aah okee, thanks... ik dacht ik krijg 0 terug maar moet 10k betalen... lucky me inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef Wexy het volgende:
er staat dat je 10000 euro moest betalen en je hebt 10000 betaalt via je werkgever dus boven aan bij te betalen staat 0... kortom nix aan de hand
eigenlijk had je 7 euro moeten betalen maar de belastingdienst int die kleine bedragen niet.... heb jij geluk
onder aan staat de berekening hoeveel premie jij had moeten betalen bij jouw verzamelinkomen 10863 dus.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:01 schreef Jamie_E het volgende:
[..]
aah okee, thanks... ik dacht ik krijg 0 terug maar moet 10k betalen... lucky me inderdaad
ja nu zijn ze wel zichtbaar trouwensquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:59 schreef Jamie_E het volgende:
Ik had ze al aangepast met allyoucanupload.webshots.com... Ik zag ze eerst ook niet met imageshack, nu wel.... jullie?
Hoezo klopt geen ene moer van?quote:Op woensdag 2 april 2008 02:24 schreef VinnieJones het volgende:
Klopt geen ene moer van, vorig jaar kreeg ik 800 euri terug..
Nu moet ik 100 betalen zegt ie..![]()
Ik doe nog steeds het zelfde werk. Loon is iets omhoog gegaan alleen..
Met alleen deze gegevens kunnen we niet zoveel. Dus bij deze: bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:24 schreef VinnieJones het volgende:
Klopt geen ene moer van, vorig jaar kreeg ik 800 euri terug..
Nu moet ik 100 betalen zegt ie..![]()
Ik doe nog steeds het zelfde werk. Loon is iets omhoog gegaan alleen..
Eindelijk! Z'n TomTom heeft hem de weg gewezen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
De meeste uitsteltermijnen voor het indienen van de aangiften vennootschapsbelasting 2006 lopen ook 1 april af, het is dus nogal druk..![]()
Nee hoor. Geen probleemquote:Op woensdag 2 april 2008 14:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb pas zojuist mijn aangifte ingezonden.
Doet de Bdienst daar moeilijk over? Ik werk in loondienst, heb wel een aangiftebrief gehad.
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:19 schreef jmac het volgende:
Pas na een aanmaning e..d moet je je een beetje zorgen gaan maken.
Waar is 't topic: Heb jij je teruggave al ontvangen?Vorig jaar had ik 't al op 3-5 zag ik net.
Was dat maar waarquote:Op woensdag 2 april 2008 09:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Eindelijk! Z'n TomTom heeft hem de weg gewezen.![]()
En nu geen excuses meer verzinnen. Je afstudeerwerk zal wel al klaar zijn.
Voor de VPB2006 wel, ja. Binnenkort rollen echter de 10-dagenbrieven (aanmaningen) weer binnen voor de aangiften die nog niet zijn gedaan.. En een hoop bedrijven willen ook de berekening voor 2007 alvast. Nog geen tijd om neus te peuterenquote:De uitsteltermijnen zijn afgelopen.
Nog niet, maar daar wel druk mee. De huizenmarkt in A'dam Oud-Zuid is nogal overspannen.quote:Of heb je nu een huis gekocht?
Dat was vorig jaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:06 schreef SunChaser het volgende:
ik dacht dat je tot en met 3 april aangifte moicht doen?
Anyway, heb net aangifte gedaabn voor omzetbelasting VOF
En moet nu particulier doen
Krijg je daar problemen mee?
tja er is ook zo'n site.. tjbiltjes.nl ofzo die vragen 17,50 voor het invullen van je jaaropgave en dan versturen zij het voor je.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:34 schreef SunChaser het volgende:
Vorig jaar heb ik de omzetbelasting 29 april verstuurd, 2 juni kreeg ik .bericht. Ik kom op 0 uit, dus ik verwacht daar verder niet echt problemen mee.
Het is wel enorm makkelijk dat zakelijk aangeven, dat er bedrijven zijn die daarf honderden euro's voor vragen
Waarom jij het steeds hebt over omzetbelasting is mij een raadsel. Dit staat helemaal los van de aangifte inkomstenbelasting.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:34 schreef SunChaser het volgende:
Vorig jaar heb ik de omzetbelasting 29 april verstuurd, 2 juni kreeg ik .bericht. Ik kom op 0 uit, dus ik verwacht daar verder niet echt problemen mee.
Het is wel enorm makkelijk dat zakelijk aangeven, dat er bedrijven zijn die daarf honderden euro's voor vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |