van 88 maar ik schaar dat in oud omdat ik op die leeftijd mtv etc leerde kennenquote:Op zondag 30 maart 2008 19:53 schreef SeaOfLove het volgende:
yashaaaa en duplicaat zijn ws een stukje jonger dan dat ik ben
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:54 schreef BrandX het volgende:alleen die kop van die gozer is al mega fout, maar vind het nog steeds een grappig nummer
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha nu even wat oudere dan
Vooral het dansje doet het hem
Jah!!! Dat is een echte foutequote:
Blondie is niet fout en dat nr ook niet, vinnik danquote:Op zondag 30 maart 2008 20:23 schreef Matje-1989 het volgende:
Haha, ik ben van '89 en luister deze muziek ook nog wel eens
Haha!!
Voorbeeld:
quote:
Ik heb laatst perongelijk 10 gig aan muziek gewist dus ik ben heel snel via dit topic alles aan het terugdownenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:37 schreef Matje-1989 het volgende:
Tot nu toe heb ik alle genoemde nummers nog
Haha!!
Jah dat is inderdaad zoquote:Op zondag 30 maart 2008 20:40 schreef Fallen het volgende:
ik voel toch wel een zeker 'generatie-kloofje'....
@ Yashaaaaa: Mja, eigenlijk net als Ultravox vind ik die eigenlijk niet echt te kwalificeren als 'fout'... misschien dat SeaOfLove eerst een definitie van 'fout' wil geven?
Madonna doet het achterdgronddansje...quote:
Alles van SAW is zoooooo fout en zoooo lekker: Jason Donovan, Kylie Minogue, Rick Astley(of zoiets), Bananaramaquote:Op zondag 30 maart 2008 20:52 schreef Oblivion het volgende:
nieuwe poging coming upquote:
Helemaal geweldig!!!!quote:
quote:
]http://nl.youtube.com/watch?v=j0ns8t9iQck[/quote][/url]quote:Op zondag 30 maart 2008 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
of deze:
[url=http://nl.youtube.com/watch?v=j0ns8t9iQck
Meatloaf is hartstikke fout, maar nog steeds super om te horen!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:30 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Meatloaf is niet fout ja. En dat nummer mag er gewoon zijn.
Zo stond ie op youtubequote:Op zondag 30 maart 2008 22:36 schreef _Boo_ het volgende:
[..]When the sun don't shine. Zo is ie al fout genoeg hoor.
Eentje in dezelfde stijl!!quote:
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Plaatjes is me even teveel gedoe, maar Right Said Fred - I'm Too Sexy vind ik niet vervelend om naar te luisteren, maar is natuurlijk hartstikke fout.
quote:
quote:
En Sin with Sebastian?
quote:Talking in your Sleep van The Romantics is natuurlijk niet fout, maar geweldig.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:03 schreef WethouderHekking het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:09 schreef minthy het volgende:
Zo, nu maar eens wat nuttigers gaan doen...
Ja!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Duits is uiteraard ook hartstikke fout ...
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Is de zingende tandarts, Dr. Alban, al langs geweest?
Dit soort muziek luister ik nog dagelijks... Ben ik nu ook fout??quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nog twee voor het slapen gaan dan:
Milli Vanilli
Yazz
Als ik morgen weer reageer, zal ik het netjes met plaatjes en linkjes doen.
De mensen die me met een rare blik aankijken als ik naast ze sta in mijn auto voor de stoplichten en ik keihard meeblèèr met de speakers op 10... Die blikken zeggen me vaak al genoegquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
De mensen die me met een rare blik aankijken als ik naast ze sta in mijn auto voor de stoplichten en ik keihard meeblèèr met de speakers op 10... Die blikken zeggen me vaak al genoeg![]()
JAAAAHHHH!!quote:
Heerlijk blijft die. Regelmatig hier het volume open en keihard meeblerrenquote:
Die kan ik me nou helemaal niet meer herinneren...quote:
quote:
Helemaal goed fout!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de allerfoutste plaat gevonden![]()
app is sowieso niet fout, die behoren tot de echte klassiekersquote:Op woensdag 2 april 2008 20:09 schreef Oblivion het volgende:
Op vinyl!![]()
Maar is eigenlijk ook niet fout...![]()
Nou ja....
Is toch even genieten dan..?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
app is sowieso niet fout, die behoren tot de echte klassiekers
Ja, maar die vind ik niet echt fout...quote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Mogen we hier niet vergeten natuurlijk .
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:23 schreef Oblivion het volgende:
Oh, mijn god...
Ik heb er nu een gevonden die niet op youtube is te vinden...![]()
Barbarella met We Cheer you up...
Anyone?
Juist!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doet me denken aan Centerfold-Dictator...wel te downloaden maar niet terug te vinden op YT
Ah, okay... Ik hou het ook niet meer bij...quote:
quote:
Buster Pointdexter? Ray Charles, 1960 ofzo...quote:Op woensdag 2 april 2008 20:42 schreef Oblivion het volgende:
Origineel staat niet op youtube, en is van Buster Pointdexter...![]()
Hier wel te luisteren:
Ow, nou ja. Laatste paar dagen wordt je zo vaak geRick Roll'd dat je em nog wel een keer erin kan zetten..quote:Op woensdag 2 april 2008 20:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Die is allang geweest man, het hele stock aitken en waterman (?) genre...
*kuch, je bent waarschijnlijk wat ouder dan diegene die hier zitten te posten...quote:Op woensdag 2 april 2008 20:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Buster Pointdexter? Ray Charles, 1960 ofzo...![]()
desalniettemin is Buster behoorlijk fout ja
Vind ik ook, gooi gewoon in de groep!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ow, nou ja. Laatste paar dagen wordt je zo vaak geRick Roll'd dat je em nog wel een keer erin kan zetten..
...én bedanktquote:Op woensdag 2 april 2008 20:49 schreef Oblivion het volgende:
*kuch, je bent waarschijnlijk wat ouder dan diegene die hier zitten te posten...![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...én bedanktik zal nog eens mijn onmetelijke muziekkennis met je delen...
Nope!quote:
nou, op mijn leeftijd zeg ik daar zeker geen nee tegenquote:
ok, speciaal voor jou dan, uit 1961!quote:Nope!
Doe jij die oude nou maar!![]()
*hard wegrent....
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nou, op mijn leeftijd zeg ik daar zeker geen nee tegen![]()
![]()
[..]
ok, speciaal voor jou dan, uit 1961!
quote:
...en als je nog een keer zo'n opmerking maakt ga je over de knie, jongedame!
Vreselijk nummer....maar wel lachen ja...quote:
absoluut!quote:
*kuch*1966*kuch*quote:
Kleine meid is helemaal in de wolkjens!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
absoluut!![]()
[..]
*kuch*1966*kuch*
...en nog een stukje ouder, maar niet minder briljant:
wat zeg je daarvan, kleine meid?
ja ja...ik kan de meisjes nog steeds het hoofd op hol brengenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kleine meid is helemaal in de wolkjens!![]()
![]()
Die van The Troggs is toch beter!
*laat de kat en hond mee huilen op ONLY YOUUUUUUUUUUUUUUUU....
Helemaal okay! Maar is dat echt fout?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja ja...ik kan de meisjes nog steeds het hoofd op hol brengenhet is net fietsen...
is 1965 ook goed trouwens?:
Phil Spector...de Stock, Aitken & Waterman van de 60'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |