Goede deal mag ik vragen waar je die gekocht hebt??quote:Op zondag 13 april 2008 10:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
gisteren een 4gb voor m'n dstt gehaald, kostte maar 18 euro
Een fout wordt natuurlijk meegesaved ja. Het is alsof het hele spel gewoon op pauze gaat en je later exact daar verder gaat.quote:Op zondag 13 april 2008 17:11 schreef avonne het volgende:
[..]
dat lijkt me juist heel vervelend. Als je iets fout doet is dat ook gesaved. Kom je er dan nog wel vanaf?
computerlandquote:Op zondag 13 april 2008 19:43 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Goede deal mag ik vragen waar je die gekocht hebt??
Ik heb weliswaar een ander kaartje (R4DS) maar daar moet je ook nog een aantal andere bestandjes opzetten om hem te laten werken. Dus aan alleen de spellen heb je niets. Misschien even bij de fabrikant rondkijken of je daar die bestandjes kunt vinden?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:37 schreef charita het volgende:
Hallo,
Wie kan deze dame in nood helpen? Heb vandaag eem M3DSReal kaart gehaald. Heb al de spellen bij iemand die een R4DS kaart heeft op de Micro kaart gezet. Als ik de DS opstart krijg ik het M3 menu en kan in het mapje NDS alle spellen zien staan. Sommige staan wel netjes in een map en sommige niet. Sommige zijn 0mb??!! en andere hebben meer. Nu komt tie. Wat ik ook doe ik kan geen spel openen. Hij doet helemaal niks wat ik ook op A druk of tik op de icoontjes met de pen. Wie o wie weet wat het is en heeft tijd en zin om het mij uit te leggen. Alvast heel erg bedankt namens mij en mijn dochter.
groetjes Charita
jij bedoeld de .SAV bestanden?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb weliswaar een ander kaartje (R4DS) maar daar moet je ook nog een aantal andere bestandjes opzetten om hem te laten werken. Dus aan alleen de spellen heb je niets. Misschien even bij de fabrikant rondkijken of je daar die bestandjes kunt vinden?
hmmm dat probleem met lemmings... daar stond toch in het begin van het topic een heel verhaal over....?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:42 schreef Wiehoe het volgende:
Zo 35 spellen denk ik.
Dit is wel interresant:
http://www.nentindo.nl/reviews/item/2/Cyclo-DS-Evolution
Ik heb overigens de M3DS gekocht, werkt ook mooi.. alleen krijg ik lemmings nog niet aan de praat
Ik heb precies hetzelfde, ook met een M3Real.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef Wiehoe het volgende:
Er staat inderdaad iets in het begin, maar bij mij is het denk ik iets anders. Ik kan lemmings wel starten, maar bij het beginmenu is het bovenste beeld streperig en werkt geen enkele knop om iets te starten/doen.
hmm balen, dan ligt het waarschijnlijk dus niet aan mijn onkundequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, ook met een M3Real.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
de slot1 cards hebben allemaal microsd, en er zijn er een paar met ingebouwd geheugen.
Het heeft zeker wel voordelen. Je hoeft bestanden niet te patchen, saven werkt direct op de microsd kaart, er zit geen batterij in die leeg kan raken
Die movieplayer heb ik ook gehad, die werkt wel met batterijquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:42 schreef voetballeh het volgende:
[..]
zijn er ook slot-2 kaarten met baterijen dan? Dat heeft die van mij gelukkig niet.
Voor zover ik weet werkt alle homebrew wel op een slot-2 kaart.
dat zou idd zomaar kunnenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg mijn R4Ds niet aan de gang met een 4gig micro-sdkaartje. Zou het kunnen dat dat niet werkt samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |