Relaxt?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:39 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Is juist relaxt. je kan zelf kiezen waar je spawnt. of in je squad. en kan je gelijk los gaan.
of bij de farm en dan kan je daar een tank, hummer of helikopter scoren. (in de uiteindelijke versie vollop veel verschillende voertuigen![]()
)
wat een niveauquote:danny zegt:
03/30/2008 om 17:34
yo ik kom zkr rainbow six spele maare effe vraagje hoe los je dat fking rode led ligjes op in je xbox want hij freez soms fking elke keer kunne jullie itempje make over dat kut rode ligje light of death ofzo is iets met overhitting en mircrosoft wil hem nie gratis reparere en ik wil zo graag tefe jullie game
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:53 schreef Edwinuss het volgende:
Reactie van een gamekings user :
[..]
wat een niveau
ja maar je kan toch kiezen waar je spawnt?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Relaxt?Als ik jou straks iedere keer er volledig van langs geef nadat je pas gespawned bent, dan piep je volgens mij echt wel anders.
![]()
En zo gek is het niet dat men nu iedere FPS gaat vergelijkt met CoD 4. Het is de nieuwe standaard op het gebied van MP en is de laatste weken de onbetwiste nummer in top 10 meest gespeelde games. Dat het shooters van twee verschillende stijlen is ook wel zo, maar dat zal bij de meeste wel aan hun reet roesten.
Je kan óf bij je vaste beginpunt spawnen óf direct de actie induiken. Dat laatste had wat mij betreft gewoon niet gehoeven.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja maar je kan toch kiezen waar je spawnt?
Waar is de AQuila Defence Force?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:53 schreef Edwinuss het volgende:
Reactie van een gamekings user :
[..]
wat een niveau
Ik verkoop hem voor 40quote:Op maandag 31 maart 2008 16:44 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik ben toe aan een nieuwe game maar heb er geen geld voor, ik wil lost odyssey damnit.
Gaat 'm nog niet worden ben ik bangquote:
Getsie wat verstandig...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:56 schreef lennartb.nl het volgende:
Gaat 'm nog niet worden ben ik bangOver anderhalf week verhuis ik en dan is het tijd voor een nieuwe koelkast combimagnetron elektrisch kookstel 2 banken gordijnen etc etc, dus misschien over een maandje
Maar ik moet wel kunnen zitten voor 't gamen, en gordijnen zodat t licht niet in mn tv weerkaatst, en de rest omdat ik anders na een paar dagen gamen dood benquote:
leuk om te zien dat er nog slimme mensen zijn hierquote:Op maandag 31 maart 2008 17:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar ik moet wel kunnen zitten voor 't gamen, en gordijnen zodat t licht niet in mn tv weerkaatst, en de rest omdat ik anders na een paar dagen gamen dood ben
Nou..... meestal wel, maar vaak spawn je ook net naast een vijand die precies om de hoek staatquote:Op maandag 31 maart 2008 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
In Call of Duty 4 wordt je zo gespawned dat je meestal een flinke straal bent verwijdert van je tegenstanders.
owh jij hebt zeker een speciale versie van CoD4 gekocht. waar kan ik die krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je kan óf bij je vaste beginpunt spawnen óf direct de actie induiken. Dat laatste had wat mij betreft gewoon niet gehoeven.
In Call of Duty 4 wordt je zo gespawned dat je meestal een flinke straal bent verwijdert van je tegenstanders.
Voeg me btw eens toe
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
wie komt mij even ownen met COD ?
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Relaxt?Als ik jou straks iedere keer er volledig van langs geef nadat je pas gespawned bent, dan piep je volgens mij echt wel anders.
![]()
En zo gek is het niet dat men nu iedere FPS gaat vergelijkt met CoD 4. Het is de nieuwe standaard op het gebied van MP en is de laatste weken de onbetwiste nummer in top 10 meest gespeelde games. Dat het shooters van twee verschillende stijlen is ook wel zo, maar dat zal bij de meeste wel aan hun reet roesten.
KOM TEGEN MIJ DAN MAN!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
Het wordt wel weer tijd dat ik CoD4 weer eensch opstart, te weinig aandacht aan besteed.
ik ga dit jaar nog maar 2 games kopen: GTAIV en Fable 2, dat allemaal omdat ik op vakantie wil volgend jaarquote:
Je caps lock staat aan, einde mededeling.quote:
jeetje, nu ben ik echt hard gedist!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je caps lock staat aan, einde mededeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |