Die spandoeken horen geimpregneerd te zijn, en dus flink brandvertragendquote:Op zondag 13 april 2008 21:50 schreef Rikketik het volgende:
Ik hoor overigens iedereen zeggen dat ze die toiletrollen niet hadden mogen toestaan, maar zo'n spandoek kun je ook zonder moeite in de hens zetten. Dus dat snap ik dan niet helemaal, alsof het Groningen-bestuur had kunnen weten dat die dingen vlam zouden vatten.
Ja idd , als ze echt iets in de fik hadden willen steken hadden ze de Ajax bus wel weer in vlam gezetquote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat heeft de spanning tussen AJAX en FCG ermee te maken in godsnaam? De FCG-ers waren zo boos op die stoute Ajacieden dat ze hun eigen stadion in de fik steken.![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 21:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Horrorfilm.Dat vuurtje kon je uitpissen.
Ik betwijfel of ze het allemaal zijn, maar dat wist ik eerlijk gezegd niet. I stand corrected.quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Die spandoeken horen geimpregneerd te zijn, en dus flink brandvertragend
Ze gingen maar al te graag het veld op. Een gast lag op de brancard zelfs nog te sms'en. Groningen genoot er bijkans van.quote:Op zondag 13 april 2008 21:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat was dankzij Booy hoor. Maar Jonker zelf had ook een grote bek, maar vandaag kunnen ze dat er liever even uithouden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Dat was dus dankzij Jonker, zit nou al te wachten op Derksens commentaar
prachtig ja die gast op zn brandcard die liep te smsenquote:Op zondag 13 april 2008 21:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ze gingen maar al te graag het veld op. Een gast lag op de brancard zelfs nog te sms'en. Groningen genoot er bijkans van.
Verbeek, goedzo.
wat dacht je van de rookontwikkeling bij plastic stoeltjes?quote:Op zondag 13 april 2008 21:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |