SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze PPV heeft me echt doen beseffen dat de WWE zo slecht nog niet is tegenwoordig.. dat gejank elke keer ben ik meer dan zat. Het is en blijft gewoon een klasse product.
[ Bericht 1% gewijzigd door Wes_FR op 31-03-2008 17:11:48 ]
tja, had nou eenmaal geen grote verwachtingen dit keer.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:44 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Echt een- gevoel toen ik dat las. Totáál met je oneens.. maarja smaken verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Tazmaniac het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen mening over Flair verder?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Tazmaniac het volgende:
..
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:29 schreef Wes_FR het volgende:
[..]haha dat kan natuurlijk ook!! maar het zou legendarisch zijn als het wel zou gebeuren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha die ben ik van alle emotie helemaal vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
dan zou ik hier maar niet al te veel gaan kijken en op de andere sites.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:19 schreef wc-eend het volgende:
Bij mij istie nog bezig met binnenhalen, denk dat ik morgen of woensdag wel kan kijken ivm werk enzo..
AMEN!!!! ik ben blij dat je het zegt Wes.....ik ben dat gezeik en gezanik al jaren zat...het is helemaal niet slecht, vaak zijn het de mensen die gewoon TE veel willen. Feit blijft...het is een klasse product (zoals jij het zegt) Wrestlemania was een voorbeeld daarvan....when they get it right its the best show on TV.quote:Deze PPV heeft me echt doen beseffen dat de WWE zo slecht nog niet is tegenwoordig.. dat gejank elke keer ben ik meer dan zat. Het is en blijft gewoon een klasse product.
Mee eens maar het is de laatste tijd weer beter aan het wordenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:45 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
AMEN!!!! ik ben blij dat je het zegt Wes.....ik ben dat gezeik en gezanik al jaren zat...het is helemaal niet slecht, vaak zijn het de mensen die gewoon TE veel willen. Feit blijft...het is een klasse product (zoals jij het zegt) Wrestlemania was een voorbeeld daarvan....when they get it right its the best show on TV.
Zoals ik altijd zeg......Sit back...relax...and enjoy the ride....Denk niet teveel na bij wat er gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow ja....Money Mayweather impressed me met zn selling en zn acteren en zelfs de paar bumps die hij nam
het vuurwerkincident
http://www.tmz.com/tmz_main_video?titleid=1482364080
[ Bericht 17% gewijzigd door kidkash19 op 31-03-2008 23:23:35 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vergat de conclusie:
Heb me de hele avond goed vermaakt, tuurlijk zijn er matches waar je meer naar uitkijkt, maar over het geheel was dit gewoon een goede PPV en de titel Wrestlemania waardig.
en nu slapen![]()
.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Er stond ook best veel wind, dat zag je ook aan het begin aan de snelheid waarmee de rook door het stadion ging. Hopelijk geen gewonden anders krijg je weer gezeik met lawsuits.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:11 schreef kidkash19 het volgende:
het vuurwerkincident
http://www.tmz.com/tmz_main_video?titleid=1482364080
40 gewonden las ik. Maar allemaal kleine verwondingen en geen grote wonden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Er stond ook best veel wind, dat zag je ook aan het begin aan de snelheid waarmee de rook door het stadion ging. Hopelijk geen gewonden anders krijg je weer gezeik met lawsuits.
mooizo, dan kan ik met een gerust hard gaan slapenquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
40 gewonden las ik. Maar allemaal kleine verwondingen en geen grote wonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:15 schreef MrSASO het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:34 schreef MrSASO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Grote spoiler voor RAW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net RAW gekeken.
RAW Spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
je bent er in getraptquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:55 schreef kidkash19 het volgende:
als je niks anders te doen hebt dan nep spoilers te bedenken kan je beter dit topic verlaten vriend
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Net RAW gekeken.
RAW Spoilers:Kinders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Major heat on Dwayne "The Rock" Johnson for conduct during Hall Of Fame Ceremony
A number of people in WWE weren't pleased with how Dwayne "The Rock" Johnson came off this past Saturday night. He did not leave a positive impression on a number of wrestlers at the Hall of Fame banquet.
A number of sources report that Johnson did not hang out with old friends before and after his speech at the Hall of Fame induction ceremony. He showed up for the speech, delivered one that offended many in WWE and was believed to be too long, and then left.
Some of his former colleagues are saying that Johnson came across as "aloof" and "totally Hollywood," as if he were "above WWE now," not to mention everyone in WWE as well. One of those people include one-time friend Steve Austin, who was openly displeased and taken aback by Johnson's demeanor.
Another wrestler who requested to remain anonymous made the following comments regarding Johnson's Hall of Fame speech: "This wasn't a roast. This was supposed to be a tribute to his dad and grandfather. Instead, he did an hour plus of comedy, running way long, then did a short tribute to his dad and grandfather, then left. It was rude of him." The wrestler also added "I find it insulting how he made fun of all the wrestlers, especially when he decided to pick on a certain few of us out there, he was smiling but looking at his eyes I could tell he meant every word he said, but hey thats dwayne, wrestling is my life, hollywood is his ".
WWE had plans to control the length of the Hall of Fame speeches, but the induction ceremony ran way over the planned length in large part due to Johnson's drawn out speech. Flair's Hall of Fame speech ran long as well, but everyone was forgiving of that considering that it was his night.
After the event, pretty much everyone backstage shared in their resentment and disappointment on Johnson's conduct at the Hall of Fame. The belief backstage was that Johnson had no reason to treat old friends like discards from a past life.
Johnson's speech went on first because he had to catch a plane immediately to Las Vegas, where they are filming his latest movie, Space Mountain. After he left, two individuals took shots at him during their Hall of Fame speeches. When praising John Cena, Ric Flair made a point to say that Cena, "Will never leave our business for Hollywood." Triple H mentioned, "Rock fans," and then said, "Oops, am I supposed to say Dwayne fans now?"
Source: PWTorch.com newsletter/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WrestlemaniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:24 schreef Brownietje het volgende:
RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Version1 op 01-04-2008 19:19:26 ]_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:14 schreef Version1 het volgende:
Toch een mooi voorproefje!quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:30 schreef Wessiej het volgende:
Leuk, krijg vandaag het Wrestlemania nummer binnen van WWE Magazine
Jericho gaat wel heel wat langer mee dan Cena. En heb al vaker gelezen over hun 2. Jericho zat volgens mij ook in WCW toen Flair daar was. Dus die hebben veel meer met elkaar meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:37 schreef kidkash19 het volgende:
Brahma....luister naar de HOF speech van Flair...dan weet je wel wat Flair en Cena met elkaar te maken hebben. Het gaat echt wel verder dan alleen in ring en op tv. Zoals gezegd werd...wij weten niks van de relaties af die er backstage zijn, wie weet was Flair wel Cena zn mentor. Cena geeft hem ook een knipoog na zn salute, zegt mij heel veel zoiets eigenlijk
Trouwens....waarom zeg je niet hetzelfde over Jericho?
Haat ik Cena? Ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:02 schreef Wessiej het volgende:
kidkash je avatar
En Brahma is Anti-Cena, daarom zegt die dat, valt ook niet over te discussiëren
Ik erger me aan zijn hele TV persoonlijkheid, en aan zijn muziek. Dus ook al komt hij 2 seconden erger ik me al aan hem. En voor mij paste hij gewoon niet in het plaatje.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:15 schreef Wessiej het volgende:
Als Cena even zijn zegje komt doen dan doet hij dat toch en dan hoef je je toch nergens aan te ergeren?
Haha, that you even dare saying that. Man, man de halve internet wrestling community geilt op Punk (nog enigszins verantwoord) en Kennedy (Arquette > Kennedy).quote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik erger me aan zijn hele TV persoonlijkheid, en aan zijn muziek. Dus ook al komt hij 2 seconden erger ik me al aan hem. En voor mij paste hij gewoon niet in het plaatje.
Trouwens wel lame dat iedereen mij steeds aanvalt dat ik Cena haat, terwijl jullie allemaal Punk/Kennedy haten.Daar zeg ik toch ook amper wat over?
'Nuff said.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:25 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja....ik vind het een beetje zeikerig over komen, je hebt geen idee hoe die 2 met elkaar om gaan achter de schermen. Ik heb namelijk vaker verhalen gehoord dat Cena en Orton door Flair onder zijn hoede werden genomen en dat hij die 2 adviseerde in niet alleen het in ring gedeelte, maar ok het prive gedeelte en het commerciele gedeelte van hun taak als champ. Flair heeft ook vaker al gezegd dat hij in Cena de volgende grote worstelaar ziet, je zag aan Flair zn gezicht en zn reactie (volgens mij heeft hij hem 5x beetgepakt ofzo)dat hij Cena respecteert en dat is mede (en dit heeft Flair ooit gezegd meen ik me te herinneren) om zn hart, ambitie en liefde voor de sport
Ik weet ook dat Cena Flair ook adoreerde vroeger en nu en dat ze wel een aantal x getagged hebben met elkaar.
Als het een MVP was had je waarschijnlijk weinig gezegd erover.....
Ik haat Kennedy trouwens niet, ik zie zn potentie wel maar hij heeft nog niks waargemaakt en vind hem op dit moment overgewaardeerd door de meeste mensen.
Punk heeft ook gewoon de X-Factor...dat had hij in de Indies al...en ik lach heel hard om alle verhalen over Punk dat hij in de doghouse zit van management.
Former ECW World Champ
MITB Winnaar
Some doghouse
Allemaal best hoor, en het zal ook best waar zijn. Maar again: In MIJN ogen. In MIJN mening, vond ik hem niet in het plaatje passen. Flair doet wel meer van dat soort dingen. Hij zal vast hetzelfde met Edge hebben gedaan en vele andere van het roster.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:25 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja....ik vind het een beetje zeikerig over komen, je hebt geen idee hoe die 2 met elkaar om gaan achter de schermen. Ik heb namelijk vaker verhalen gehoord dat Cena en Orton door Flair onder zijn hoede werden genomen en dat hij die 2 adviseerde in niet alleen het in ring gedeelte, maar ok het prive gedeelte en het commerciele gedeelte van hun taak als champ. Flair heeft ook vaker al gezegd dat hij in Cena de volgende grote worstelaar ziet, je zag aan Flair zn gezicht en zn reactie (volgens mij heeft hij hem 5x beetgepakt ofzo)dat hij Cena respecteert en dat is mede (en dit heeft Flair ooit gezegd meen ik me te herinneren) om zn hart, ambitie en liefde voor de sport
Ik weet ook dat Cena Flair ook adoreerde vroeger en nu en dat ze wel een aantal x getagged hebben met elkaar.
Als het een MVP was had je waarschijnlijk weinig gezegd erover.....
Dan lees je mijn posts toch niet als het je zo stoort? Of je leest er gewoon over heen. Je maakt teveel druk hieromquote:Op woensdag 2 april 2008 00:35 schreef Wessiej het volgende:
False, je zit te overdreven te zeiken op Cena, we weten het wel dat je hem stupide vind, dat weten we ook na 20x.
En zoals je ook al zelf zegt, als die 1 sec. in beeld is is het al te veel, en dat is soms lachwekkend (Royal Rumble) en soms kan dat irritant worden.
Het stoort mij niet, het zal mij een worst wezen wat je post en doet, maar ik geef alleen mijn mening over het gebeuren, dat je gewoon Cena zijn 3 minuutje's lange speech wel kan accepteren, vond ik vreemd dat mensen daarover kunnen zeuren dus dan zeg ik dat.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dan lees je mijn posts toch niet als het je zo stoort? Of je leest er gewoon over heen. Je maakt teveel druk hieromIk geef alleen maar mijn mening. En leuk dat je jou mening geeft. Maar de Cena discussies hebben we nu al 100 keer gehad. Hou er nou maar gewoon over op.
Ik ga ook niet iedere keer met Kidkash in discussie als hij Kennedy "Kenhetniet" noemt. Maar zodra ik 1 keer Cena in mijn post type is het gelijk een drama.
Als het je niet zou storen zou je er ook niet zoveel aandacht aan besteden lijkt mij.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het stoort mij niet, het zal mij een worst wezen wat je post en doet, maar ik geef alleen mijn mening over het gebeuren, dat je gewoon Cena zijn 3 minuutje's lange speech wel kan accepteren, vond ik vreemd dat mensen daarover kunnen zeuren dus dan zeg ik dat.
Dat weet ik ook. Zou eigenlijk meer de schrijvers/bookers/Vince moeten haten voor Cena. Hij doet alles voor de WWE en dat vind ik ook mooi. Het maakt hem ook niet uit of je hem haat of niet. Hij doet wat hij moet doen. En dat doet hij voor de WWE goed.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:47 schreef Wes_FR het volgende:
En vergeet niet dat het vaak niet eens Cena's keus is om daar te gaan staan hè.. hij doet gewoon zijn werk.
Hahaha.quote:Over the weekend the story broke that TNA Wrestling was planning on flying a plane over the Citrus Bowl during WrestleMania to promote TNA iMPACT! The stunt never happened and word has come out that it was World Wrestling Entertaiment that prevented it from happening.
WWE officials reportedly heard the news, tracked down the company TNA hired to fly the plane and somehow convinced them not to take off. The company in question is said to have told TNA they couldn't take off due to the weather. Of course, several other planes promoted businesses overhead during Mania, including a local realtor and a "gentleman's club". TNA management was said to be very angry over the foiled plan.
Last night at the Amway Arena (the site of WWE RAW), TNA Wrestling had a truck with large TV screens showing TNA footage. WWE had them thrown out - the driver was given a refund of his parking fee and was ejected from the parking lot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
jezus wat vetquote:Op woensdag 2 april 2008 10:48 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zal nog een x met een primeurtje komen....beelden vanuit het publiek toen Raw gestopt was met uitzenden...entrance van Taker en Vince die beide Flair bedanken (ik hoop dat hij werkt nog)
Mooi zeg, bedankt.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:48 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zal nog een x met een primeurtje komen....beelden vanuit het publiek toen Raw gestopt was met uitzenden...entrance van Taker en Vince die beide Flair bedanken (ik hoop dat hij werkt nog)
Echt heel mooiquote:Op woensdag 2 april 2008 10:48 schreef kidkash19 het volgende:
Ik snap die hele Punk-verering ook niet, zo bijzonder is het niet wat hij doet en ik sta nou niet echt te springen zodra ik zijn entrance hoor. Ik vind het ook niet slim om hem MiTB te laten winnen. Oorspronkelijk zou Jeff winnen en ik krijg nu het idee dat ze gewoon de story-line aanpassen en van Jeff Punk maken, dat gaat volgens mij niet werken.quote:
Heb je ooit eens gekeken naar zijn werk bij ROH?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap die hele Punk-verering ook niet, zo bijzonder is het niet wat hij doet en ik sta nou niet echt te springen zodra ik zijn entrance hoor. Ik vind het ook niet slim om hem MiTB te laten winnen. Oorspronkelijk zou Jeff winnen en ik krijg nu het idee dat ze gewoon de story-line aanpassen en van Jeff Punk maken, dat gaat volgens mij niet werken.
Heb hem gelijk opgeslagenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:48 schreef kidkash19 het volgende:
of dezequote:Raven, the reason I hate you, the reason in my heart of hearts why I hate you, is because I didn't know any better when I was a little kid. When my dad came home smelling like beer, I thought it was a hard day's work he was doing. I didn't realize he was out at the bar, I didn't realize that work was the unemployment office. I didn?t think it was strange for somebody to come home from work and have to take an Old Style open in the shower while they showered. I didn't think it was strange for somebody to pass out. I thought an Old Style, a pack a day was the norm. Raven, my father is EXACTLY LIKE YOU. And since day one in Ring of Honor, where fighting spirit is supposed to be REVERED!! things aren't supposed to be this way. I'd shake your hand like a normal man, but the truth is I don't respect you. I HATE YOU. I hate you for everything you've pissed away, everything I scrape and I claw for that I haven't even earned yet, that you got HANDED to you, that you FLUSHED DOWN THE TOILET! FOR WHAT!?!?! For pills? For booze? For alcohol? For women? I am born of your poison society, so, on the 17th of July, I will become A MONSTER, to fight the monsters of the world. And your time in Ring of Honor WILL BE DONE! And that is a promise! Because THIS IS TRUE. THIS IS REAL. THIS IS STRAIGHT EDGE!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Luck is for losers
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Daarom heb ik hem ook gelijk gedownload. Zal zo even kijken waar ik hem kan uploaden.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Zucht..dat filmpje van Flair na afloop van RAW is alweer eeraf gehaald omdat de WWE lag je janken.. nu heb ik het nog niet gezien!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel zin in Smackdown trouwens, ben benieuwd how Taker binnenkomt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |