Ik heb hetzelfde hoorquote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef Steeven het volgende:
Tering, als ik die vakken zie krijg ik gewoon meteen zin om naar school te gaan. Ik ben echt een nerd.
Geen idee.quote:Op zondag 27 april 2008 12:16 schreef Knevelt het volgende:
Wat is eigenlijk het profiel van de gemiddelde geschiedenisstudent? Op de open dag in Utrecht was de extraversie nou niet echt overvloedig aanwezig.
Alles van ras-alto's tot enorme Jan-Pieter-Bas-mijnvijderisadvocaat-Ferdinand's.quote:Op zondag 27 april 2008 12:16 schreef Knevelt het volgende:
Wat is eigenlijk het profiel van de gemiddelde geschiedenisstudent? Op de open dag in Utrecht was de extraversie nou niet echt overvloedig aanwezig.
Vorige week gaven drie Biblebelt-producten aan bij Van Rossem dat 'de naam van de Heer nogal teer lag', dus ja.quote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
Heb je er ook nog echte VU-Grrristenen tussenzitten?
Serieus? Zijn er echt mensen na het college bij Van Rossem gaan klagen? Jezus, hoe weinig humor heb je danquote:Op zondag 27 april 2008 12:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vorige week gaven drie Biblebelt-producten aan bij Van Rossem dat 'de naam van de Heer nogal teer lag', dus ja.
nee, niet in die zin. Ik weet van een handvol mensen dat ze behoorlijk conservatief-protestants zijn, maar dat heeft zich nooit geuit in problemen. Verder waren er natuurlijk de gelovige mensen, maar als dat 10% van alle studenten besloeg zou ik het nog veel vinden. In elk geval waren ze nooit overduidelijk christelijk. Je kon ze er voornamelijk uithalen omdat ze meer bijbelkennis hadden. Dat beeld van de VU als grrrristen-bolwerk is tegenwoordig schromelijk overdreven . Je zou het nog eerder de allochtonen-universiteit kunnen noemen omdat er een behoorlijk percentage van rondloopt. Welke dan wel weer allemaal bij economie en rechten zitten heb ik het idee.quote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
Heb je er ook nog echte VU-Grrristenen tussenzitten?
Is Van Rossem nogal kwistig met de godverdommes dan?quote:Op zondag 27 april 2008 13:14 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Serieus? Zijn er echt mensen na het college bij Van Rossem gaan klagen? Jezus, hoe weinig humor heb je dan
Nee, niet met de godverdommes. Wel met het belachelijk maken van het christendom. Vanochtend gaf hij aan liever naar de hel te gaan dan in de hemel eeuwig te moeten zingen in witte gewadenquote:Op maandag 28 april 2008 14:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is Van Rossem nogal kwistig met de godverdommes dan?
quote:Op maandag 28 april 2008 14:59 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Nee, niet met de godverdommes. Wel met het belachelijk maken van het christendom. Vanochtend gaf hij aan liever naar de hel te gaan dan in de hemel eeuwig te moeten zingen in witte gewaden
ich war da auchquote:Op maandag 28 april 2008 14:59 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Nee, niet met de godverdommes. Wel met het belachelijk maken van het christendom. Vanochtend gaf hij aan liever naar de hel te gaan dan in de hemel eeuwig te moeten zingen in witte gewaden
...Maar jullie gingen weg toen het te eng werd voor jullie scholierenquote:
Tsja, onze tere zieltjes zijn nog niet zoveel gewend hè!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:03 schreef Scaurus het volgende:
[..]
...Maar jullie gingen weg toen het te eng werd voor jullie scholieren
quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:03 schreef Scaurus het volgende:
[..]
...Maar jullie gingen weg toen het te eng werd voor jullie scholieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ging die toen over vertellen dan? Dat kreeg ik niet meer echt mee.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op maandag 28 april 2008 14:59 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat 'wij scholiertjes' dat nog wel aan hadden gekundquote:Op woensdag 30 april 2008 12:15 schreef Scaurus het volgende:
Poeh, als ik het mij goed kan herinneren over het verdwijnen van peronkaartjes en over de vraag of de treinen onder Mussolini op tijd reden.
Ik zie in je fotoboek dat je ook Europese Studies doet. Is Geschiedenis makkelijk te combineren met een andere studie, of ben je gewoon über-intelligent?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
Overigens, ik doe Geschiedenis aan de UvA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |