Het kan ook zijn dat ie de naam van JP vd Ven ff kwijt was... toen ze de private inliepen zei hij ook al een keer iets over rode petjesquote:Op maandag 31 maart 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als ik zie dat je rood aantrekt. (lees, aanloopt). Amanda gaat nog even verder op de brief, nice.
Jammer dat Brian het helemaal met haar eens is.![]()
de discussie is nog lang niet ten einde hoor..quote:Op maandag 31 maart 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als ik zie dat je rood aantrekt. (lees, aanloopt). Amanda gaat nog even verder op de brief, nice.
Jammer dat Brian het helemaal met haar eens is.![]()
Dat geeft een mens hoop.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:17 schreef Leandra het volgende:
Het kan ook zijn dat ie de naam van JP vd Ven ff kwijt was... toen ze de private inliepen zei hij ook al een keer iets over rode petjes
Ouwe zemelaars zijn hetquote:Op maandag 31 maart 2008 20:20 schreef Desii het volgende:
Ik zit naar Brian en Amanda te luisteren....... maar daar wordt je toch zo moe van...wat een zemels (allebei)
Ik denk die stem soms zomaar te horen als ik buiten sta.....en vlucht dan snel naar binnenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... dan zit ze nu te dichtbij
Maar gelukkig is dat binnen 2 maanden over
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk die stem soms zomaar te horen als ik buiten sta.....en vlucht dan snel naar binnen
Het is net de Fam. Knots maar dan anders. Brian lijkt dan wel weer op Onkel ( hoe heet hij ook alweer), de spion.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:20 schreef Desii het volgende:
Ik zit naar Brian en Amanda te luisteren....... maar daar wordt je toch zo moe van...wat een zemels (allebei)
de enige echte 'ouwe zemelaar' is nog altijd deze hierquote:Op maandag 31 maart 2008 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ouwe zemelaars zijn het![]()
I love to hate them![]()
Heerlijk dat ze weer zwijgend lezen.... Zegt genoeg over de brieven die ze krijgen...
Vrouwen die chocolade eten hebben een beter seks-leven.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:28 schreef Varen het volgende:
Brian leest een heel verhaal voor over chocolade
Zoietsquote:Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef Disana het volgende:
Wat moet dat voorstellen, de balpenmoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |