Vandaag ging alweer ietsje beter dan gister, maar nog steeds verre van goed. De machine van maandag is met een klant meegegaan, maar blijkt toch niet te werken zoals het moet. Gelukkig ligt dat geheel buiten mijn schuld. De programmeur, de laptop en de software zijn allemaal in Marokko, dus het zal mij aan mijn aars oxideren. Waar ik wel mee zit is dat ik vandaag heel lang bezig ben geweest met weinig doen. Zo schiet het geen donder op.
Heb ook maar even sorry gezegd tegen 2 collega's. De ene katte ik maandag nogal af (ik had echt even geen tijd voor zijn vraag) , de andere heb ik maandag een par meppen verkocht (als ik gefrustreerd ben moet je mij niet opzettelijk een duw geven zodat m'n thee uit m'n kopje klotst). Gelukkig Reageerden beide collega's erg positief en deden het af als ouwehoerderij. (bijna) alle collega's hebben nu door dat het deze week niet goed gaat en dat ze niet al teveel moeten zeiken.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/