Joh.quote:
Rotzooi in de wereld, daar kun je 24/7 een zender mee vullen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 05:17 schreef static het volgende:
[..]
Joh.
Maar het is niet op de Nederlandse televisie dus zal het wel niet waar zijn ofzo.
Ah, daarom staan die dingen er twee keer in:quote:Op zaterdag 26 april 2008 05:13 schreef static het volgende:
Ja, bij mij ook. Is van de HR director, een Ierse stoot die zelf als een schoorsteen rookt.
Ignorance is bliss in Nederlandquote:Op zaterdag 26 april 2008 05:17 schreef static het volgende:
Maar het is niet op de Nederlandse televisie dus zal het wel niet waar zijn ofzo.
hier ook, maar volgens mij meer hond dan kat. Nog niet geprobeerd trouwens... hond schijnt wel lekker te zijn.quote:Op dinsdag 29 april 200815:57 schreef static het volgende:
Ohw, en ze eten hier inderdaad katten. En honden in mindere mate.
Ik vroeg het me af omdat je hier écht van alles op straat ziet lopen, ontzettend veel honden (op elke hoek van de straat ligt er wel ééntje), varkens, zwijnen, geiten en schapen maar geen enkele kat. Aan een collega gevraagd en het klopt, ze worden opgegeten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier ook, maar volgens mij meer hond dan kat. Nog niet geprobeerd trouwens... hond schijnt wel lekker te zijn.
haha.. simpel antwoord op je vraag dusquote:Op zaterdag 3 mei 200804:42 schreef static het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af omdat je hier écht van alles op straat ziet lopen, ontzettend veel honden (op elke hoek van de straat ligt er wel ééntje), varkens, zwijnen, geiten en schapen maar geen enkele kat. Aan een collega gevraagd en het klopt, ze worden opgegeten.
ja, zijn het leuke jongens?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:36 schreef static het volgende:
Straks voor het eerst naar het strand (we gaan met een grote groep Latino's); ziet er erg =aantrekkelijkk uit. http://www.wahoobaybeach.com/
Precies jouw smaak ja.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 05:41 schreef static het volgende:
Daar, op dat veldje gebeurde het:
*wijst*
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |