vanaf dinsdag 6 mei elke werkdag een Simpsons aflevering. Ze zullen beginnen bij seizoen 1, dus dat wordt elke dag Simpsons de komende maandenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:10 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer wordt het allemaal uitgezonden. Binnekort ook op CC toch? Ik vergeet altijd te kijken *schaam*
Leuk om voor een keertje die oude afleveringen te zien, maar ik vind ze wel een beetje saaier.quote:
tof, waar kom je aan die info? heb al heel wat sites afgestruind, maar nergens iets kunnen vinden. Ik ga deel 11 ook zeker weer kopen. (heb deel 1 - 10 al)quote:
Ben je nieuw op internet?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:22 schreef S-Two het volgende:
Zijn die afleveringen ergens online te zien, of via download?
Dat freerunnen in de lift ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef Tim86 het volgende:
wel een leuke ep...mooie achtervolgingsscene ook
Echt precies die James Bond parcours scene haha
Haha dat was het hoogtepunt ja...hoewel al die nutteloze salto's, oa met paarden, ook briljant warenquote:
Andersomquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:38 schreef Orbis het volgende:
Ja, viel tegen zeg. Dat in tegenstelling tot een werkelijk hilarische aflevering van Family Guy
Tja, bij The Simpsons moest ik een paar keer glimlachen. Family Guy heeft me meermaals hardop doen lachen, terwijl ik eigenlijk meer een Simpsonsfan ben. De vorige paar afleveringen van The Simpsons vielen me ook al tegen, gaat de slechte kant op zo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |