Twiquote:Op maandag 31 maart 2008 19:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hé demon, over die gekke jood hé, die lul speelt dus tegenwoordig WoW.
Begin van het einde :quote:Op maandag 31 maart 2008 19:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hé demon, over die gekke jood hé, die lul speelt dus tegenwoordig WoW.
kijk zo is 't veel stoerder, vrouwvriendelijke klootzak!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga even mijn bitch ophalen, daarna kom ik weer knallen!
Yep. En geen idee waar Goku uithangt. Dir zal wel een leven gekocht hebben ofzo.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
kijk zo is 't veel stoerder, vrouwvriendelijke klootzak!
Ik doe CoD4 met hem!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Yep. En geen idee waar Goku uithangt. Dir zal wel een leven gekocht hebben ofzo.
[edit] en spontaan zie ik ineens dat Goku online is.
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:53 schreef Laniboekje het volgende:
Nouuuu, dat is toch niet normaal meer. Ik heb gewoon fokking een RRoD.
Veel te eng man ik ga die niet spelen! Vond deel 1 al erg en deze schijnt erger te zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef Frasier het volgende:
Net Condemned 2 gehaald bij de Media Markt (Utrecht). Nu spelen
Wanneer doen we nou het worms toernooi weerquote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Veel te eng man ik ga die niet spelen! Vond deel 1 al erg en deze schijnt erger te zijn
We moeten ff overleg plegen daarover idd want dat moet voordat GTA er is gebeurenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:54 schreef existenz het volgende:
[..]
Wanneer doen we nou het worms toernooi weer
Ik heb ook Wormsquote:Op maandag 31 maart 2008 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We moeten ff overleg plegen daarover idd want dat moet voordat GTA er is gebeuren
succes er mee zit level 4quote:Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef Frasier het volgende:
Net Condemned 2 gehaald bij de Media Markt (Utrecht). Nu spelen
Je moetquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
Invite me ofzo.
Zeg hoe vaak moet ik jullie inviten voordat jullie komen? Tering hequote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Add me maar.
Weet nog altijd niet hoe dat gaat werken dalijk
Schei toch uit met je Falo 3.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
lol al die cod spelers hier
doe eens halo spelen
quote:Call of Duty 4 een monstersucces online
Enkele maanden geleden verscheen Infinity Wards Call of Duty 4 op de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360. De drie versies verkochten samen meer dan zeven miljoen exemplaren en miljoenen spelers genieten online van het spel.
Infinity Ward meldt vandaag dat de game ook online een immens succes is, op de Xbox 360 alleen al spelen dagelijks 1,3 miljoen mensen online met Call of Duty 4. Producer Mark Rubin vergelijkt dit met Halo 3 dat dagelijks maar 854.000 tot een miljoen spelers haalt. En dat zijn dan alleen maar de Xbox 360 cijfers. Infinity Ward heeft geen concrete cijfers voor de PlayStation 3 en de PC, maar op de PlayStation 3 zijn de cijfers monsterlijk hoog. Call of Duty 4 verslaat elke andere game op het systeem.
Whoe! Team Leader laatste potjequote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:53 schreef Lyzio het volgende:
I'm done, ik moet pissen als een paard en de aannemer is in the house. Mooi potje Edwin, kick some ass.
en zij moet dus maar gaan breien ofzo ?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga even mijn vriendin ophalen, daarna kom ik weer knallen!
tja, the Sims verkoopt veel beter dan alle andere games bij elkaar, maar dat maakt het nog geen beter spelquote:
Nee. Maar het blijft wel mooi om te zien hoe de ''almachtige'' Halo franchise wordt vernederd door een superieure FPS waar minder hype rondom heerstquote:Op maandag 31 maart 2008 23:40 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, the Sims verkoopt veel beter dan alle andere games bij elkaar, maar dat maakt het nog geen beter spel
ja, maar dat komt ook omdat ze een deel voorlopenquote:Op maandag 31 maart 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Maar het blijft wel mooi om te zien hoe de ''almachtige'' Halo franchise wordt vernederd door een superieure FPS waar minder hype rondom heerst
Ja ik kan er ook weinig aan doen dat dit bericht vandaag naar buiten is gebracht.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:48 schreef Wessiej het volgende:
Ok Cyberia na 6 maanden weten we wel wat je beter vind.
Dan moet het Halo Defence Force ervoor gaan zorgen dat iedereen twee exemplaren haalt van Halo Warsquote:Op maandag 31 maart 2008 23:49 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, maar dat komt ook omdat ze een deel voorlopen
Ik moet de Orange Box maar eens gaan oppikken dammit. 35 euro voor 4 games is echt geen geldquote:Op maandag 31 maart 2008 23:55 schreef Wouter2006 het volgende:
Speelt er hier iemand weleens Team Fortress 2?
Echt een leuk verslavend spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |