amerikaanse praktijkenquote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Hoiquote:Op zondag 27 april 2008 02:34 schreef Thurloe het volgende:
Dat deze trieste queer reeks voor die jochies buiten de randstad nog altijd actief is zegt genoeg over ONZ
Tof ook, dat je dit zomaar met een kloon durft te posten.quote:Op zondag 27 april 2008 02:34 schreef Thurloe het volgende:
Dat deze trieste queer reeks voor die jochies buiten de randstad nog altijd actief is zegt genoeg over ONZ
Wie immer...quote:
Jeh!!quote:
wat een meesterwerkje hebben de mannen van sc3 weer afgeleverd zeg, kan niet wachten op hun eigen nieuwe full length. Is wel een keertje tijd sinds book of horizons uit 2004quote:Secret Chiefs 3: Xaphan: Book of Angels Volume 9 [#7364]
Spectacular arrangements of Masada compositions by mad alchemist Trey Spruance, mastermind of Secret Chiefs 3 and one of the most brilliant musicians around. Drawing upon an astonishing array of musical styles from Exotica and Surf to Ethiopian Funk and Gypsy Swing, Trey ’s colorful orchestral arrangements perfectly compliment the lyricism and dynamic rhythmic complexity of Zorn ’s evocative Book of Angels. Featuring some of the best musicians from the Bay Area, LA and Seattle scenes, this is one of the most compelling installments in the entire Masada series.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:43 schreef SuperWeber het volgende:
* Bosbeetle heeft over een uur tot en met maandag vrij
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:38 schreef Cynic het volgende:
hoihoi!
Nee, maar dat is tofquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:26 schreef Cynic het volgende:
Had ik al gezegd dat ik er 5 mei waarschijnlijk ook wel bij ben?
bel dan maar even ofzoquote:Op maandag 5 mei 2008 09:58 schreef Cynic het volgende:
ik bedoel natuurlijk "wij"
quote:
Die is veilig huiswaardsquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hopelijk zonder emo-boy er nog aan vast.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hopelijk zonder emo-boy er nog aan vast.
[/PP-mode]quote:U hebt gezocht op het woord: huiswaards.
Geen resultaat.
U hebt gezocht op het woord: huiswaarts.
RESULTAAT (max 20 woorden)
huis·waarts (bijwoord)
1 naar huis
Gewoon omdat dat kan....quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
En sinds wanneer ben ik hier de spelling-nazi?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En ik kan mij een aantal corrigerende posts van jouw herinneren...
Dan hou je toch gewoon dezelfde??quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Presentaties doen terwijl je eigenlijk geen klap hebt bereikt sinds de laatste presentatie is nooit grappig
Dat had ik ook gelezen http://torrentfreak.com/torrentspy-slapped-110-million-080507/quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Cynic, had jij het maandag niet over het plotselinge verdwijnen van torrentspy?
Torrentspy krijgt boete van 110 miljoen dollar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |