abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58026585
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
gisteren een 4gb voor m'n dstt gehaald, kostte maar 18 euro
Goede deal mag ik vragen waar je die gekocht hebt??
  Donald Duck held zondag 13 april 2008 @ 20:12:38 #102
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_58027341
quote:
Op zondag 13 april 2008 17:11 schreef avonne het volgende:

[..]

dat lijkt me juist heel vervelend. Als je iets fout doet is dat ook gesaved. Kom je er dan nog wel vanaf?
Een fout wordt natuurlijk meegesaved ja. Het is alsof het hele spel gewoon op pauze gaat en je later exact daar verder gaat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 14 april 2008 @ 11:02:22 #103
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58039110
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:43 schreef kabouter.muts het volgende:

[..]

Goede deal mag ik vragen waar je die gekocht hebt??
computerland
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58071005
Hallo,

Wie kan deze dame in nood helpen? Heb vandaag eem M3DSReal kaart gehaald. Heb al de spellen bij iemand die een R4DS kaart heeft op de Micro kaart gezet. Als ik de DS opstart krijg ik het M3 menu en kan in het mapje NDS alle spellen zien staan. Sommige staan wel netjes in een map en sommige niet. Sommige zijn 0mb??!! en andere hebben meer. Nu komt tie. Wat ik ook doe ik kan geen spel openen. Hij doet helemaal niks wat ik ook op A druk of tik op de icoontjes met de pen. Wie o wie weet wat het is en heeft tijd en zin om het mij uit te leggen. Alvast heel erg bedankt namens mij en mijn dochter.

groetjes Charita
pi_58138868
tvp
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 april 2008 @ 16:33:52 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58139436
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 18:37 schreef charita het volgende:
Hallo,

Wie kan deze dame in nood helpen? Heb vandaag eem M3DSReal kaart gehaald. Heb al de spellen bij iemand die een R4DS kaart heeft op de Micro kaart gezet. Als ik de DS opstart krijg ik het M3 menu en kan in het mapje NDS alle spellen zien staan. Sommige staan wel netjes in een map en sommige niet. Sommige zijn 0mb??!! en andere hebben meer. Nu komt tie. Wat ik ook doe ik kan geen spel openen. Hij doet helemaal niks wat ik ook op A druk of tik op de icoontjes met de pen. Wie o wie weet wat het is en heeft tijd en zin om het mij uit te leggen. Alvast heel erg bedankt namens mij en mijn dochter.

groetjes Charita
Ik heb weliswaar een ander kaartje (R4DS) maar daar moet je ook nog een aantal andere bestandjes opzetten om hem te laten werken. Dus aan alleen de spellen heb je niets. Misschien even bij de fabrikant rondkijken of je daar die bestandjes kunt vinden?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 april 2008 @ 17:24:54 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58140611
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb weliswaar een ander kaartje (R4DS) maar daar moet je ook nog een aantal andere bestandjes opzetten om hem te laten werken. Dus aan alleen de spellen heb je niets. Misschien even bij de fabrikant rondkijken of je daar die bestandjes kunt vinden?
jij bedoeld de .SAV bestanden?
die hoef ik met mijn R4DS kaart er niet op te zetten. bij de eerste keer openen van een spel vraagt hij er zelf naar of hij deze moet aanmaken.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 april 2008 @ 17:36:37 #108
13151 crew  Rewimo
pi_58140838
Nee, geen .sav bestanden, die maakt hij zelf. Maar een paar besturingsbestandjes.

Zie hier: http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=48

Hiernaast maak je nog een mapje Games aan waar je de spelletjes inzet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 april 2008 @ 17:38:17 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58140870
aan die bestanden bedoel je
die moest je er idd zelf opzetten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_58162139
Damn. Firecard binnen, kaartjes in slot1 & slot2 gestopt, DS aan, gaat ie nieuwe hardware installeren. Krijg ik een foutmelding dat het niet heelmaal goed is gegaan en er problemen kunnen zijn met de nieuwe hardware. Gevolg: computer herkent mijn DS niet als verwisselbare schijf..
Iemand enig idee wat daar aan te doen is?

edit: na system restore en paar keer van usbpoort wisselen deed ie t opeens wel

[ Bericht 22% gewijzigd door Vanyel op 19-04-2008 19:46:25 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_58177151
Hey, Ik ben misschien van plan zo'n kaartje te kopen. Nu lees ik over iedere kaart wel dat het de beste is. Maakt het niet veel uit wat voor kaart je neemt of is een M3DS toch beter dan bijvoorbeeld een supercard?
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:21:36 #112
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_58525409
Op het aanraden van een vriend van me, wil ik binnenkort een Cyclo DS Evolution gaan bestellen met een 2gb micro kaartje bij Sniptech voor de DS van mijn vriendin.

is dit een goede keuze en hoeveel spelletje kunnen er ongeveer op dan?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_58525609
Zo 35 spellen denk ik.

Dit is wel interresant:
http://www.nentindo.nl/reviews/item/2/Cyclo-DS-Evolution

Ik heb overigens de M3DS gekocht, werkt ook mooi.. alleen krijg ik lemmings nog niet aan de praat
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:51:31 #114
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_58525742
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 08:42 schreef Wiehoe het volgende:
Zo 35 spellen denk ik.

Dit is wel interresant:
http://www.nentindo.nl/reviews/item/2/Cyclo-DS-Evolution

Ik heb overigens de M3DS gekocht, werkt ook mooi.. alleen krijg ik lemmings nog niet aan de praat
hmmm dat probleem met lemmings... daar stond toch in het begin van het topic een heel verhaal over....?

ik ga zo es lezen in elk geval.. dank u.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_58526449
Er staat inderdaad iets in het begin, maar bij mij is het denk ik iets anders. Ik kan lemmings wel starten, maar bij het beginmenu is het bovenste beeld streperig en werkt geen enkele knop om iets te starten/doen.
pi_58533852
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef Wiehoe het volgende:
Er staat inderdaad iets in het begin, maar bij mij is het denk ik iets anders. Ik kan lemmings wel starten, maar bij het beginmenu is het bovenste beeld streperig en werkt geen enkele knop om iets te starten/doen.
Ik heb precies hetzelfde, ook met een M3Real.
Karma is a fucking bitch.
pi_58534891
Dag mensen, ik heb ook een DS en ongeveer een jaar geleden kocht ik een PSP en verdween m'n DS tot ongeveer een week geleden in m'n la.

Omdat de nieuwe advance wars dark conflict uitkwam en nog wat andere spellen besloot ik er weer mee te spelen.

Nu maak ik graag backups van m'n games... heh yeah en toendertijd had ik een m3 sd adapter met passme card gekocht.

Deze, nu lees ik echter dat er veel slot-1 kaartjes zijn die het gebruik van de GBA poort overbodig maakt.

Wat ik me nu afvraag is, zou ik overstappen op zo'n slot-1 kaart. is m'n m3 sd adapter (slot 2) nog wel gewild, omdat ik die dan wil verkopen.

EN, zijn er verder nog wezenlijke voordelen? behalve het ruimtelijk gewin & langere batterij duur?

Want ik denk dat als ik op slot-1 overga, dat ik dan ook op micro-SD moet overgaan, of bestaan er ook slot-1 kaartjes voor SD's? omdat ze bijna even groot zijn?

mvg!
  Donald Duck held woensdag 7 mei 2008 @ 16:36:34 #118
46149 __Saviour__
pi_58535669
de slot1 cards hebben allemaal microsd, en er zijn er een paar met ingebouwd geheugen.
Het heeft zeker wel voordelen. Je hoeft bestanden niet te patchen, saven werkt direct op de microsd kaart, er zit geen batterij in die leeg kan raken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_58538564
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, ook met een M3Real.
hmm balen, dan ligt het waarschijnlijk dus niet aan mijn onkunde

Weet iemand een flashkaart waar wel perfect homebrew op gedraait kan worden? Ik vind het namelijk wel jammer dat lemmings niet kan draaien.
pi_58539186
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
de slot1 cards hebben allemaal microsd, en er zijn er een paar met ingebouwd geheugen.
Het heeft zeker wel voordelen. Je hoeft bestanden niet te patchen, saven werkt direct op de microsd kaart, er zit geen batterij in die leeg kan raken

zijn er ook slot-2 kaarten met baterijen dan? Dat heeft die van mij gelukkig niet.

Voor zover ik weet werkt alle homebrew wel op een slot-2 kaart.
pi_58540049
ahhhh ik heb al een mooi alternatief voor de homebrew lemmings gevonden. De SNES emulator met lemmings en lemmings 2
  Donald Duck held woensdag 7 mei 2008 @ 20:50:03 #122
46149 __Saviour__
pi_58540680
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 19:42 schreef voetballeh het volgende:

[..]

zijn er ook slot-2 kaarten met baterijen dan? Dat heeft die van mij gelukkig niet.

Voor zover ik weet werkt alle homebrew wel op een slot-2 kaart.
Die movieplayer heb ik ook gehad, die werkt wel met batterij
Als je een save daarmee opslaat wordt het niet direct op de SD kaart opgeslagen, maar in een klein stukje intern geheugen van de player. Pas bij de volgende keer opstarten (een reset of echt aan&uit), dan slaat ie het op de SD-kaart op. In de tussentijd bewaart een knoopcelbatterij de save in het geheugen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 mei 2008 @ 22:13:02 #123
13151 crew  Rewimo
pi_58616884
Ik krijg mijn R4Ds niet aan de gang met een 4gig micro-sdkaartje. Zou het kunnen dat dat niet werkt samen?
  zondag 11 mei 2008 @ 22:17:18 #124
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58616985
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg mijn R4Ds niet aan de gang met een 4gig micro-sdkaartje. Zou het kunnen dat dat niet werkt samen?
dat zou idd zomaar kunnen
  zondag 11 mei 2008 @ 22:18:11 #125
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58617008
een rondje googelen vertelt mij dat de r4ds niet met sdhc kaarten om kan gaan, kaarten van 4gb en hoger zijn dat praktisch altijd, vandaar dus

mijn dstt kan wel een 4gb hebben, wel lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')