abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57739123
Hallo,

Ongeveer een jaar geleden (kan langer zijn) hebben ze de zendmast bij mij in de buurt weggehaalt (stond op een gebouw en die werd gesloopt). Aangezien ze toen een nood mast hebben neergezet had ik nog bereik. Maar omwonende hebben lopen klachen (belachelijk want niemand kon er last van hebben stond minimaal 500 meter van het d.b.z huis) dus hebben ze deze weggehaalt. Maar aangezien ik nu dus sinds 10 maanden ongeveer amper bereik heb thuis (heb op mijn eigen kamer nog iets bereik) wil ik dus van deze provider af. Maar wat is mijn recht? Naar mijn mening kunnen hun het "product" niet verlenen waarvoor ik betaal? Is dit een goed argument of heb ik geen poot om op te staan? Alvast bedankt!
Nederlandstalig spraakvaardige bekwaamheid
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 16:24:11 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_57739209
Ga je hier na 10 maanden pas iets aan doen?

OT: je kan proberen het op wanprestatie van je telecomaanbieder te gooien en om ontbinding van het contract vragen.
  PR/Manusje van alles maandag 31 maart 2008 @ 16:24:50 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_57739222
Met een andere provider krijg je echt geen beter ontvangst hoor...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 31 maart 2008 @ 16:29:08 #4
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_57739327
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Met een andere provider krijg je echt geen beter ontvangst hoor...
Waarom niet ? Niet alle providers gebruiken hetzelfde netwerk.
TS, waarom zeg je niet gewoon je abonnement op dan ?
pi_57739471
Nou ik ben al aardig vaak naar de winkel geweest en elke keer kwamen ze weer met een mooi verhaal. Ik ben het nu alleen zat als ik gebelt word thuis moet ik eerst naar boven rennen en dan maar hopen dat ik iets bereik heb. En met andere abbo's heb ik wel bereik want me pa heeft kpn en gewoon vol bereik thuis.
  maandag 31 maart 2008 @ 16:38:07 #6
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_57739509
Waarom ga je dan niet gewoon naar de KPN ? Je kan je 06 nummer meenemen.
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 16:40:01 #7
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_57739547
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:36 schreef Kraanwater het volgende:
Nou ik ben al aardig vaak naar de winkel geweest en elke keer kwamen ze weer met een mooi verhaal. Ik ben het nu alleen zat als ik gebelt word thuis moet ik eerst naar boven rennen en dan maar hopen dat ik iets bereik heb. En met andere abbo's heb ik wel bereik want me pa heeft kpn en gewoon vol bereik thuis.
Je moet ook niet naar de winkel gaan, maar naar de klantenservice bellen.

Oh wacht, dat is vrij moeilijk zonder bereik
pi_57739585
Blijft de vraag waarom je 10 maanden mee wacht?

Alsof er na paar maanden ineens iets aan de situatie gedaan wordt.
pi_57739749
Omdat ik lui ben Maar aangezien ik het nu gewoon zat ben ga ik nu maar eens actie ondernemen. Voor de rest heb ik namelijk overal bereik alleen dus niet in de buurt van mijn huis. Klantenservice heb ik ook al 4/5 keer gebelt maar elke keer krijg ik dezelfde reactie, heb ook al een keer een brief gestuurd alleen dit wees ook op een praatjes reactie uit.
pi_57739979
Welke provider heb je?
............................
pi_57740343
Orange
pi_57742964
Zet in je aangetekende brief dat door het slechte bereik ze in gebreken zijn en geef ze een periode van 2 weken om het problleem op te lossen en dat je na die tijd het contract wenst te ontbinden wegens wanprestatie.

Zet in je brief dat je een reactie van hun wenst en dat bij geen reactie hunnerzijds je ervan uitgaat dat zij dit met je eens zijn en het contract automatisch is ontbonden,dit dwingt ze met een reactie te komen,immers geen reactie is stilzwijgend accoord gaan met je eisen.

Laat ons even weten hoe het afloopt en veel succes!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_57751425
Bedankt! Ik ga morgen gelijk de brief opsturen!
pi_57752618
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:12 schreef geevee het volgende:
Zet in je aangetekende brief dat door het slechte bereik ze in gebreken zijn en geef ze een periode van 2 weken om het problleem op te lossen en dat je na die tijd het contract wenst te ontbinden wegens wanprestatie.

Zet in je brief dat je een reactie van hun wenst en dat bij geen reactie hunnerzijds je ervan uitgaat dat zij dit met je eens zijn en het contract automatisch is ontbonden,dit dwingt ze met een reactie te komen,immers geen reactie is stilzwijgend accoord gaan met je eisen.

Laat ons even weten hoe het afloopt en veel succes!
Gaat niet lukken. TS is niet de enige in Nederland die slecht bereik heeft. Geen enkele aanbieder geeft dan ook aan dat je binnen bereik hebt. Daarom blijven ze ook niet in gebreke.

Er komt bij elke provider in Nederland sowieso een brief terug met wat blabla.

Verstandiger is het om Orange te bellen met het verhaal en te vragen of je over kan naar het netwerk van T-mobile. T-mobile heeft orange overgenomen en misschien is het in dit geval mogelijk (uit coulance) om over te gaan.
  dinsdag 1 april 2008 @ 09:23:41 #15
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57755078
Iedere provider weet dit te melden (T-mobile in dit geval):
quote:
Het Netwerk werkt door middel van verspreiding van radiosignalen. Aangezien deze signalen kunnen worden gestoord door een externe bron en/of door atmosferische omstandigheden en afhankelijk zijn van de radiodekking van het Netwerk, kan de kwaliteit van een verbinding niet overal en altijd worden gewaarborgd. T-Mobile verstrekt dan ook geen garantie dienaangaande.
Ze beloven dus niet dat het bij jou thuis werkt, dus wat is de wanprestatie? Ik zou eerder hopen op coulance van je provider.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 april 2008 @ 12:16:12 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57758090
Koddig of niet... totaal offtopic, dus weggehaald
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57758121
Niet iedereen is een ster in nederlands
pi_57758132
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:16 schreef Sjeen het volgende:
Koddig of niet... totaal offtopic, dus weggehaald
Dat zal wat worden, als alle off-topic post weggehaald worden.

En in mijn geval was het een oprechte vraag. Wat is klachen?
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 april 2008 @ 12:20:26 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57758178
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:17 schreef Artbij het volgende:

[..]

Dat zal wat worden, als alle off-topic post weggehaald worden.

En in mijn geval was het een oprechte vraag. Wat is klachen?
Persoon in kwestie bedoelde met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid 'klagen'... Ik neem aan dat je dat zelf ook had kunnen verzinnen

En verder, offtopic kan in sommige gevallen prima en in andere gevallen niet...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57758541
Ah klagen, nu is het duidelijk. Dank je.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')