Ik kan het niet vinden. Het is in ieder geval in een van de vele Halloween/Treehouse of Horros afleveringen. Aan het eind van een verhaal, Homer vertelt over de toekomst.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:55 schreef Mirel het volgende:
In welke ep zit dit:
[ afbeelding ]
Homer stelt zich dan voor dat alles er realistisch uit ziet en dat iedereen 5 vingers heeft en schrikt er dan van.
Lady Bouvrier's Lover, seizoen 5, waarin de vader van Homer verliefd wordt op de moeder van Marge en Homer bang is dat hij en Marge broer er zus worden en hun kinderen daardoor freaksquote:Op zondag 8 februari 2009 13:55 schreef Mirel het volgende:
In welke ep zit dit:
[ afbeelding ]
Homer stelt zich dan voor dat alles er realistisch uit ziet en dat iedereen 5 vingers heeft en schrikt er dan van.
No way!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:51 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Lady Bouvrier's Lover, seizoen 5, waarin de vader van Homer verliefd wordt op de moeder van Marge en Homer bang is dat hij en Marge broer er zus worden en hun kinderen daardoor freaks
Vanaf zondag zullen Simpsons afleveringen in HD Widescreen zijn en zal de intro helemaal opnieuw geanimeerd zijn
Vraag me nu dus af hoe het zit met Family Guy en Nickelodeon tekenfilms.quote:In order to maintain a consistent look for each character, the animators refer to character model sheets -- collections of drawings showing how each character should look. The character model sheets illustrate each character's body proportions, specify each character's size relative to other characters and show each character in a variety of poses, from multiple angles. This is a crucial tool for making animated characters function like real actors. Without this guide, one animator might draw a character differently from another animator, and the character would seem to change size and appearance throughout the show.
Dat vind ik inmiddels ook wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:40 schreef Aanvoerder het volgende:
na 20 seizoenen vind ik het wel mooi geweest.
mee eens.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De charme is er van af. Het ging al hard bergafwaards nadat ze van handpainted cells af zijn gestapt. Ik snap wel waarom ze dat deden maar nu ziet alles er veelste strak uit. De imperfecties in de animatie en de kleuren gaven de serie juist karakter.
Tja, laatste paar seizoenen zijn gemiddeld gezien wel wat beter (al wordt het niveau van de eerste tien seizoenen nooit gehaald), maar als ik bijvoorbeeld naar de laatste aflevering kijk dan is valt het weer erg tegen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:40 schreef Aanvoerder het volgende:
na 20 seizoenen vind ik het wel mooi geweest.
Mooie intro jaquote:
Kan je niet zonder friesche ondertiteling?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef 2cv het volgende:
Wanneer is die nieuwe intro in NL te zien ?
Hehe, eigenlijk had er NRA4ever moeten staanquote:Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Mooie intro jaZo zie je de details tenminste.
[ afbeelding ]
Bijna 250 dollar
Southpark heeft me nooit echt gelegen. Wat me tegenwoordig opvalt in Family guy is dat ze zo ontzettend vaak terug blikken naar vorige fragementen met de zin; just like the time I....quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:40 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk had er NRA4ever moeten staan.
Ik vond de nieuwe aflevering in ieder geval stukken beter dan die zoveelste muziek-overladen Lisa-episode van ervoor. Ik ben het eens met de stelling dat de oudere seizoenen stukken beter zijn, maar ik kan nog steeds dubbel liggen om de vele korte grappen (met name vanuit Homer) die iedere aflevering langskomen. Heel wat vaker dan bij Family Guy of Southpark in ieder geval. Bovendien vind ik de humor bij The Simpsons vaak op veel meer verschillende niveau's werken (die mij overigens niet allemaal even goed liggen, zeker niet dat zoetsappige tintje dat de laatste tijd wel vaak terugkomt).
1 maart komt de volgende aflevering en het wordt zo te zien een Homer/Bart-aflevering qua verhaallijn.
Hij heeft gewoon een eeuwige five-O'clock-shadequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:06 schreef CaptainCab het volgende:
Ik vraag me af waar Homer met zijn neus in heeft gezeten dat hij zo bruin is... ik hoop een chocolade donut
For the love of god, LET IT DIE ALREADY!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef Franktastic het volgende:
Ze gaan nog zeker 2 seizoenen door:
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=53290
Jaaaaa, laat Futurama maar gauw weer op de buis komenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Tja, als ze zouden stoppen zou ik het geen ramp vinden. Soms zijn de afleveringen goed te doen (zoals de vorige), maar soms ook waardeloos (zoals die daarvoor). Het niveau van de eerste 10 seizoenen wordt al lang niet meer gehaald. Liever heb ik dat de tijd, geld en energie in Futurama wordt gestoken, maar die hebben volgensmij een veel kleinere doelgroep. Gelukkig zijn daar ook al weer gesprekken over een mogelijk nieuw seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |