Dat vind ik inmiddels ook wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:40 schreef Aanvoerder het volgende:
na 20 seizoenen vind ik het wel mooi geweest.
mee eens.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De charme is er van af. Het ging al hard bergafwaards nadat ze van handpainted cells af zijn gestapt. Ik snap wel waarom ze dat deden maar nu ziet alles er veelste strak uit. De imperfecties in de animatie en de kleuren gaven de serie juist karakter.
Tja, laatste paar seizoenen zijn gemiddeld gezien wel wat beter (al wordt het niveau van de eerste tien seizoenen nooit gehaald), maar als ik bijvoorbeeld naar de laatste aflevering kijk dan is valt het weer erg tegen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:40 schreef Aanvoerder het volgende:
na 20 seizoenen vind ik het wel mooi geweest.
Mooie intro jaquote:
Kan je niet zonder friesche ondertiteling?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef 2cv het volgende:
Wanneer is die nieuwe intro in NL te zien ?
Hehe, eigenlijk had er NRA4ever moeten staanquote:Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Mooie intro jaZo zie je de details tenminste.
[ afbeelding ]
Bijna 250 dollar
Southpark heeft me nooit echt gelegen. Wat me tegenwoordig opvalt in Family guy is dat ze zo ontzettend vaak terug blikken naar vorige fragementen met de zin; just like the time I....quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:40 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk had er NRA4ever moeten staan.
Ik vond de nieuwe aflevering in ieder geval stukken beter dan die zoveelste muziek-overladen Lisa-episode van ervoor. Ik ben het eens met de stelling dat de oudere seizoenen stukken beter zijn, maar ik kan nog steeds dubbel liggen om de vele korte grappen (met name vanuit Homer) die iedere aflevering langskomen. Heel wat vaker dan bij Family Guy of Southpark in ieder geval. Bovendien vind ik de humor bij The Simpsons vaak op veel meer verschillende niveau's werken (die mij overigens niet allemaal even goed liggen, zeker niet dat zoetsappige tintje dat de laatste tijd wel vaak terugkomt).
1 maart komt de volgende aflevering en het wordt zo te zien een Homer/Bart-aflevering qua verhaallijn.
Hij heeft gewoon een eeuwige five-O'clock-shadequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:06 schreef CaptainCab het volgende:
Ik vraag me af waar Homer met zijn neus in heeft gezeten dat hij zo bruin is... ik hoop een chocolade donut
For the love of god, LET IT DIE ALREADY!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef Franktastic het volgende:
Ze gaan nog zeker 2 seizoenen door:
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=53290
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |