Wat een gefrustreerde kikker zeg. Loopt zo kwaad weg van de persconferentie.
Hij ging op de stoel zitten toen Jans er nog niet was en begon al te mopperen.
Daarna gebeurde dit:
quote:
Van Loen loopt boos weg bij persconferentie met Ron Jans
Van Loen loopt boos weg bij persconferentie met Ron Jans Eredivisie - John van Loen is boos weggelopen tijdens de persconferentie na afloop van FC Utrecht - FC Groningen. De assistent-coach van de thuisploeg was zeer verbolgen na de puntendeling van 2-2. Een spijkerharde tweede helft met rode kaarten voor Francis Dickoh en Goran Lovre waren vooral het gesprek na afloop. Nadat Van Loen werd onderbroken door Jans vond de assistent van Willem van Hanegem het direct voldoende en liep weg.
Jans eindigde zijn verhaal met de wens dat het zondag bij de return rustiger zou verlopen. Van Loen haakte daar op in dat hij dit niet verwachte en niet begreep wat Lovre richting het Utrechtse publiek deed nadat hij rood had gekregen. "Ik zou hier door mijn ploeggenoten op zijn aangesproken." Jans reageerde direct. "Ik wil graag aanvullen dat ik na afloop in de kleedkamer heb gezegd dat het onacceptabel gedrag was. Als hij geen rood had gehad, had ik hem zelf van het veld gehaald. Maar we moeten naar beide partijen kijken."
Deze laatste opmerking schoot Van Loen blijkbaar in het verkeerde keelgat, want hij gaf Jans een had en verliet zonder verdere toelichting geïrriteerd de persruimte
Jans ging daarna vrolijk vragen beantwoorden..

!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill