abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 08:43:00 #1
1360 Lady Mara
home is .......
pi_212981

Hummie droomt, in haar droom komt Anchorman X met Anorexia met een nieuw plan voor het nu zo bizar gewoon geworden Doorzicht Huis.
Hoe moet het nu verder.
Hummie droomt, een nieuw millennium een nieuw Real-tv concept. X roept dat Anorexia anders moet. Hoe anders? Weg anders, kwijlt X, terug naar de ballen boy. Ik doe het alleen, snuift hij verder.
Hummie droomt dat het wel goed is, en ontslaat X en de ace-girl.
In het nieuwe concept moet niemand er tussen door lullen.
Trompet geschetter, opzwellende muziek , dollar tekens, de droom wordt natter.

Het Nieuwe concept komt tot stand.
Opnieuw een Doorzicht huis, opnieuw bewoners :6 mannen, 6 vrouwen, 2 homofielen, 2 lesbo's, 2 allochtonen, 2 vrouwen moeten hoog zwanger zijn. (bam).Het publiek mag alleen nog maar kijken. Geen inspraak meer. Geen nominaties door de bewoners. 24 live uitzending een speciaal tv kanaal met decoder (betalen dus). Tijdduur 1 jaar. (gegarandeerde bevallingen). Prijzengeld 5 miljoen voor degene die het laatste levend de compound verlaat.
Het huis verlaten mag maar op straffe van een behoorlijke geldboete. Of een persoonlijke afranseling door Hummie zelf.
Hummie droomt verder.
Zo is het spel zo zijn de regels en zo moet het gespeeld worden. (sorry Freek)

Hummie wordt wakker. Nee niet volgend jaar ,de wereld is er nog niet klaar voor.
X aan de telefoon: Bart wil opstappen en K en M willen trouwen, Ruud moet weer zonodig, en Willem wil meer bloemkool. Die 3 nieuwe meiden, zijn het ook niet helemaal. En nu ook nog CNN. De Spanjaarden willen een Sinterklaas als presentator. Dadelijk willen de Finnen nog een sauna ook, maar dat kan leuke beelden opleveren.
Hummie voelt zich oud, maar dat is ze dan ook.
Hummie wil weer gaan dromen. Over Tara.

Lady Mara

home is where......
pi_212982
Volgens mij baalt hummie ervan dat:
Sabine weg is (geen sex meer, ze waren net bezig de camera's goed te plaatsen)
en dat Ruud niet naakt mee rond loopt. (alhoewel, of dat meer kijkcijfers trekt betwijvel ik toch... )

blabla
pi_212983
Je bent dichter bij het door jouw geschetste toekomstformat dan je denkt. Ik hoop dat je dat zelf ook door hebt.
  dinsdag 2 november 1999 @ 08:54:00 #4
1360 Lady Mara
home is .......
pi_212984
Ja Tanjalies ik realizeer me dat maar al te goed, Hummie trouwens ook.
home is where......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')