quote:Loos alarm: Klaas-Jan Huntelaar was maandag op bezoek bij Wesley Sneijder. De Oranje-internationals werden maandag samen in een luxueus restaurant in Madrid gesignaleerd. (AS)
Real Madrid heeft wel interesse in de Ajacied, maar geeft toch de voorkeur aan David Villa. Valencia is in principe niet bereid om mee te werken aan de versterking van een concurrent. (Marca)
Valencia wil alleen Villa naar Real laten vertrekken, als de landskampioen geen poging meer doet om Huntelaar aan te trekken. Ronald Koeman haalt de topscorer van de Eredivisie namelijk graag naar de sinaasappelstad. (Marca)
Kan, maar ik heb nog steeds wel hoge hoed op van die gast zou een goede zet van az zijnquote:
van Geel kennende zal het zo gebeurenquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
Dus Huntelaar -> Valencia
Villa -> Real
Nou dan dus Raul of Ruud of Robinho -> Ajax
je veter is los.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:12 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb Sulejmani net op Utrecht CS gespot, hij ging naar Makaay om te praten over hun gezamenlijke toekomst bij Ajax.
Als Villa naar Real gaat is het wel wat plausibeler dan nu.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Huntelaar naar Valencia gaat.
quote:Huntelaar naar PSV
01 April 2008 09:43: BlogBoer
Klaas-Jan Huntelaar is de komende jaren in Eindhoven te bewonderen. De aanvaller die de afgelopen twee en half jaar in Amsterdam onder contract stond, zet vandaag zijn handtekening onder een lucratieve overeenkomst die hem voor drie seizoenen aan de landskampioen bindt. Desgevraagd zegt Huntelaar aan een nieuwe uitdaging toe te zijn waarbij succes zo goed als gegarandeerd is.
'Ik heb het prima naar mijn zin gehad in Amsterdam, maar als je de kans krijgt om de stap naar de absolute top te maken, moet je die met beide handen aanpakken. Daarnaast wil ik ook wel eens de enige echte schaal omhoog houden in plaats van de Johan Cruijff schaal'.
Ook de kans om zijn voetbalkunsten op het allerhoogste internationale niveau te laten zien hebben zwaar meegewogen in zijn beslissing om voor PSV te kiezen. 'Met alle respect voor ploegen als Zulte-Waregem of Dinamo Zagreb, maar dat zijn nou niet de Europese tegenstanders waar ik van droom', aldus de 24-jarige spits.
Huntelaar reist vandaag 1 april naar Eindhoven af om een driejarige overeenkomst te ondertekenen. Nadat The Hunter zijn handtekening heeft gezet, zal hij worden voorgesteld aan de voltallige PSV-selectie die zich op de Herdgang voorbereidt op het komende UEFA Cup duel tegen Fiorentina. In verband met de verwachte toestroom van pers en supporters, zal PSV de poorten van het trainingscomplex aan de Oirschotsedijk vandaag gesloten houden.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:29 schreef Wooldoor het volgende:
Ik weet niet of Az meedoet aan de grap maar het lijkt toch echt serieus : P
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=22590
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |