Dus verlegen Nederlanders moeten ook naar de inburgeringscursus?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:Wanneer iemand je recht in de ogen aankijkt en hallo zegt. Wanneer iemand een gesprek aanknoopt op een spontane " Nederlandse " manier.
Dat niet, maar verlegen Nederlanders herken je als het goed is. Net zoals je verlegen Moslims kunt herkennen. Mensen die bewust uit "agressie" anderen vermijden kun je net zo goed ook herkennen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus verlegen Nederlanders moeten ook naar de inburgeringscursus?
Dus jouw "voorwaarden" voor integratie zijn alleen voor niet-verlegen mensen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:13 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dat niet, maar verlegen Nederlanders herken je als het goed is. Net zoals je verlegen Moslims kunt herkennen. Mensen die bewust uit "agressie" anderen vermijden kun je net zo goed ook herkennen.
En zo kun je ook de mensen herkennen die anderen vermijden omdat ze geen zin hebben in contact.
Ja.quote:Het gaat me om dat signaal dat zegt dat die ander je niet wilt kennen omdat je anders bent, kan aan mij liggen maar ik herken dat zo nu en dan wel eens. Ook gekleurde mensen die je zo aankijken alsof je tuig bent.
( of ben ik nu paranoia)
Dus jouw inburgeringscursus gaat over hoe uit je ogen te kijken?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:13 schreef Topspin het volgende:
1 blik zegt meer dan 1000 woorden is mijn laatste toevoeging in deze post. En dan heb je 1000 blikken die miljoenen woorden kunnen zeggen.
Hoe je elkaar benaderd als mensquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus jouw inburgeringscursus gaat over hoe uit je ogen te kijken?
*gromsnauw?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:Wanneer iemand een gesprek aanknoopt op een spontane " Nederlandse " manier.
4 op 10quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:47 schreef Pesche het volgende:
1) sinterklaas vieren + rijmpjes+ schoenzetten check
2) 4 en 5 Mei vieren wat vieren ze die dag?![]()
3) haring eten lekker!
4) oliebollen eten op Kerst![]()
5) samen op TV naar een wedstrijd van het Nederlands elftal kijken en veel bier drinken, bij winst nog meer bier drinken, bij verlies altijd teveel bier drinken en de trainer uitschelden Voetbal is voor plebs
6) Zondag uitwaaien op het strand Dat zie ik wel zitten
7) Maandagochtend over voetbal praten terwijl je er niet van houdt hoegenaamd niet
8) samen met vrienden uit gaan eten en ieder apart betalenieder een rondje betalen is veul beter!
9) Discussieren of Jan Wolkers of Harry Mulisch de grootste NL-schrijver is dat is appelen en peren vergelijken, check dus![]()
10) Ondanks Theo van Gogh toch naar het Van Goghmuseum gaan dat is zoo fout
11) Spaghetti met heel weinig water koken, altijd zuinig zijn Hell no: ik ben een bourgondier
Ik weet niet of jij wel eens in de landen rondom de Middellandse Zee bent geweest, zowel aan de Afrikaanse of Europese kant.... maar die mensen zijn echt een heel stuk spontaner dan Nederlanders.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:Wanneer iemand een gesprek aanknoopt op een spontane " Nederlandse " manier.
Mij wel hoor, sommige niet , maar die negeer ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:41 schreef katerwater het volgende:
Eens kijken of ik als Belg ooit Nederlander zou kunnen worden![]()
[..]
4 op 10![]()
Ik vind Nederland nochtans een interessant land, en tot op heden heeft nog geen enkele Nederlander me niet welkom geheten![]()
En ik zit op fok! dat kan tellen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |