Twiquote:Op maandag 31 maart 2008 19:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hé demon, over die gekke jood hé, die lul speelt dus tegenwoordig WoW.
Begin van het einde :quote:Op maandag 31 maart 2008 19:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hé demon, over die gekke jood hé, die lul speelt dus tegenwoordig WoW.
kijk zo is 't veel stoerder, vrouwvriendelijke klootzak!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga even mijn bitch ophalen, daarna kom ik weer knallen!
Yep. En geen idee waar Goku uithangt. Dir zal wel een leven gekocht hebben ofzo.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
kijk zo is 't veel stoerder, vrouwvriendelijke klootzak!
Ik doe CoD4 met hem!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Yep. En geen idee waar Goku uithangt. Dir zal wel een leven gekocht hebben ofzo.
[edit] en spontaan zie ik ineens dat Goku online is.
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:53 schreef Laniboekje het volgende:
Nouuuu, dat is toch niet normaal meer. Ik heb gewoon fokking een RRoD.
Veel te eng man ik ga die niet spelen! Vond deel 1 al erg en deze schijnt erger te zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef Frasier het volgende:
Net Condemned 2 gehaald bij de Media Markt (Utrecht). Nu spelen
Wanneer doen we nou het worms toernooi weerquote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Veel te eng man ik ga die niet spelen! Vond deel 1 al erg en deze schijnt erger te zijn
We moeten ff overleg plegen daarover idd want dat moet voordat GTA er is gebeurenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:54 schreef existenz het volgende:
[..]
Wanneer doen we nou het worms toernooi weer
Ik heb ook Wormsquote:Op maandag 31 maart 2008 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We moeten ff overleg plegen daarover idd want dat moet voordat GTA er is gebeuren
succes er mee zit level 4quote:Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef Frasier het volgende:
Net Condemned 2 gehaald bij de Media Markt (Utrecht). Nu spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |