In mijn straat worden alle stenen vervangen en het asfalt opnieuw gelegd, alles wordt heringedeeld en opgehoogd. Dat vind ik leuk. Enfin: een situatieschets
Hoofdrolspelers:
Naast ons woont een heel oud vrouwtje met een hondje en een kat. Lief mensje. Haar huisdieren zijn alles wat ze nog heeft(had).
Walsrijder en overige paupers. Achterlijke teringjosti. Je doet polenwerk

Als we in arabië zouden wonen was jij een zelfmoord instructeur -ik doe het één keer voor- en je stinkt naar roggels.
Ik. Tsja waar zal ik beginnen. Mijn goddelijke krachten en mijn uitmuntende denkvermogen schept nog wel eens verbazing. De vrouwen liggen aan mijn voeten maar PM's van vrijwilligers zijn natuurlijk altijd welkom.
Homies: A, B, Y, C, G, W1, GD5, P, ZZX, en RT.
-------
Ik zat zoals altijd relax in mijn woonkamer een beetje te chilling om jeweettoch. Horen we ineens een vreselijk gegil. Ik kijk dus zo uit het raam, zie ik een platte kat, midden op de weg liggen. Echt plat. Als een dubbeltje. Daarboven en -naast staan 40-jarige volwassen mannen met bier en kniebeschermers enorm te lachen.
De mannen zijn intussen in de wals gesprongen om een drive-by te ondernemen jwz. De kat blijft overIk kon dat niet hebben dus belde de dierenambulance. De kat zou binnen het uur opgehaald worden. Hopelijk gaan ze wat zeggen tegen de bouwvakkers waarop ik in kan springen samen met mijn homies om die achterlijken eens flink de waarheid te vertellen! Misschien ga ik er nog een film over maken!
Enfin. De dierenambulance arriveert. Ze staan met zo'n startrek-tricorder ding boven die kat te stralen (een zoeen neger had wel wat weg van Worff. -Die negert met die enorme ribbels op zijn voorhoofd-)
Ze kijken elkaar zo aan zo van: hela! Dat is een vervelende zaak! Waarop wij met onze biertjes ons naar buiten begaven om de situatie te controllen.
Ik stapte de deur uit, en ik zag ze ineens naast ons staan! Bij het buurvrouwtje! Dus ik klom even snel over de fence heen om haar emotioneel bij te staan. De man met de lichtgele dierenambulance verzocht mij echter om plaats te maken aangezien ze wel op dit soort klusjes zijn getraind. Ik accepteerde en hoorde het van een afstandje gebeuren. De vrouw stortte in. Vreselijk enzo. Tot overmaat van ramp liet ik mijn flesje appelsap nog op de pavement droppen waardoor er nu allemaal beestjes zitten. (Was dit een erge dooddoener?)
Dus ik loop aangeslagen door het tafereel naar mijn ossol, en met mijn homies erachteraan. Tot één van de homies (Homie A) ineens een plan bedacht:
homie met plan. Ik rechts 'We bellen de coppers!'
'Nee homie A, dat is geen goed plan. De illuminati werkt ons tegen omdat ze de organen van de kat kunnen gaan verhandelen!'
Ok.
Dus toen bedacht ik het plan om de stenen die er al liggen er allemaal uit te halen 's nachts zodat ze allemaal opnieuw moeten beginnen (morgen update)
Ze stemden in en we hielden een lemonparty.
![]()
Ik zit dus nogsteeds zomaar chilling en ik dacht: We moeten iets bedenken voor nu!!!
Homie B en homie Y gingen dus uitleggen wat ze altijd met de pedofielen in centerparcs doen! Dus we voerden het plan uit:
Voor het plan
Bouwvakker heeft net een neder-egyptische piramide ontdektNa het plan
uitleg niet nodigEinde.
Het verhaal zelf is echt gebeurd