Wat een gekken die schrijven zeg,net ook al iemand die schreef dat de katten niet keken omdat ze al oud zijn en veel slapenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
De schrijver: Met buikpijn kun je ook niks omdat je buik in het midden van je lichaam zit.
Gadver wat eng dit.Maar ze kunnen hier toch mee naar de politie ofzo..quote:Op maandag 31 maart 2008 20:48 schreef Margo37 het volgende:
Sorry off-topic maar kwam dit net tegen op Nowlife, een bericht wat Kleine Frankie gehad zou hebben....
[ afbeelding ]
Ben je dan gestoord of wat? Natasja, Lieke, Brian en Amanda mogen de credits hiervoor nemen, de bosmongolen.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:48 schreef Margo37 het volgende:
Sorry off-topic maar kwam dit net tegen op Nowlife, een bericht wat Kleine Frankie gehad zou hebben....
Ik ben benieuwd of jij ook eens zo zou kunnen reageren.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:
De fans van Brain en Amanda geven Brain en Amanda advies, over de spanningen en de ruzies van de afgelopen week. Brain en Amanda denken te begrijpen hoe hun fans dit alles beleven. Ze zijn er van overtuigd dat ze er veel van kunnen leren. Er is zelfs een fam bij die ook het huwelijks aanzoek van Huub en Claire beschrijft. Ze schrijft dat zijzelf binnen 4 maanden getrouwd was en dat zij nu 31 jaar getrouwd is. Zo kan je natuurlijk ook reageren als fan.
Ik ben benieuwd of de fans van Huub ook zo reageren.
Wat moeten we ermeequote:Op maandag 31 maart 2008 20:48 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze facisten...quote:Op maandag 31 maart 2008 20:48 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal, zo'n reactie, wat zijn dat voor mensenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:48 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word er zo moe van.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:53 schreef blomst het volgende:
Wat zijn Amanda en vooral brian geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |