Fransen houden vooral niet van niet-Fransen die Fransen teveel van de overwinning houden ...quote:Op maandag 31 maart 2008 22:26 schreef TheArt het volgende:
Fransen![]()
Tevenet: 'Fransen houden niet van sporters die teveel winnen'. Yeah right, en Hinault dan. Hypocriet volk
En de legendarische Puy-de-dome ...quote:Op maandag 31 maart 2008 22:36 schreef TheArt het volgende:
Die namen weer, geweldig. Col des Champs, Col d'Allos. Die zie je tegenwoordig niet meer in de Tour.
Bij zijn tweede Tourzege was ie in feite toch positief, of hoe heb ik dat nou?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Thevenet : "door wat te eten kwam ik die inzinking te boven"
Ik ben nog altijd benieuwd wat voor pillen ze hem toen nog gegeven hebben ...
bij zijn 2de Tourzege was door een verrassingscontrole van een dopingcontroleur die 'zijn boekje te buiten ging' (volgens de tijdsgeest dan toch) iedereen uit de top 10 van de Tour positief , met uitzondering van Lucien Van Impe. Dat was nog vorig seizoen in Belga Sport te zien. Maar oa Thevenet en Kuiper weren toen 'gered' door de Tourdirectie van de positieve plas ...quote:Op maandag 31 maart 2008 22:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bij zijn tweede Tourzege was ie in feite toch positief, of hoe heb ik dat nou?
Niet dat Kuiper dat niet zou kunnen zijn geweest overigens....
Was dat ook niet de Tour waar Van Impe op L'Alpe d'Huez van zijn fiets werd gereden door een volgauto? (dat verhaal deed althans de ronde)quote:Op maandag 31 maart 2008 22:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
bij zijn 2de Tourzege was door een verrassingscontrole van een dopingcontroleur die 'zijn boekje te buiten ging' (volgens de tijdsgeest dan toch) iedereen uit de top 10 van de Tour positief , met uitzondering van Lucien Van Impe. Dat was nog vorig seizoen in Belga Sport te zien. Maar oa Thevenet en Kuiper weren toen 'gered' door de Tourdirectie van de positieve plas ...
Ja, daarover ging die reportage van Belga Sport vorig jaar. Van Impe werd toen in volle aanval en mogelijk op weg naar zijn 2de Tourzege inderdaad van de weg gereden door een volgauto van een Franse krant ...quote:Op maandag 31 maart 2008 22:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Was dat ook niet de Tour waar Van Impe op L'Alpe d'Huez van zijn fiets werd gereden door een volgauto? (dat verhaal deed althans de ronde)
De laatste klassementsrenner die dat deed was Vino in 2005, om de 5e plaats.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En tot op de Champs Elysees probeerde hij nog aan te vallen![]()
Dat zie je nu toch nog te weinig
is idd een erg leuke serie documentaires.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:58 schreef Leatherface het volgende:
Geweldige reeks.
Wordt eens tijd dat ze die archiveren op internet.
Ik heb gezocht op wielrennen(filter) en kon het niet vinden vandaar, anders had ik het niet gedaanquote:Op maandag 31 maart 2008 22:09 schreef Bruce117 het volgende:
[TV-tip]Belga Sport , elke maandag sportdocu op Canvas 20h45
Goh, neem nu vorige week, een reportage over iemand uit de paardensport. Dan denk jequote:Op maandag 31 maart 2008 23:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
is idd een erg leuke serie documentaires.
uiteraard zitten er soms afleveringen waarbij het onderwerp je minder boeit, maar het blijft goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |