk, naar huidige maatstaven was die pervers, zei hirsi ali ooit eens, dat is inmiddels wel tot den treuren aan toe uitgemolken .. maar ja, in die tijd, en op sommige plekken nu nog, werden meisjes vrouwen tijdens de eerste menstruatie, en die valt bij sommige meisjes vroeg ..
en om daar nou een met hakenkruisen bekladde moskee van te maken waar aisha ontmaagd gaat worden, waar slaat dat op ? Zijn geaardheid wordt voor pervers uitgemaakt door het regime daar dus hij slaat maar terug door de vermeende perversiteit van mohammed te herkauwen aangevuld met wat verwijzingen .. ?

Ik persoonlijk ben blij dat ons deze tekenfilm bespaart is gebleven, en dan nog niet eens zozeer omdat ik denk dat die niets toe te voegen heeft aan een goed debat, eerder het tegendeel, maar als die tekenfilm van het soort tekening is dat die liet zien .. groep3 basisschool .. alsjeblieft zeg, na dat knip- en plakwerk van Wilders .. ..
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')