Lees de topique door.quote:
De buurvrouws kat van GT is gewalst.quote:
Eigenlijk best lollig hoe het er nu staatquote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De buurvrouws kat van GT is gewalst.
En op fotos van de platte katquote:Op maandag 31 maart 2008 21:57 schreef reetveter het volgende:
Goed topic,
En ik wacht wel op pics en filmpjes van het uitlepelen van de bakstenen
Dus er komt echt geen slotjequote:Op maandag 31 maart 2008 21:58 schreef Bob-B het volgende:
ja hou dit topic schoon verdommeik heb een weddenschap lopen.
Ga dan toch even bij je buurvrouw langsquote:Op maandag 31 maart 2008 21:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Eigenlijk best lollig hoe het er nu staat
Maar het is echt zielig. Net kwam er zoeen huisartsenwagen met een man met een koffertje die zo naar binnen ging. (volgens omstanders aangezien ik jullie verblijdt met mijn gebagger)
Je avaterquote:Op maandag 31 maart 2008 22:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en dan moet je als troostcadeautje van die kattendropjes meenemen
Ja de terjing hijs dood ofzeauquote:
Dat heb ik nog steedsquote:Op maandag 31 maart 2008 22:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toen net zag ik photobucket gezeur
WTF IS DAT VOOR BAGGER!1quote:Je profiel bevat verkeerde waarden. Controleer of de ingevulde URL's wel correct zijn.
wtfbbq?quote:Je profiel bevat verkeerde waarden. Controleer of de ingevulde URL's wel correct zijn.
Hij postte 3 min geleden weer zag ik in myatquote:Op maandag 31 maart 2008 22:29 schreef reetveter het volgende:
Is TS nu bezig de stenen er uit te halen
Verklaar je nader.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:57 schreef iuvenis het volgende:
Gasturbine eerlijk is eerlijk, je hebt wel die goede ouwe Murp gepwnd...
Heb even met mijn vrinden gebeld, bijna niemand wilt het doen. Sowieso kan het vannacht niet. Ik denk dat het de nacht daarna wel luktquote:Op maandag 31 maart 2008 22:29 schreef reetveter het volgende:
Is TS nu bezig de stenen er uit te halen
Waarom zou je dat niet willen doen?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Heb even met mijn vrinden gebeld, bijna niemand wilt het doen. Sowieso kan het vannacht niet. Ik denk dat het de nacht daarna wel lukt
haha ja leuke grap, 2 april grap ofzo?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:16 schreef Bob-B het volgende:
Nou, grote vent, laat die foto's maar eens zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |