En volgens mij was het nog een Huubfan ook die de brief schreefquote:Op maandag 31 maart 2008 20:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of jij ook eens zo zou kunnen reageren.
Zal er nog ff een stukje bijzetten:quote:Op maandag 31 maart 2008 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gadver wat eng dit.Maar ze kunnen hier toch mee naar de politie ofzo..
Ze heeft er 3 kwartier over gedaan!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik word er zo moe van.
Amanda heeft op haar 8 uur een stuk op AmandaBrian.nl geschreven, samen met Kenneth.
Zullen we dit eens samen doen danquote:Op maandag 31 maart 2008 20:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of jij ook eens zo zou kunnen reageren.
Fandag? Wat nou fandag?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Hun kijken elke dag naar ons, ik kijk uit naar onze fandag.
Ik heb het lang volgehouden vind ik. Ze gaan samen in bad. MUTE.
Niet te geloven hoe gestoord sommige mensen op een TV-programma reageren... sommigen zijn echt helemaal de weg kwijt. Het zou me niet eens verbazen als dat een van de redenen is dat ze ermee stoppen.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:48 schreef Margo37 het volgende:
Sorry off-topic maar kwam dit net tegen op Nowlife, een bericht wat Kleine Frankie gehad zou hebben....
[ afbeelding ]
Gelukkig maar,dit is gewoon een bedreiging.Moet je eens naar een bekend iemand sturen,dan zit je zo in de bak.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zal er nog ff een stukje bijzetten:
Nogmaals IP nummer is bekend en hier word aangifte van gedaan
nu zal ik braaf zijn
deal !!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zullen we dit eens samen doen dan![]()
Ik over Huub en jij over Amanda......
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:55 schreef petraa het volgende:
B: Zet de bloemen even in het water! Weet je hoe je dat moet doen! Weet je waarvoor het zakje is dat aan de bloemen hangt?
Nee, dat geloof ik niet. Ik denk dat ze een koele berekening hebben gemaakt, en gezien hebben dat ze niet genoeg kijkers trekken met al die concurrentie van de sporten deze zomer, om er nog geld mee te verdienenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe gestoord sommige mensen op een TV-programma reageren... sommigen zijn echt helemaal de weg kwijt. Het zou me niet eens verbazen als dat een van de redenen is dat ze ermee stoppen.
Jij weet het weer he....betweter. Niemand die gehoord heeft of het een fan van Huub was en volgens jou weer wel. Of was jij de schrijfster ?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En volgens mij was het nog een Huubfan ook die de brief schreef![]()
En ze deed 3 kwartier over die 2 zinnenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik word er zo moe van.
Amanda heeft op haar 8 uur een stuk op AmandaBrian.nl geschreven, samen met Kenneth.
Ik weet het niet, het zou me niets verbazen als dat rauwe vlees incident de druppel was....quote:Op maandag 31 maart 2008 21:02 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Ik denk dat ze een koele berekening hebben gemaakt, en gezien hebben dat ze niet genoeg kijkers trekken met al die concurrentie van de sporten deze zomer, om er nog geld mee te verdienen
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:48 schreef Margo37 het volgende:
Sorry off-topic maar kwam dit net tegen op Nowlife, een bericht wat Kleine Frankie gehad zou hebben....
[ afbeelding ]
dus dat is 6 kwartier over 4 zinnen...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ze deed 3 kwartier over die 2 zinnen
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 31 maart 2008 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het zou me niets verbazen als dat rauwe vlees incident de druppel was....
Gaan we weer persoonlijk worden,dacht dat dat niet mocht.Hajo was de briefschrijver en die schrijft ook naar Huub en Jaap.Waarom geef ik eigelijk nog uitlegquote:Op maandag 31 maart 2008 21:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jij weet het weer he....betweter. Niemand die gehoord heeft of het een fan van Huub was en volgens jou weer wel. Of was jij de schrijfster ?
was ook een fan van Huubquote:Op maandag 31 maart 2008 21:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jij weet het weer he....betweter. Niemand die gehoord heeft of het een fan van Huub was en volgens jou weer wel. Of was jij de schrijfster ?
hajo is volgens mij de enige gouden kooi fan die iedereen in de kooi brieven schrijft.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaan we weer persoonlijk worden,dacht dat dat niet mocht.Hajo was de briefschrijver en die schrijft ook naar Huub en Jaap.Waarom geef ik eigelijk nog uitleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |