Al weken niet gespot meer, niet hier, niet op MSN, hyves reageert ze ook niet op.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:40 schreef TALIN het volgende:
smorgens! waar is Rip?
we hebben beide andere job en we zouden nog gaan eten.....quote:Op maandag 31 maart 2008 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al weken niet gespot meer, niet hier, niet op MSN, hyves reageert ze ook niet op.
iedereen wil verhuizen..quote:Op maandag 31 maart 2008 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoelang duurt het nog A?
Ik moet ook een huis zoeken, ik wil verhuizen in de zomer.
Bel drquote:Op maandag 31 maart 2008 09:46 schreef TALIN het volgende:
[..]
we hebben beide andere job en we zouden nog gaan eten.....
8 a 9 april ga ik over en 1 mei is mijn huur opgezegd.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoelang duurt het nog A?
Ik moet ook een huis zoeken, ik wil verhuizen in de zomer.
Wat is er mis met huren? Heb er al een boel om mij heen naar de klote zien gaan met een koopwoning. Mij niet gezien!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iedereen wil verhuizen..
wij ook.. maar wij zijn nog een stel paupers die een sociale huurwoning moeten hebben
met huren is niets mis, goedkoopquote:Op maandag 31 maart 2008 10:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat is er mis met huren? Heb er al een boel om mij heen naar de klote zien gaan met een koopwoning. Mij niet gezien!
Heb er al een boel uitgelachen met hun tophypotheek.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja, mensen doen altijd alsof je totaal gestoord bent als je huurt. Leuk zo'n hypotheek en dan opeens verlies je je baan.....
Ik weet dat kopen veel voordelen heeft, maar soms doen mensen echt alsof je dood gaat als je niet koopt.
Ik heb er twee. Kopen?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met huren is niets mis, goedkoopmáár een huis KRIJGEN het het probleem
Plus dat problemen met gevels, daken e.d. 'gewoon' opgelost worden, in plaats van dat je daar zelf een reserve voor moet hebben liggen. Dat vind ik nog wel het grootste voordeel, zeker bij wat oudere huizen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja, mensen doen altijd alsof je totaal gestoord bent als je huurt. Leuk zo'n hypotheek en dan opeens verlies je je baan.....
Ik weet dat kopen veel voordelen heeft, maar soms doen mensen echt alsof je dood gaat als je niet koopt.
En als de HRA op de schop gaat kun je helemaal gaan lachen. NIet dat dat zomaar zal gebeuren, want dan is half Nederland persoonlijk failliet, maar ws zal er een verlaging van de inkomstenbelasting tegenover staan. Wat dan wel betekent dat de hypotheeknemers daarmee hun extra hypotheekaflossing moeten bekostigen, terwijl je als huurder wat extra centjes overhoudt. (Zeker als huurder zonder subsidie)quote:Op maandag 31 maart 2008 10:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb er al een boel uitgelachen met hun tophypotheek.
Dat dus ook.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Plus dat problemen met gevels, daken e.d. 'gewoon' opgelost worden, in plaats van dat je daar zelf een reserve voor moet hebben liggen. Dat vind ik nog wel het grootste voordeel, zeker bij wat oudere huizen.
Ik zie het nog wel een keer zo ver komen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En als de HRA op de schop gaat kun je helemaal gaan lachen. NIet dat dat zomaar zal gebeuren, want dan is half Nederland persoonlijk failliet, maar ws zal er een verlaging van de inkomstenbelasting tegenover staan. Wat dan wel betekent dat de hypotheeknemers daarmee hun extra hypotheekaflossing moeten bekostigen, terwijl je als huurder wat extra centjes overhoudt. (Zeker als huurder zonder subsidie)
Das triest jaquote:Op maandag 31 maart 2008 10:32 schreef HeatWave het volgende:
En je bent toch flexibeler enzo.
Ach, wie weet ooit nog een keer, maar nu nog ff niet.
Ligt het trouwens weer echt aan mij of is een pannenkoekenfeestje op Zaterdagavond gewoon triest?
Die heb ik niet. Mag van mij ook gewoon afgeschaft worden, meteen met de HRA.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:31 schreef Armageddon het volgende:
Ennuh Hoersoepsiedie?
Gelukkig maar, ik dacht dat ik weer gek wasquote:
Praat me er niet over JMG. Kotsmisselijk kan ik er van worden.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Mag van mij ook gewoon afgeschaft worden, meteen met de HRA.
Ik zie gewoon niet in waarom ik via de belastingen moet meebetalen aan iemands feitelijk te grote/dure woning. Dat je als overheid zorg draagt om ook voor mensen met bijstand e.d. een dak boven hun hooft te krijgen: Prima. Niks mis mee. Maar ik zie niet in waarom mensen gesponsord moeten worden om in een huis van 250k te gaan wonen, terwijl een woning van 180k ook voldoet, en ze dat gewoon uit hun eigen inkomsten kunnen betalen.
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat ik dat nooit zal doen. maar dan ook NOOIT.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht dat ik weer gek was.
Wat bezielt volwassen kerels die 5 jaar geleden nog lekker voetbal gingen kijken, biertje doen etc om op Zaterdagavond een pannenkoekenfeestje te geven? Waar gaat het dan mis met je?
Helemaal mee eens, de overheid heeft ook een grote hand in het verneuken van de huizenmarkt.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Mag van mij ook gewoon afgeschaft worden, meteen met de HRA.
Ik zie gewoon niet in waarom ik via de belastingen moet meebetalen aan iemands feitelijk te grote/dure woning. Dat je als overheid zorg draagt om ook voor mensen met bijstand e.d. een dak boven hun hooft te krijgen: Prima. Niks mis mee. Maar ik zie niet in waarom mensen gesponsord moeten worden om in een huis van 250k te gaan wonen, terwijl een woning van 180k ook voldoet, en ze dat gewoon uit hun eigen inkomsten kunnen betalen.
Dat riepen zij toen ookquote:Op maandag 31 maart 2008 10:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat ik dat nooit zal doen. maar dan ook NOOIT.
Wedden voor een krat bier?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat riepen zei toen ook.
Maar goed, uiteraard moet iedereen het weer lekker zelf weten, maar ik snap er de ballen van...
je weet het niet Arma, je weet niet hoe een mens zo kan worden !!quote:Op maandag 31 maart 2008 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat ik dat nooit zal doen. maar dan ook NOOIT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |