Ik heb het vorige topic gequote. Maar die OP was achterhaald.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:22 schreef rubbereend het volgende:ik zal morgen eens kijken of ik een mooie OP kan maken voor dit topic. Romario verdient dat
Maar hij zal volgend seizoen wel weer beginnenquote:Romario heeft de zoveelste punt gezet
achter zijn actieve voetballoopbaan.Het
heeft er alle schijn van dat hij er nu
ook echt een streep onder heeft gezet.
"Ik houd er nu officieel mee op.Mijn
tijd is voorbij,ik heb me uitstekend
vermaakt",zei de 42-jarige Braziliaan
na 23 jaar profvoetbal.De kleine spits
met de grote honger naar doelpunten
begon zijn loopbaan bij Vasco da Gama,
kwam tot wasdom bij PSV en maakte op de
toppen van zijn kunnen in één seizoen
dertig goals in het Barcelona-shirt.
Volgens zijn eigen telraam vond Romario
1.002 keer het net.Maandag presenteerde
hij de dvd 'Romario é gol',waarop 900
van zijn doelpunten te zien zijn.
Duurt nu wel erg lang hč.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:38 schreef rubbereend het volgende:
OP duurt iets langer, er is zoveel spul te vinden
quote:Murata wil met Romario naar CL
SAN MARINO - De kampioen van San Marino probeert met een wel heel opmerkelijke versterking de eerste kwalificatieronde van de Champions League door te komen. S.S. Murata probeert morgen in het eerste duel aan te treden met Romario tegen IFK Göteborg.
,,De kans dat Romario ons shirt gaat dragen schat ik op zeventig procent,’’ aldus Denis Casadei, directeur van Murata. De gestopte 42-jarige Braziliaan, die naar eigen zeggen meer dan 1000 doelpunten maakte in zijn loopbaan, is niet de enige grote naam bij de club uit het ministaatje. Aldair, voormalig wereldkampioen met Brazilië, heeft al toegezegd mee te doen tegen Götenborg. Hij speelde ook vorig jaar voor Murata in de voorronde van de Champions League. Toen was het Finse Tampere United over twee wedstrijden te sterk.
Casadei probeert verder ook ex-formule 1-coureur Michael Schumacher te contracteren, maar zijn komst ligt ingewikkelder volgens de preses. ,,Het tegenovergestelde zeggen zou suggereren dat we hem enkel voor de publiciteit benaderen. Wij zijn geďnteresseerd in wat er op het veld gebeurt, en Romario lijkt ons een grote versterking,’’ aldus Casadei.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:25 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat ze zelfs Schumacher willen halen slaat alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |