Fris zal ze niet ruiken en ze praat ook al poep idd.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
Kahaarin, alles aan dat kind is lucht, letterlijk en figuurlijk, een vieze lucht dan hè?![]()
Ivar kan amper zijn lachen inhouden om het pianospel van Amanda, arme jongen.
[ afbeelding ]
Ik herken gelukkig helemaal niets in de relatie tussen Brein en Lamanda. En hoezo medelijden? De enige reden dat ze nog samen zijn is dat ze er anders gelijk uit gerot worden. Alles voor het spelletje. Toch?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
Als ik de commentaren lees, bekruipt me het gevoel dat er het e.e.a. op springen staat. Met name Brian, maar ook bij de rest beginnen sporen van metaalmoeheid zichtbaar te worden.
Jaap doet geen reet meer;
Huub is blij en gelukkig met Claire en maakt zich niet al te druk. Claire doet natuurlijk al helemaal nix.
Amanda en Brian zitten op een vulkaan, te wachten tot hij uitbarst.
De gastspelers moeten de tent verlaten en de uitjes worden langzaam stopgezet. De spelers gaan zich richten op de finale, hetgeen nog veel meer spanning brengt. Maar zijn ze wel bestand tegen de druk?
Met name Huub en Brian hebben zo veel tijd geinvesteerd in dit spelletje, dat ze absoluut niet willen verliezen. Dat gaat ten koste van hun geweten.
En als er een dealtje is gemaakt, dan worden we alsnog genept. Maar dat is logisch.
Amanda en Brian zitten in de meest lastige fase van hun relaasie. Ergens vind ik het wel zielug voor ze. Amanda probeert koste wat kost er nog wat van te maken; Brian probeert uit alle macht zo ver mogelijk bij haar vandaan te blijven. Amanda denkt dat ze hun problemen kan oplossen met veel aandacht en lekker knuffelen, maar daar zie ik Brian nog niet aan beginnen![]()
Ondanks dat het rare lui zijn, blijven het ook gewoon twee mensen met relatie-problemen. En nu even eerlijk, Fok!, wie herkent zich niet in de situatie tussen Brian en Amanda? Dat hulpeloze gevoel van onmacht? Ik heb me al een paar keer betrapt op oprecht medelijden met die twee. (heb zelf net ook een heftige relatie achter de rug, en ik herken het allemaal wel.)
Brian zal later wel bekend staan als 'die gozer die zijn vriendin dumpte vlak voor de finale, en toen alsnog verloor van Claire...'
![]()
![]()
Dit zegt eigenlijk al genoeg natuurlijk. Die jongen heeft echt geen helder beeld van zichzelf, maar dat wordt hem net hard aangedragen door Amanda. Ze zitten allebei niet lekker in hun ego.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian voelt zich boven Amanda staan. Heeft te veel ergernissen opgebouwd. Daarbij lijkt hij me iemand die niet kan vergeten. Wil dat zijn relatie zich aan hem aanpast. Bij Brian is het voornamelijk nemen (liefst anaal) en hij denkt veel te geven. Maar wat hij in feite doet is proberen iemands persoonlijkheid te veranderen. Dat zal voor een tijdje misschien werken maar Amanda is zoals ze is. De ergernissen komen toch terug en die komen dan extra hard aan. De behoefte van de ander om te knuffelen zal dan verdere aversie veroorzaken omdat Amanda niet aan zijn voorwaarden heeft voldaan. Voorwaarden die hij stelt en oplegt. Terwijl je juist in een relatie zoveel mogelijk jezelf zou moeten kunnen zijn.
Claire lover....![]()
Iedereen mag wat mij betreft van Brian winnen. Brian denkt een winaarstype te zijn. Maar alleen maar omdat hij niet kan verliezen.
Zie je nou wel, het was gewoon een tijdelijke identiteitscrisis.quote:
Nee, wat mij betreft niet meer. Ze weten nu wanneer het gaat stoppen (binnenkort) en ze weten ook dat er niemand in de villa zal blijven wonen. Dat betekent dat ze binnenkort gewoon weer naar huis moeten, en ik zou een Brian of Amanda (of een Huub) in deze staat niet naast me willen hebben wonen. Die gasten denken dat ze zo belangrijk zijn (been there, done that, mijn buren vonden me ook niet leuk).quote:Op maandag 31 maart 2008 13:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik herken gelukkig helemaal niets in de relatie tussen Brein en Lamanda. En hoezo medelijden? De enige reden dat ze nog samen zijn is dat ze er anders gelijk uit gerot worden. Alles voor het spelletje. Toch?
mooiquote:Op maandag 31 maart 2008 13:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ruik momenteel naar bloemetjes en naar: [ afbeelding ] ,
douche elke dag, soms twee keer per dag en sta dan al gauw een minuut of tien onder de waterstraal; compleet met douchegel en andere toebehoren, trek elke dag schoon ondergoed aan en was mijn haren minstens drie keer per week.
Tel daarbij op dat ik een aantal échte diploma's heb, kan lezen, schrijven, praten én koken.
Thank God, I'm no Amanda.
Zie je wel, het valt wel mee, lekker geurtje is dat trouwens, ik heb nu:quote:Op maandag 31 maart 2008 13:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ruik momenteel naar bloemetjes en naar: [ afbeelding ] ,
douche elke dag, soms twee keer per dag en sta dan al gauw een minuut of tien onder de waterstraal; compleet met douchegel en andere toebehoren, trek elke dag schoon ondergoed aan en was mijn haren minstens drie keer per week.
Tel daarbij op dat ik een aantal échte diploma's heb, kan lezen, schrijven, praten én koken.
Thank God, I'm no Amanda.
Shhht! Strakt grienpies daar om hem terug te rollen!quote:Op maandag 31 maart 2008 13:25 schreef akveor het volgende:
Jaap ligt er bij als een gestrande walvis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus kunnen we zeggen dat jaap wel, na meer dan een jaar dgk, zichzelf is geblevenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:25 schreef akveor het volgende:
Jaap ligt er bij als een gestrande walvis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschil is wel dat Brian daarin wel érg ver doorslaat. Met z'n fantasiëen over dat hij "de mensen gaat helpen".quote:Op maandag 31 maart 2008 13:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft niet meer. Ze weten nu wanneer het gaat stoppen (binnenkort) en ze weten ook dat er niemand in de villa zal blijven wonen. Dat betekent dat ze binnenkort gewoon weer naar huis moeten, en ik zou een Brian of Amanda (of een Huub) in deze staat niet naast me willen hebben wonen. Die gasten denken dat ze zo belangrijk zijn (been there, done that, mijn buren vonden me ook niet leuk).
Amanda voelt wel aan dat Brian haar eigenlijk minacht, maar ze wil er niet aan, ze verdrukt die gedachte m.i.quote:Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die, bij het gedumpt worden, zeggen: "Oh, dat heb ik helemaal niet zien aankomen..."
Yeah right, moet je maar een beetje beter opletten. Luisteren in plaats van praten, dat breekt Amanda nu ook op.
als je me elke maand een brieft stuurt waarin staat wat je allemaal met mijn poen uitvreet wil best 1 euro per maand stortenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:35 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat het met de theorieles van Amanda? Krijgt Brian de leerstof er al bij haar ingestampt?
Nomcr2: je mag me wel adopteren in de zin van geld op mijn rekening storten hoor!
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als je me elke maand een brieft stuurt waarin staat wat je allemaal met mijn poen uitvreet wil best 1 euro per maand storten
maar in principe doe ik alleen aan straatkatten enniet aan kopiekatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |