Vraag het aan mijndochtersquote:Op maandag 31 maart 2008 04:14 schreef Biogarde het volgende:
Kan iemand het opnemen?
Neemt hij het altijd op?quote:
Shit ja dat is wel toevallig.quote:
ik ga ff een videobandje opsnorren!!!quote:
Gekloond denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2008 03:40 schreef Mauro het volgende:
Hoe kan een Fok!bot nu een broer hebben?
quote:Op maandag 31 maart 2008 07:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Koop een dagboekrijcursus voor je broer!
quote:Op maandag 31 maart 2008 03:40 schreef Mauro het volgende:
Een computergestuurde auto, die te hard gaat én een fietser aan rijd! En ook daarvoor nog eens door rood reed!quote:Op maandag 31 maart 2008 03:40 schreef Mauro het volgende:
KITT zou zoiets nooit doenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:56 schreef -SL- het volgende:
[..]
Een computergestuurde auto, die te hard gaat én een fietser aan rijd! En ook daarvoor nog eens door rood reed!
Mên, die techniek is ook niet alles
Mij heb je niet met zulk soort grollen, boefje!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:31 schreef Jegorex het volgende:
PS: Dinsdag is 1 april
quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:02 schreef zomgmoz het volgende:
joa 1 april =O
Heb ik weerquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:52 schreef roburt het volgende:
het lijkt verdacht veel op alleen een motor uitzending
100 te hard had hij het over.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:03 schreef roburt het volgende:
gast die 240 reed, "ik heb niet harder als 100 gereden."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill the fish.
Nee hoor. Ik heb het wel gezien, maar ik kijk het wel vaker dus...quote:
Ja kut spoilersquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:10 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik had het niet door.Tot ik de 1 april post las.
Dank je.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:31 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig maar dat ik geen interesse heb voor jou, je broer, de rest van je familie en je buurman, anders was ik hier wellicht ook ingetrapt.
waarom zou tong80 z'n baas een brief naar jouw baas moeten sturen?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:46 schreef Fipotje het volgende:
Ik eis een sorry brief van jouw naar me baas!
Hebben ze bij de publieke omroepen al voor je gedaan!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:53 schreef deepart het volgende:
Is dat die aflevering met die ferrarie's? Kan iemand die opnemen voor mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |