abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57766708
Maar wat was dat nou met die kaarten dan ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_57766834
Condoleáncekaarten voor bompa die Carmen allemaal beantwoord (de schat) met hulp van vrienden van haar...

alleen zijn er het er massá 's! dus het is een heidenswerk en ze zijn bezig en JM loopt dus langs, zegt dat over die kaarten en gaat weer...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57766909
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:55 schreef DarkElf het volgende:
Condoleáncekaarten voor bompa die Carmen allemaal beantwoord (de schat) met hulp van vrienden van haar...

alleen zijn er het er massá 's! dus het is een heidenswerk en ze zijn bezig en JM loopt dus langs, zegt dat over die kaarten en gaat weer...
Oh dat ja, dat was behoorlijk idd !
  woensdag 2 april 2008 @ 02:01:53 #54
58921 Day
You can fly!
pi_57772519
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:53 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Vanwaar deze afkeer? Enig idee waar die vandaan komt? Heeft het te maken met je opvoeding, je jeugd, je normen en waarden? Herken je misschien iets van jezelf in de familie?

Wil je erover praten?

Ik had eigenlijk wel meer van de begrafenis willen zien. Of ben ik dan heel erg?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_57773195
quote:
Op woensdag 2 april 2008 02:01 schreef Day het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk wel meer van de begrafenis willen zien. Of ben ik dan heel erg?
Komt over twee weken .
pi_57773591
Ik vond het een beetje sneu hoe ze Dave aan het plagen waren. Ik heb altijd een beetje het gevoel dat hij een buitenbeentje is ofzo

Ik vond Sam en Kelly wel weer leuk met die bank, dan zie je toch dat ze echt gek op elkaar zijn, wat voor lapzwans Sam ook is
pi_57774510
Ik vond die bank wel supermooi trouwens!
  woensdag 2 april 2008 @ 11:33:21 #58
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_57776233
Die zonnebrillen bij de begrafenis hadden ze op omdat ze al dagen aan het huilen waren en niet met rode dikke ogen daar wilde zitten, die sluiers die ze op hadden vond Bompa helemaal geweldig, daar hadden ze wel veel commentaar op gekregen van buitenaf, maar omdat Bompa dat heel mooi vondt hadden ze die op/om gedaan! Dit heeft Kelly volgens mij een keer bij Jensen verteld...

Inderdaad wel sneu dat ze Dave zo aan het plagen waren.... denk ook wel dat hij een beetje het buitenbeentje is... maar ach hij was er tenminste bij, Sam niet!
En Kenji en Shania in de kinderwagen..... beetje overdreven, maar goed ze dragen ook nog spenen...
pi_57778196
tvp

leuke serie , volg het ook dagelijks.

Gister Jean Marie bij fcu was ook wel leuk om te zien
  woensdag 2 april 2008 @ 13:49:21 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57778874
Wat was dat met dave dan, ik heb een paar stukjes gemist.
pi_57778970
Ow hij durfde niet in de vogelrock ofzo.. Ik ken zat "stoere" mannen die niet in achtbanen durven..
Ze zaten zo van een echte man gaat erin e.d
  woensdag 2 april 2008 @ 13:54:40 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57778988
Ah ok, dat had ik idd niet meegekregen.
pi_57779449
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow hij durfde niet in de vogelrock ofzo.. Ik ken zat "stoere" mannen die niet in achtbanen durven..
Ze zaten zo van een echte man gaat erin e.d
nou, het waren die ronddraaiende pannetjes
pi_57779699
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:13 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

nou, het waren die ronddraaiende pannetjes
Dan kan ik me het nog beter voorstellen. Volgens mij wordt je daar hartstikke misselijk van
pi_57779733
Inderdaad daar ga ik ook never nooit niet in.. Maar dat verklaart het wel.. Die pannetjes staan tegenover de vogelrock. Ik was niet zo super alert aan het kijken en dacht dus dat het over de vogelrock ging
pi_57781449
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad daar ga ik ook never nooit niet in.. Maar dat verklaart het wel.. Die pannetjes staan tegenover de vogelrock. Ik was niet zo super alert aan het kijken en dacht dus dat het over de vogelrock ging
oh ja dat is ook zo maar ze zeiden ook iets van: zelfs keano durft erin!
lijkt me niet dat keanoke in de vogelrock gaat

shania was wel grappig... "echte mannen durven dat, behalve mietjes" (op zn Vlaams klonk het leuker )
pi_57781487
Shit, heb de begrafenis van Bompa gemist
Het is niet gratis terug te kijken via i-net he??

Vandaag was ook weer leuk met de efteling en JM bij utrecht-az (ja ik kijk altijd de herhaling )
pi_57781622
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:40 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

oh ja dat is ook zo maar ze zeiden ook iets van: zelfs keano durft erin!
lijkt me niet dat keanoke in de vogelrock gaat

shania was wel grappig... "echte mannen durven dat, behalve mietjes" (op zn Vlaams klonk het leuker )
Die zat ook in de bob Hij mag er qua lengte niet in maar Keano zou het zeker durven
pi_57781635
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:41 schreef Suuz_ het volgende:
Shit, heb de begrafenis van Bompa gemist
Het is niet gratis terug te kijken via i-net he??
Helaas, alleen de allernieuwste (seizoen 6)
De rest ben ik mee bezig
pi_57782941
quote:
Op woensdag 2 april 2008 08:32 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vond het een beetje sneu hoe ze Dave aan het plagen waren. Ik heb altijd een beetje het gevoel dat hij een buitenbeentje is ofzo
Ik heb helemaal niet het idee dat Dave een buitenbeentje is.Alleen hij werkt fulltime en is dus niet zoveel te zien met Jean-Marie,Carmen,Sam en Nicolas, Sam en Nicolas hebben meer vrije tijd en kunnen dus ook meer optrekken met elkaar Carmen is iig dol op Dave, die was echt blij toen Lyndsey vertelde dat ze gevoelens kreeg voor Dave.Dave is ook niet zo extravert en spontaan,maar hoeft daarom zeker geen buitenbeentje te zijn.
  woensdag 2 april 2008 @ 16:51:02 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57782942
Ik heb gisteren en vandaag de 100 minuten DVD gekeken.
Wel aardig, maar juist omdat ik net alles gezien heb was het wel heel veel herhaling. Alleen een paar hele vroege dingen uit de eerste afleveringen kende ik niet.
pi_57788041
!

Bij de Pfaffs geen half werk he? Manden en dozen vol paaschocolade wat je werkelijk in geen twee jaar op kan eten.
pi_57788295
Hij was weer leuk
Ook nog ff die van gister en eergister gekeken (¤2,60 ).
  woensdag 2 april 2008 @ 21:56:05 #74
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_57790703
die Sam he..................krijg steeds meer een hekel aan hem. Die doos ook. Dat was gewoon opzet.
en kelly maar trots vertellen dat ze zoveel aan hem heeft de laatste tijd. Zal eens tijd worden dat die lamzwans eens wat doet.
pi_57797716
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:56 schreef jannet1234 het volgende:
die Sam he..................krijg steeds meer een hekel aan hem. Die doos ook. Dat was gewoon opzet.
en kelly maar trots vertellen dat ze zoveel aan hem heeft de laatste tijd. Zal eens tijd worden dat die lamzwans eens wat doet.
nou, het lijkt er wel op dat hij zn handen meer uit zn mouwen steekt sinds ze hun eigen huis hebben. en dat mag ook wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')