Hoe vaak denk je dat ik in Londen ben geweest? En zoals ik al eerder zei, ik sta WEL rechts. Ik ben alleen tegen het principe van iedereen moet verplicht rechts staan omdat de haastigen dat zo willen.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Probeer dat eens in London
Dan kom jij niet ongehavend die stad uit. Idioot
Mijn laatste zin was iets met op tijd van huis gaan. Meer antwoord heb je niet nodig toch?quote:Op donderdag 3 april 2008 08:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom ik gisteren, na een potje intensief rennen tussen perron 7 en perron 4a, de trein toch echt vlak voor mijn neus weg reed? En de bus dat even later ook deed?
Als ik eerder van huis was gegaan, dan zou ik eerst een kwartier op het perron staan te wachten, waarna mijn trein 5 minuten te laat komt, en ik dan alsnog mijn overstap zou missen.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mijn laatste zin was iets met op tijd van huis gaan. Meer antwoord heb je niet nodig toch?
Ik neem aan dat je die vraag zelf wel kunt beantwoorden, ik kan jou reisschema niet voor je bepalen.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik eerder van huis was gegaan, dan zou ik eerst een kwartier op het perron staan te wachten, waarna mijn trein 5 minuten te laat komt, en ik dan alsnog mijn overstap zou missen.
Of bedoel jij dat ik mijn reis enkele uren eerder begin? Als een soort van buffer?
Makkelijk non-argumentquote:Op donderdag 3 april 2008 10:07 schreef Geqxon het volgende:
karr-1, je bent wereldvreemd.
Wat jij hier zegt, is dat in plaats van te rennen, ik een reisschema moet hanteren waarbij ik eerder van huis ga, met een grote buffer om missende treinen op te vangen? Dat betekend onder meer dat ik ook eerder van mijn werk moet vertrekken, en zo minder geld verdien. Nee, dan ren ik liever een keertje.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Makkelijk non-argument![]()
Leg mij dan eens uit waarom ik wereldvreemd ben volgens jou?
Van mij mag je rennen zoveel als je wilt, van mij zal je geen last hebben. Maar dat er dan af en toe iemand wel aan de linkerkant staat is niet te voorkomen denk ik. Misschien moeten ze net als in Londen bordjes gaan neerzetten met "Keep right" en het regelmatig omroepen of zo?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat jij hier zegt, is dat in plaats van te rennen, ik een reisschema moet hanteren waarbij ik eerder van huis ga, met een grote buffer om missende treinen op te vangen? Dat betekend onder meer dat ik ook eerder van mijn werk moet vertrekken, en zo minder geld verdien. Nee, dan ren ik liever een keertje.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:34 schreef Geqxon het volgende:
Ze kunnen ook de stalen pinnen bij het gedeelte tussen de twee lopende banden weghalen, dan kun je er eventueel ook vanaf glijden.
Precies, je bent gewoon klaar met je werk en wilt zo snel mogelijk thuis zijn, als je dan net een slome trein hebt waardoor je je overstapt mist doe je er gewoon langer over terwijl eerder vertrekken weinig zin heeft.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik eerder van huis was gegaan, dan zou ik eerst een kwartier op het perron staan te wachten, waarna mijn trein 5 minuten te laat komt, en ik dan alsnog mijn overstap zou missen.
Of bedoel jij dat ik mijn reis enkele uren eerder begin? Als een soort van buffer?
Ehm, dat laatste wordt hier de heel tijd gesuggereerd en dat veegde jij de hele tijd van tafel.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Van mij mag je rennen zoveel als je wilt, van mij zal je geen last hebben. Maar dat er dan af en toe iemand wel aan de linkerkant staat is niet te voorkomen denk ik. Misschien moeten ze net als in Londen bordjes gaan neerzetten met "Keep right" en het regelmatig omroepen of zo?
Omdat het dan gebruikt wordt als "regel" terwijl het niet meer dan een aanwijzing is.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:28 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ehm, dat laatste wordt hier de heel tijd gesuggereerd en dat veegde jij de hele tijd van tafel.
Eindelijk beginnen je posts ergens op te slaan!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:32 schreef karr-1 het volgende:
Misschien moeten ze net als in Londen bordjes gaan neerzetten met "Keep right" en het regelmatig omroepen of zo?
Volgende keer die klootzakken het ziekenhuis in schoppen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:48 schreef Ego8 het volgende:
Heb al eens de trein gemist door een stel klootzakken die stil bleven staan op de roltrap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |